ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
אז מה עושים?
גם בהנעה קרה, כשהמיכל מלא לוקח לו זמן להניע.
אמרתם שלמנוע צילינדר בודד קשה להניע מחדש כמעט מיד אחרי כיבוי.
אז יש פה בעצם בעיה או שאני רק מחפש בעיות?
להניע עם מיכל דלק פתוח אני לא יכול וזה גם נראה לי אדיוטי קצת.
למלא את המיכל שיהיה מלא, לנסות להניע, אם ההנעה קשה אז לכבות ולפתוח את המיכל כדי לאורר אותו ואז להניע שוב?
יש מצב שאני מזיק למשאבת דלק או שכבר גרמתי לה לנזק?
אני משתדל לא לרכב כשהמיכל כמעט ריק כדי לא לאמץ את המשאבה.

תקרא עוד פעם בבקשה,גם יש לינק שעונה לשאלה שלך כנראה.
זה לא שייך לכמות צילינדרים ולא אמרתי לרכב עם מיכל דלק פתוח

אדי דלק יוצרים לחץ בחלל סגור,שאיבה מחלל סגור יוצרת וואקום.
את שני אלה מונעים עם תעלת אוורור כמו הפין בתמונות שציפרת.
בקטנועים הישנים התעלה הייתה מחוברת לאוויר החיצוני ועם הזמן תקנות זיהום אסרו על פליטה חופשית של אדים,והכניסו מערכת שתפחית את הכמות.
מיכל הדלק הפך להיות אטום ויש בקר מכני או אלקטרוני ששומר על לחץ עד גבול כלשהו וממנו יפרוק את האדים החוצה או לשרפה כשזה מתאפשר.

זה מה שיש בקטנוע שלך וכנראה שיש איתה בעיה,כי אחרי תדלוק המנוע מתמלא באדיי דלק וזה מציף אותו.
כן יכולות להיות עוד כמה סיבות לזה אבל אם זה קורה בתדירות גבוהה אחרי התדלוק כנראה שלא מדובר בצירוף מקרים.