עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: עזרה לרוכב מתחיל

צפייה משולבת

  1. #1

    עזרה לרוכב מתחיל

    שלום לכולם,
    רוכב כביש 32 שנה ובזמן האחרון עולה בי המחשבה לנסות קצת רכיבות שטח,
    מעוניין לקנות אופנוע שטח עם רישוי צהוב(לא רוכב ללא טסט וביטוח) בנוסף לאופנוע הקיים לכן מעוניין באופנוע כמה שיותר זול, לפחות להתחלה עד שאבין אם אני בכלל מתחבר לשטח, ועכשיו מספר שאלות:
    * האם אופנוע מתחילת שנות ה 2000 (אמרנו זול) יתן מענה נאות או זה יהיה נבלה ובור ללא ללא תחתית?
    * ברור לי שעדיף אופנוע 250 (גם מבחינת ביטוח), הבעיה שאופנועי ה 250 הזולים (לא מעוניין ב xr250l) הם 2 פעימות, מה ההבדל בין אחזקה של 2 פעימות מול 4?, ברור לי ש4 פעימות הטיפול הוא כל 5000 ק"מ והמנוע אמין בהרבה, יודע שטיפול ב 2 פעימות הוא לפי שעות (כל כמה?) ומה כולל הטיפול (מנוע עליון?), ברור לי שעלות טיפול היא תלויה בסוג האופנוע, אבל בערך מה כולל ומה המחיר של טיפול ב 2 פעימות?
    * מה הכי מתאים לרוכב מתחיל שרוב הרכיבות שלו בנגב?, יש לי קצת בעיה עם התפיסה של אופנוע 250 סמ"ק שהמהירות הסופית שלו נמוכה ממהירות של הילוך ראשון בחלק מהאופנועים שהיו ברשותי, אשמח לתובנות ממבינים.

    תודה על העזרה,
    ניר

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אופנוע שטח מהשנתונים שציינת יהיה נבלה.

  3. #3
    עניין של תקציב, ההונדה xr250l לא יהיה חלש ומשעמם מידי?

  4. #4
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    עניין של תקציב, ההונדה xr250l לא יהיה חלש ומשעמם מידי?
    טעיתי, הכוונה הייתהלהונדה CRF250L

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בשלב מסוים כן. לאו דווקא חלש, יותר כבד ורופס. ומהירות סופית לא צריכה להטריד אותך אין לסה משמעות כי בשטח מה שמגביל את המהירות זה תוואי השטח והמתלים.
    כמו שאמרת, עניין של תקציב.

  6. #6
    אין משהו יותר מרגש בתקציב נמוך?, מה לגבי עלויות אחזקה של 2 פעימות?

  7. #7
    חפש לעצמך ימאהה wr250r או סוזוקי drz400

    אופציה נוספת, אם לא אכפת לך רישוי אפור: חפש לעצמך איזה מוטוקרוס יפני 250. (עולם אחר כמובן.)

  8. #8
    תודה על התגובה, לא רוצה רישוי אפור, רוכב רק עם ביטוח, שתי האופציות שהעלת הם 4 פעימות, מעניין אותי לדעת עלויות (בערך) של תחזוקת 2 פעימות וכמובן כל כמה זמן ומה זה כולל.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    טעיתי, הכוונה הייתהלהונדה CRF250L
    אותו דבר.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    בא נעשה רק סדר -
    ברוב אופנועי האינדורו המקצועיים, הטיפול הוא לפי שעות ובערך באותה התכיפות בין אם הם 2 או 4 פעימות.
    גם מנועי ה-2 פעימות הם אמינים מאד, והתחזוקה שלהם לא בהכרח יקרה יותר משל 4 פעימות.
    אמנם עושים יותר טיפולים מונעים (כמו החלפת בוכנה יזומה) אבל הם פשוטים וזולים יחסית לעומת החלפת בוכנה ב-4 פעימות.

    אני הייתי ממליץ לך לחפש 125 דו"פ בשנתון ובמצב הכי טוב שתמצא בתקציב שלך. הם זולים יותר ולכן תוכל למצוא כלי במצב טוב יותר.
    ה-125 הוא בעייני אחלה אופנוע וילמד אותך לרכב בשטח כמו שצריך.
    אם יש לך ידיים טובות ורצון, תוכל לעשות (כמעט) את כל הטיפולים בעצמך ולחתוך את העלויות בצורה משמעותית.

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    בא נעשה רק סדר -
    ברוב אופנועי האינדורו המקצועיים, הטיפול הוא לפי שעות ובערך באותה התכיפות בין אם הם 2 או 4 פעימות.
    גם מנועי ה-2 פעימות הם אמינים מאד, והתחזוקה שלהם לא בהכרח יקרה יותר משל 4 פעימות.
    אמנם עושים יותר טיפולים מונעים (כמו החלפת בוכנה יזומה) אבל הם פשוטים וזולים יחסית לעומת החלפת בוכנה ב-4 פעימות.

    אני הייתי ממליץ לך לחפש 125 דו"פ בשנתון ובמצב הכי טוב שתמצא בתקציב שלך. הם זולים יותר ולכן תוכל למצוא כלי במצב טוב יותר.
    ה-125 הוא בעייני אחלה אופנוע וילמד אותך לרכב בשטח כמו שצריך.
    אם יש לך ידיים טובות ורצון, תוכל לעשות (כמעט) את כל הטיפולים בעצמך ולחתוך את העלויות בצורה משמעותית.
    תודה על התשובה, אני ממש לא אדם קטן כך שאופנוע 125 סמ"ק יהיה לי ממש קטן במימדים שלו.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    לא יודע מה זה לא אדם קטן, אבל אם אתה לא מאד קיצוני לא אמורה להיות בעיה, רבים וגדולים רכבו על 125ים.
    ממליץ לך לנסות, לדעתי תופתע, וזו כנראה האופציה הכי טובה למוגבלי תקציב.

