עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 44

אשכול: מצבר YT12A-BS מגמגם.

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772

    מצבר YT12A-BS מגמגם.

    מותקן לי בקטנוע מצבר YT12A-BS של קימקו(הבנתי שזה סתם עניין של מיתוג וזה בעצם מצבר של
    YUASA).
    הוא כבר בן 3 שנים ואני מרגיש שהוא קצת מגמם.
    אין קורוזיה על הקטבים.
    בזמן שהמנוע רץ הוא על 14.5 וולט כמו שצריך.
    האם ניתן לקדוח את הפקקים ולהחליף לו מים?
    תודה

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ניתן, לא יעזור.
    מה זה "מגמגם"? אתה רואה שהוא פורק מהר מדי תוך כדי התנעה, ואתה מדי פעם מקבל סטרטר שמתקשה להסתובב? יצא לך שהגעת לאופנוע והוא היה פרוק? אם אף אחד מהנ"ל - אז מה זה "מגמגם"?

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    מותקן לי בקטנוע מצבר YT12A-BS של קימקו(הבנתי שזה סתם עניין של מיתוג וזה בעצם מצבר של
    YUASA).
    הוא כבר בן 3 שנים ואני מרגיש שהוא קצת מגמם.
    אין קורוזיה על הקטבים.
    בזמן שהמנוע רץ הוא על 14.5 וולט כמו שצריך.
    האם ניתן לקדוח את הפקקים ולהחליף לו מים?
    תודה
    אי אפשרץ
    זה מצבר עם חומצה ולא מים.

    מצבר של יואסה יחזיק יותר מ3 שנים.
    לפני חודש החלפתי מצבר בטנרה. עדיין היה עם המצבר המקורי, בן 7 וחצי שנים

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אז לא אפשרית ההחלפה של המים של המצבר עם מים מזוקקים ומלח אנגלי כמו במצברים רגילים?
    כי זה מצבר AGM?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אני מקבל מידי פעם סטרטר ארוך מידיי, וגם המנורה של המצבר דולקת, אבל היא נכבת קצת אחרי שאר המנורות, אני לא בטוח אם זה מרמז על בעיה או סתם בדיקת מנורות.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    סטרטר ארוך לא קשור למצבר, להפך אם המצבר מחזיק סטרטר ארוך אז הוא תקין.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    לא צריך יותר מדי רמזים תבדוק מתח על ההדקים כששום דבר לא פועל. מתח של מצבר שהרגע סיים טעינה צריך להיות בערך 12.6v. אם שלך מתחת ל11-10.5 הוא פרוק לחלוטין ובמקרה הזה גם מלח מההימלאיה לא יעזור לך...

    Sent from my SM-A520F using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אולי זה לא המצבר שדפוק.
    לפעמים הסטארט ארוך מידיי, ואם אני עוזב את הלחצן אז המנוע פשוט מתכבה.
    זה לא בהכרח קורה בהנעה ראשונה אחרי קצת זמן, אבל אני אעקוב אחרי זה.
    אם אני אקביל את זה לעולם המכוניות זה זה מרגיש קצת כמו בית מצערת מלוכלך.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    יכול להיות משהו דומה - פילטר אוויר מלוכלך, או לכלוך קל במערכת הדלק.
    מצבר זה די בוודאות לא.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    מעדכן, היום בבוקר היה סטארט ממש ארוך, הנורה של המצבר נדלקה ואז נכבתה אחרי ההנעה.
    רק כשסיבבתי את הגז הוא הסכים להניע ולהישאר מונע.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Supergegs צפיה בהודעה
    סטרטר ארוך לא קשור למצבר, להפך אם המצבר מחזיק סטרטר ארוך אז הוא תקין.
    לעתים, כשלמצבר אין כוח לסובב את המנוע מספיק מהר, הסטארטר יכול להיות ארוך.
    לא תמיד, ולא בכל מנוע, אבל התופעה קיימת.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לעתים, כשלמצבר אין כוח לסובב את המנוע מספיק מהר, הסטארטר יכול להיות ארוך.
    לא תמיד, ולא בכל מנוע, אבל התופעה קיימת.
    מסכים.

    הכי טוב בשביל לדעת בודאות זה כמו שמאירסון כתב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    לא צריך יותר מדי רמזים תבדוק מתח על ההדקים כששום דבר לא פועל. מתח של מצבר שהרגע סיים טעינה צריך להיות בערך 12.6v. אם שלך מתחת ל11-10.5 הוא פרוק לחלוטין ובמקרה הזה גם מלח מההימלאיה לא יעזור לך...
    רק מוסיף לזה שבזמן סטרטר אם המתח נפל מתחת ל 10.5V גם אז יש בעיה.

    למרות הנאמר וכל הדיון, בקטנוע בן שלוש שנים קשה להאמין שהחלפת מצבר היא הפתרון לבעיה.
    אם הוא מניע רק בעזרת המצערת זה מעיד על בעיה אחרת.

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    הנורה של המצבר תמיד דלוקה כל עוד האופנוע\קטנוע לא מונע, למיטב ידיעתי.
    אם זה רק בבוקר - אז יש סיכוי שהלך לך הצ'וק (קרב') או חיישן טמפ' אויר מזייף (הזרקה). לא כתבת איזה דגם, קשה לנחש.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    יש לי גישה למצבר, אבדוק מתח אחרי נסיעה ארוכה וגם לפני הנעה שלא הנעתי הרבה זמן.
    דאון טאון 300 2014

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אחרי שהקטנוע נח לילה שלם, נסעתי בבוקר איתו חצי שעה בבין עירוני, ואז הוא נח עד הערב, אחרי שוב נסיעה של חצי שעה חזרה לבית. ליד הבית כיביתי הקטנוע ל5 דקות, ואז הוא לא הסכים להניע שוב, אלא אחרי 2 סטרטרים ארוכים של 5 שניות לפחות.
    מה אפשר לעשות?

אשכולות דומים

  1. BMW650GS ברקס קדמי מגמגם
    על ידי 113 בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 13-03-2017, 10:11
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-02-2017, 19:38
  3. B&W 250 מגמגם
    על ידי moshe636 בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09-02-2017, 11:01
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 24-07-2016, 20:43
  5. Xmax250 2013 מגמגם
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-04-2016, 13:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO