עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 44

אשכול: מצבר YT12A-BS מגמגם.

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    לא נשמע לי כמו בעיה. אם אני זוכר נכון, תמיד יש קושי קל להניע מנוע צילינדר בודד חם אחרי כמה דקות של כיבוי.
    בכל מקרה, אם הסטרטר הסתובב מהר במשך ניסיונות ההנעה האלה, ולא עשה סיבובים עם עצירות - אז בעיית מצבר כנראה אין.

  2. #17
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    בדרך כלל למצבר אטום לחלוטין יש את העינית המשנה צבע מירוק לצהוב/אדום.
    אם המצבר לבן/שקוף ניתן בעזרת פנס לראות את מפלס הנוזל.
    מצבר עופרת רגיל לא אטום ומניסיון עם הזמן המים מתאדים ויש צורך רק בלהוסיף מים מזוקקים בלבד ולהטעין לילה.
    גם אם לא נראה פריק.. תבדוק טוב, לפעמים יש מדבקה מעל ואז כיסוי פלסטיק.
    בכל אופן.. לא לקדוח
    IF IT HAS WHEELS OR TITS - YOU'RE GONNA HAVE PROBLEMS

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    לא פריק, ניסיתי.
    R1- האם זו הסיבה?
    שמתי לב גם כשאני ממלא יותר מידיי דלק אז הסטרטר ממש ארוך.
    אז אני פשוט פותח את המיכל לפני כדי לשחרר לחץ.
    אתמול אחרי שהגעתי לבית, כיביתי את הקטנוע והנעתי אותו שוב פעמיים,הוא הניע כמו שצריך.
    יש מצב שצריך לנקות בית מצערת?
    ניקיתי אותה לפני כמה שבועות אבל אולי לא מספיק טוב.

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    זה לא הניקיון של בית המצערת להערכתי. עפ"י מה שאתה מתאר, אולי דווקא מה שצריך לנקות זה הנשם של מיכל הדלק שלך, אם אתה מזהה מצבים של עודף לחץ ממשי במיכל הדלק. אני כן חושד בכמות יתר של דלק בתערובת שמדי פעם מגיעה בניסיון התנעה, כי זה אחד מהדברים שעלולים לגרום לצורך בכמה וכמה סיבובי מנוע ע"מ להוציא את עודף הדלק ולאפשר התנעה.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אם יש לחץ במיכל מדובר במיכל דלק אטום ללא נשם (מערכת E.V.A.P כלשהי שמונעת שחרור של אדי דלק לסביבה) ועל הפקק יש רגולטור שמונע וואקום או לחץ גבוהה ( שסתום דו כיווני ).
    אז אם אין בעיה כאשר אין פקק משם הייתי מתחיל.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    אז אני פשוט פותח את המיכל לפני כדי לשחרר לחץ.

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אני אחדד, כשאני מתדלק יותר מידיי(אגב, כמה זה יותר מידיי?, בדרך כלל אני מתדלק עד שאני מגיע לחתיכת מתכת שקרובה לפקקׂ, שזה בערך ליטר אחד אחרי שהידית קופצת).
    איפה נמצא הנשם במיכל הזה?






    הנשם זה הצינור הקטן הזה שמחובר למתכת של הפיה?

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כשאתה מתדלק אתה מכניס הרבה אדי דלק למערכת.
    תראה איך המערכת בנויה בלינק
    https://www.pieces-kymco.com/catalog...telier/page243

    כאשר ה purge valve תקוע פתוח זה מציף את המנוע באדים.
    מה שרשמתי על הפקק לא רלוונטי

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אז מה עושים?
    גם בהנעה קרה, כשהמיכל מלא לוקח לו זמן להניע.
    אמרתם שלמנוע צילינדר בודד קשה להניע מחדש כמעט מיד אחרי כיבוי.
    אז יש פה בעצם בעיה או שאני רק מחפש בעיות?
    להניע עם מיכל דלק פתוח אני לא יכול וזה גם נראה לי אדיוטי קצת.
    למלא את המיכל שיהיה מלא, לנסות להניע, אם ההנעה קשה אז לכבות ולפתוח את המיכל כדי לאורר אותו ואז להניע שוב?
    יש מצב שאני מזיק למשאבת דלק או שכבר גרמתי לה לנזק?
    אני משתדל לא לרכב כשהמיכל כמעט ריק כדי לא לאמץ את המשאבה.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    אז מה עושים?
    גם בהנעה קרה, כשהמיכל מלא לוקח לו זמן להניע.
    אמרתם שלמנוע צילינדר בודד קשה להניע מחדש כמעט מיד אחרי כיבוי.
    אז יש פה בעצם בעיה או שאני רק מחפש בעיות?
    להניע עם מיכל דלק פתוח אני לא יכול וזה גם נראה לי אדיוטי קצת.
    למלא את המיכל שיהיה מלא, לנסות להניע, אם ההנעה קשה אז לכבות ולפתוח את המיכל כדי לאורר אותו ואז להניע שוב?
    יש מצב שאני מזיק למשאבת דלק או שכבר גרמתי לה לנזק?
    אני משתדל לא לרכב כשהמיכל כמעט ריק כדי לא לאמץ את המשאבה.