  13. #13
    אם אתה מתכוון לעשות רכיבות בנגב - שהם בעיקר דיונות שטחים פתוחים שבילים מהירים וגז גז גז באופן כללי: לא הייתי מציע לך דו''פ ולא 125 דו''פ.

    מוטוקרוסים יש גם צהובים למאיר ולמטרו, ואולי לעוד כמה יבואנים אחרים שלא עולים לי בראש כרגע.
    גם על כלי אפור ניתן לעשות ביטוח תאונות אישיות ולבצע הרחבה בפוליסה/התאמה אישית כדי שייתן כיסויי שווה ערך לביטוח חובה רגיל. רק כמובן שבמקרה כזה הוא גם יעלה כמו ביטוח חובה רגיל.

    מבחינת אחזקה: בארץ, זול זה לא הולך להיות אף פעם. הכי פחות יקר יהיה ימאהה wr250r או סוזוקי drz400 אבל כמו שכתבתי מקודם זה עולם אחר בהשוואה למוטוקרוס. (לטוב ולרע)

    עריכה: אופציה נוספת זה לבדוק את דגמי swm
    יש להם בנפחים 300 ו 500
    מבוססים על הסקוורנה אדומה דגמי 2010-2011
    אלו הכלים המקצועיים היחידים שאני מכיר שהמרווחי טיפולים שלהם נמדדים באלפי ק''מ (טיפול הרצה אחרי אלף, ואח''כ טיפול כל 2000 ק''מ), ולא לפי שעות מנוע.

    דרך אגב אני כרגע נמצא באיטליה - ורואים אותם פה לא מעט.
    נערך לאחרונה על ידי קוקוריקו נגד קופיקו; 06-03-2018 בשעה 11:03.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי קוקוריקו נגד קופיקו צפיה בהודעה
    גם על כלי אפור ניתן לעשות ביטוח תאונות אישיות ולבצע הרחבה בפוליסה/התאמה אישית כדי שייתן כיסויי שווה ערך לביטוח חובה רגיל. רק כמובן שבמקרה כזה הוא גם יעלה כמו ביטוח חובה רגיל.
    זה לחלוטין לא נכון. אין אף ביטוח שתוכל לעשות שיתן כיסוי זהה לביטוח חובה, לא בנזק שיגרם לך, ובטח ובטח לא בנזק שתגרום למישהו אחר.
    ביטוח חובה בישראל נותן כיסוי מדהים, ובדיוק בגלל זה עבור אופנועים הוא הפסדי לחברות הביטוח.
    הסיבה היחידה שהן מבטחות אותנו היא כי הן חייבות, ולכן אף אחד לא תציע לך ביטוח פרטי בכיסוי ובמחיר זהה.

    במקומך הייתי מאד נזהר מלייעץ לאדם עצה שעלולה להרוס את החיים שלו ושל בני משפחתו.

    רק צהוב!

  15. #15
    אני לא מבין איך העצה שלי יכולה להרוס לו את החיים. הוא לא קונה את הפוליסה ממני. הבן אדם ייגש לחברת ביטוח - יראה מה הם מציעים לו - וזה מה שהוא ישלם וזה מה שהוא יקבל.

    דבר שני ביטוח חובה גם כן לכשעצמו לא מכסה רכוש של צד ג'. צריך ביטוח נוסף של צד ג'. למי שרוכב רק בשטח - נמצא בסיכון נמוך יותר מבחינה הזו אבל עדיין כמובן חשוף לסיכון ואדם שעושה ביטוח תאונות אישיות בלבד צריך לבדוק האם ניתן להוסיף ביטוח צד ג' - ואם לא: לשאול את עצמו האם הוא מוכן לשאת בסיכון של נזק ברכוש לצד ג.

    דבר שלישי: ניסית בעצמך פעם לעשות ביטוח תאונות אישיות ולהרחיב אותו לכיסוי זהה לביטוח חובה?
    אני מכיר מישהו שעשה בעבר - והרחיב - ולטענתו הוא שילם בערך כמו ביטוח חובה רגיל.

    באופן כללי אני אישית מסכים אתך לחלוטין. גם מעדיף רק מספר צהוב - אבל יש אופציות אחרות. וכל אדם שיבדוק מה מתאים לו וילך בדרכו שלו, לטוב ולרע. אין לי בעלות על האמת ולא על החוכמה.
    נערך לאחרונה על ידי קוקוריקו נגד קופיקו; 06-03-2018 בשעה 15:26.

אשכולות דומים

  1. עזרה | Yamaha r3 \ kawasaki ninja 300 לרוכב מתחיל
    על ידי saarollz בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 30-01-2018, 00:34
  2. ייעוץ לרוכב מתחיל
    על ידי shMi19 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-11-2017, 14:23
  3. עזרה בבחירת אופנוע דו"ש A1 לרוכב מתחיל
    על ידי ofirl808 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-05-2016, 15:19
  4. אופנוע חדש לרוכב מתחיל
    על ידי Zollo15 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 00:39
  5. קטנוע 125 לרוכב מתחיל
    על ידי ohadifrach בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-08-2015, 19:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO