ניתן, לא יעזור.
מה זה "מגמגם"? אתה רואה שהוא פורק מהר מדי תוך כדי התנעה, ואתה מדי פעם מקבל סטרטר שמתקשה להסתובב? יצא לך שהגעת לאופנוע והוא היה פרוק? אם אף אחד מהנ"ל - אז מה זה "מגמגם"?
מותקן לי בקטנוע מצבר YT12A-BS של קימקו(הבנתי שזה סתם עניין של מיתוג וזה בעצם מצבר שלYUASA).
הוא כבר בן 3 שנים ואני מרגיש שהוא קצת מגמם.
אין קורוזיה על הקטבים.
בזמן שהמנוע רץ הוא על 14.5 וולט כמו שצריך.
האם ניתן לקדוח את הפקקים ולהחליף לו מים?
תודה
ניתן, לא יעזור.
מה זה "מגמגם"? אתה רואה שהוא פורק מהר מדי תוך כדי התנעה, ואתה מדי פעם מקבל סטרטר שמתקשה להסתובב? יצא לך שהגעת לאופנוע והוא היה פרוק? אם אף אחד מהנ"ל - אז מה זה "מגמגם"?
אז לא אפשרית ההחלפה של המים של המצבר עם מים מזוקקים ומלח אנגלי כמו במצברים רגילים?
כי זה מצבר AGM?
אני מקבל מידי פעם סטרטר ארוך מידיי, וגם המנורה של המצבר דולקת, אבל היא נכבת קצת אחרי שאר המנורות, אני לא בטוח אם זה מרמז על בעיה או סתם בדיקת מנורות.
סטרטר ארוך לא קשור למצבר, להפך אם המצבר מחזיק סטרטר ארוך אז הוא תקין.
לא צריך יותר מדי רמזים תבדוק מתח על ההדקים כששום דבר לא פועל. מתח של מצבר שהרגע סיים טעינה צריך להיות בערך 12.6v. אם שלך מתחת ל11-10.5 הוא פרוק לחלוטין ובמקרה הזה גם מלח מההימלאיה לא יעזור לך...
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
אולי זה לא המצבר שדפוק.
לפעמים הסטארט ארוך מידיי, ואם אני עוזב את הלחצן אז המנוע פשוט מתכבה.
זה לא בהכרח קורה בהנעה ראשונה אחרי קצת זמן, אבל אני אעקוב אחרי זה.
אם אני אקביל את זה לעולם המכוניות זה זה מרגיש קצת כמו בית מצערת מלוכלך.
יכול להיות משהו דומה - פילטר אוויר מלוכלך, או לכלוך קל במערכת הדלק.
מצבר זה די בוודאות לא.
מעדכן, היום בבוקר היה סטארט ממש ארוך, הנורה של המצבר נדלקה ואז נכבתה אחרי ההנעה.
רק כשסיבבתי את הגז הוא הסכים להניע ולהישאר מונע.
מסכים.
הכי טוב בשביל לדעת בודאות זה כמו שמאירסון כתב.
רק מוסיף לזה שבזמן סטרטר אם המתח נפל מתחת ל 10.5V גם אז יש בעיה.
למרות הנאמר וכל הדיון, בקטנוע בן שלוש שנים קשה להאמין שהחלפת מצבר היא הפתרון לבעיה.
אם הוא מניע רק בעזרת המצערת זה מעיד על בעיה אחרת.
הנורה של המצבר תמיד דלוקה כל עוד האופנוע\קטנוע לא מונע, למיטב ידיעתי.
אם זה רק בבוקר - אז יש סיכוי שהלך לך הצ'וק (קרב') או חיישן טמפ' אויר מזייף (הזרקה). לא כתבת איזה דגם, קשה לנחש.
יש לי גישה למצבר, אבדוק מתח אחרי נסיעה ארוכה וגם לפני הנעה שלא הנעתי הרבה זמן.
דאון טאון 300 2014
אחרי שהקטנוע נח לילה שלם, נסעתי בבוקר איתו חצי שעה בבין עירוני, ואז הוא נח עד הערב, אחרי שוב נסיעה של חצי שעה חזרה לבית. ליד הבית כיביתי הקטנוע ל5 דקות, ואז הוא לא הסכים להניע שוב, אלא אחרי 2 סטרטרים ארוכים של 5 שניות לפחות.
מה אפשר לעשות?