    תקרא עוד פעם בבקשה,גם יש לינק שעונה לשאלה שלך כנראה.
    זה לא שייך לכמות צילינדרים ולא אמרתי לרכב עם מיכל דלק פתוח

    אדי דלק יוצרים לחץ בחלל סגור,שאיבה מחלל סגור יוצרת וואקום.
    את שני אלה מונעים עם תעלת אוורור כמו הפין בתמונות שציפרת.
    בקטנועים הישנים התעלה הייתה מחוברת לאוויר החיצוני ועם הזמן תקנות זיהום אסרו על פליטה חופשית של אדים,והכניסו מערכת שתפחית את הכמות.
    מיכל הדלק הפך להיות אטום ויש בקר מכני או אלקטרוני ששומר על לחץ עד גבול כלשהו וממנו יפרוק את האדים החוצה או לשרפה כשזה מתאפשר.

    זה מה שיש בקטנוע שלך וכנראה שיש איתה בעיה,כי אחרי תדלוק המנוע מתמלא באדיי דלק וזה מציף אותו.
    כן יכולות להיות עוד כמה סיבות לזה אבל אם זה קורה בתדירות גבוהה אחרי התדלוק כנראה שלא מדובר בצירוף מקרים.

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    קראתי שוב, ותודה על העזרה.
    אני מנסה לבודד את הבעיה.
    כשאני מתדלק נכנסים אדי דלק למערכת וזה הגיוני, החשש שלי זה שאני ממלא יותר מידיי דלק.



    בתמונה הזו רואים את איך שהמיכל יושב בתוך הקטנוע, גם אם אני אמלא עד המנעול עצמו אני לא אמנע גישה לצינור שמתחבר לשסתום.
    אז מה בעצם הבעיה?
    האם זה לא מתוכנן ככה שאפשר פינוי של האדים גם כשהמיכל מלא?
    איך המערכת עובדת אני מבין, אבל בשטח מה שקורה, לפי מה שאני מבין ממך זה שיש בעיה במערכת הזו של האוורר.
    האם החלק בר טיפול?
    האם זה שאני לפעמים מריח דלק בכיבוי של הקטנוע זה מרמז על הבעיה?

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    יכול להיות שאתה ממלא יותר מידי דלק.
    אתה לא אמור להכניס דלק לנשם הזה ואדיי דלק לא אמורים להיכנס כל הזמן.
    זה מתוכנן להתחשב בכמה גורמים,ברכבים יש לזה בקרה אלקטרונית אצלך נראה שזה מכני ואני לא בדיוק מבין איך זה עובד.
    מניח שעל וואקום.

    אפשר פשוט לבטל את המערכת ולבדוק שבה הבעיה.
    נתק את הקצה שהולך לשסתום (לא במיכל דלק בצד שני) ותוודא שהוא נשאר פתוח אחרת המנוע לא יעבוד.
    את הכניסה למצערת תחסום הרמטית.
    ריח של דלק זה בגלל שיש נזילה.

    זה לא הורס את המשאבה.
    מפלס דלק נמוך יכול לגרום לחימום יתר של המשאבה.

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    יש מצב שהמערכת הזו כן משחררת דלק לאוויר?
    אני אבדוק את מה שאמרת.
    תודה!

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    היא סגורה בעקרון ויכולה לשחרר דלק רק למצערת אבל גם אז אפשר להריח את זה כי דלק נזיל לא אמור להיות שם.
    בבקשה.

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    לא נשמע לי כמו בעיה. אם אני זוכר נכון, תמיד יש קושי קל להניע מנוע צילינדר בודד חם אחרי כמה דקות של כיבוי.
    האם ההנחה הזו נכונה?

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    שמתי לב שלפעמים הידית ברקס האחורית לא נותן לי להתניע(חייב ללחוץ על אחת הידיות כדי להתניע.)
    אולי גם שם הבעיה, אני בדרך כלל מתניע כשאני לוחץ על הברקס האחורי.

אשכולות דומים

  1. BMW650GS ברקס קדמי מגמגם
    על ידי 113 בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 13-03-2017, 10:11
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-02-2017, 19:38
  3. B&W 250 מגמגם
    על ידי moshe636 בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09-02-2017, 11:01
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 24-07-2016, 20:43
  5. Xmax250 2013 מגמגם
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-04-2016, 13:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO