ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
אז מה עושים?
גם בהנעה קרה, כשהמיכל מלא לוקח לו זמן להניע.
אמרתם שלמנוע צילינדר בודד קשה להניע מחדש כמעט מיד אחרי כיבוי.
אז יש פה בעצם בעיה או שאני רק מחפש בעיות?
להניע עם מיכל דלק פתוח אני לא יכול וזה גם נראה לי אדיוטי קצת.
למלא את המיכל שיהיה מלא, לנסות להניע, אם ההנעה קשה אז לכבות ולפתוח את המיכל כדי לאורר אותו ואז להניע שוב?
יש מצב שאני מזיק למשאבת דלק או שכבר גרמתי לה לנזק?
אני משתדל לא לרכב כשהמיכל כמעט ריק כדי לא לאמץ את המשאבה.
הבעיות הקודמות לא השתנו, קשה מאוד להניע כשהקטנוע חם, צריך להוסיף גז כדי שיהיה אפשר להניע.
עכשיו יש עוד 2 בעיות חדשות, לפעמים, קרה לי גם כשהקטנוע חם וגם כשהוא קר, לא לא מוכן להניע, מרגיש כאילו לא מגיע דלק, אחרי סטרסטר ארוך מידיי, הלוח שעונים מתאפס, כמו שמנתקים מצבר.

ועוד בעיה, קרה לי פעמיים שבעצירות הקטוע נכבה.
דיברתי עם מכונאי והוא אמר לבדוק את החיישן TDC, יענו נקודה מתה עליונה.
הבנתי שיש מצב שיכול להיות שיש בעיית קומפרסיה, למרות שזה נשמע לי מוזר.
המרווח שסתומים תקין(לא היה צריך לשנות).

עוד כיונים?
אני מאגד לי כמה בדיקות ואני אעשה את כולם במכה.
תודה לכולם!