ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
לעתים, כשלמצבר אין כוח לסובב את המנוע מספיק מהר, הסטארטר יכול להיות ארוך.
לא תמיד, ולא בכל מנוע, אבל התופעה קיימת.
מסכים.

הכי טוב בשביל לדעת בודאות זה כמו שמאירסון כתב.

ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
לא צריך יותר מדי רמזים תבדוק מתח על ההדקים כששום דבר לא פועל. מתח של מצבר שהרגע סיים טעינה צריך להיות בערך 12.6v. אם שלך מתחת ל11-10.5 הוא פרוק לחלוטין ובמקרה הזה גם מלח מההימלאיה לא יעזור לך...
רק מוסיף לזה שבזמן סטרטר אם המתח נפל מתחת ל 10.5V גם אז יש בעיה.

למרות הנאמר וכל הדיון, בקטנוע בן שלוש שנים קשה להאמין שהחלפת מצבר היא הפתרון לבעיה.
אם הוא מניע רק בעזרת המצערת זה מעיד על בעיה אחרת.