אני מחזיק קרוזר ענק בעל מנוע גדול מאוד : XV1900 של ימאהה . וכשאני אומר ענק הוא ענק... תמיד רכבתי על בהמות מגודלות אבל זו הבהמה היחידה בה אני לא מרגיש את המורכב . מעולם לא היתה לי תחושה כמו זו בשום אופנוע.
לרכיבה קצרה של 10-20 ק"מ זה הכלי ...
אבל ... לרכיבות ארוכות הוא מייגע, אני חוזר עייף. הבעייה מתחילה ומסתיימת בכיסאות המקוריים שבמילה אחת הם דרעאק מושלם...
חוץ מזה, תנוחת הרכיבה נוחה לי עליו מאשר על ה GTR, כלומר אם אחליף מושב אני מניח שאצליח להנות ממנו.
יש לו כוח עצום, תאוצה מפתיעה לגודלו, מומנט אדיר שאם יש רטיבות א ו חול הגלגל יפרפר בהילוכים הראשונים.
להתניע קרוזר זו הסימפוניה המושלמת ביותר בעיני, המאבק בין הסטרטר להתניע אותו לבין סירובו של המנוע להניע ... אין, אין על הצליל... לעיתים אני מגיע הביתה ומניע אותו רק כדי לשמוע את פמפום הבאס העמוק... תוסיף לכך מערכת סטריאו והכל מושלם...
אם הקרוזר מקורר אוויר/ שמן כמו ה XV שים לב שזו מגרעה ענקית. כמויות החום המיוצרות עצומות.
ו ... אם כבר הייתי קונה קרוזר פעם נוספת זה היה כנראה הוולקן 1700 של קאווסקי
https://www.totalmotorcycle.com/moto...00-Voyager-ABS



ציטוט ההודעה בתגובה