עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: פתיחת מצערת בטעות במהלך בלימה חזקה

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    29

    פתיחת מצערת בטעות במהלך בלימה חזקה

    אני מוצא את עצמי מדי פעם פותח מצערת כשאני מנסה לבלום את האפנוע. כשאני לוחץ עם יד ימין את ידית הבולם הקדמי כנראה בגלל שכל המשקל שלי נע קדימה, היד שלי מסובבת את הגז וזה מפריע לבלימה.
    זה קורה לי בעיקר כשאני רוכב בכביש מפותל בקצב בינוני פלוס. לפעמים זה סתם מפריע ולפעמים זה ממש הורס את הכניסה לסיבוב ואני חייב למשוך את הקלאץ'.

    יש לציין שאני נותן טיפה גז בכל הורדת הילוך כדי לייצב את הסל"ד. אבל לא בטוח שזה גורם לתופעה הזאת.

    יכול להיות שהחופש של המצערת לא מספיק גדול ?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    זה שכל כך הרבה קראו ולא ענו לך, אולי אומר שהבעיה היא בהרגלי הרכיבה שלך יותר מאשר ענין טכני כזה או אחר?
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    29
    אני מסכים איתך נראה שהמצערת שלי בסדר.
    אני צריך לפתח שליטה על המשקל שלי שמועבר קדימה בבלימה חזקה

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    32
    אני דווקא חושב שיש פה תשובה עניינת.

    כאשר אתה חוזר על פעולה שגויה אלפי פעמים, המוח עושה מזה הרגל ויותר חמור אפילו אינסטיקט שגוי, שבמצבי חירום או בלימת חירום לפני תאונה, אם תעשה את הפעולה השגויה, אתה עלול לשלם על כך ביותר.

    לא ציינת על איזה אופנוע אתה רוכב, במידה וזה לא קאסטום שהרגליים פרושות קדימה, אתה חייב לחבק את טנק הדלק עם הרגליים שלך.

    לא לחבק שלא יזרום לך דם לרגל או יכאיב, אלא חיבוק שמשחרר לחלוטין את השפעת התאוצה או הבלימה על הגב ועל הידיים.

    ישנו הרגל מאוד רע של הרבה רוכבים שמושפע גם ממצב מנטלי, אנשים אוהבים להחזיק כל כך חזק את ידיות הכידון, כאילו יברח להם. כפות הידיים שלך צריכות להיות משוחררות ובמצב נעים על הכידון. רפוי אך בשליטה מלאה.

    אלו העצות שלי. חבק את טנק הדלק עם הרגליים כך שהגב והידיים משוחררות לגמרי. וכפות הידיים שלך אמורות להיות רפויות ומונחות ברגיעה על הכידון אך בשליטה מלאה לתפעול המצערת וידית הבלימה

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    הטעות שלך ביסודות הרכיבה וכנראה שמשפיע על כל ההבטים, בבלימת חירום זה מוקצן עד כדי כך שאתה מבין שיש פה משהו לא נכון.

    קורס רכיבה בא ללמד יסודות נכונים, בהם גם איך לבלום חזק מבלי לפגוע ביציבות ואחיזה של האופנוע.

    כמו שאמרו לך, הגוש שלך כבר פיתח את זה כמו איסטינקט שגוי. יהיה לך מאד קשה לשנות אותו לבד.
    ממליץ בחם ללכת לקורס, כי רק אחרי שתעבוד שעות ברצף על טכניקה נכון תבין. אחרי זה יבוא תרגול

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    Grasshopper AT 2016
    Vstrom 650 2011
    CB250R 2011

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    היי סטנלי,
    אני לא איזה מבין גדול ברכיבה אבל אנסה להסביר לפחות את מה שהסבירו לי בקורס...
    1. מה שאמרתלגבי המשקל זהנכון מאד, התנוחה שלך אמורה להיות מאד יצוקה לתוך האופנוע.. פלג גוף תחתון מחבק את האופנוע חזק, בטן חזקה ופלג גוף משוחרר, זאת אומרת בבלימות או תאוצות משקל הגוף לא זז אלה די נשאר במקום.

    2. לעניין הגז ובלימה. אז בלימה זה משהו שנבנה בהדרגה...הבניה הזאת קוראת מהר מאד בזמן הרכיבה, אבל עדיין אנחנו למעשה מעמיסים כח ועומד על הקדמי, אז השלב הראשון הוא "סגירת גז" לא סתם "עזיבת גז" אלא סגירה החלטית עם הזזת כף היד הימנית קצת קדימה ובשלב השני אתה מתחיל "לסחוט" את הידית בלם ולייצר את הכח הבלימה הדרוש הזה.

    הכוונה מאחורי זה שבבלימה נכונה משקל הגוף שלך לא עף קדימה, הידיים משוחררות ועל כידון, הגז סגור לגמרי.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    29
    תודה על המענה, אכן לחבק את המיכל חזק ולתת לידיים להשתחרר זה אחד הדברים הכי חשובים לשלוט באופנוע.
    אני יכול להגיד שהבחנתי בשני גורמים שמקשים על ביצוע הנ"ל:
    1. מגיני הברכיים שאני משתמש, הם מקשים על חיבוק המיכל. אני עדיין עושה את זה, אבל ללא מגיני בירכיים המגע עם המיכל יותר מורגש והשליטה יותר מדוייקת.
    2. עייפות לאחר רכיבה של כמה שעות. שרירי הבטן והגב מתחילים להרים ידיים אחרי נסיעה ארוכה. בשביל זה, צריך להתאמן, לעשות הפסקות ולהוריד את הקצב כשהגוף מתעייף.

    אגב אני רוכב על kawasaki ninja 300.
    וקורס רכיבה מתקדמת הוא בתוכניות.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    ציטוט נכתב במקור על ידי stanly צפיה בהודעה
    תודה על המענה, אכן לחבק את המיכל חזק ולתת לידיים להשתחרר זה אחד הדברים הכי חשובים לשלוט באופנוע.
    אני יכול להגיד שהבחנתי בשני גורמים שמקשים על ביצוע הנ"ל:
    1. מגיני הברכיים שאני משתמש, הם מקשים על חיבוק המיכל. אני עדיין עושה את זה, אבל ללא מגיני בירכיים המגע עם המיכל יותר מורגש והשליטה יותר מדוייקת.
    2. עייפות לאחר רכיבה של כמה שעות. שרירי הבטן והגב מתחילים להרים ידיים אחרי נסיעה ארוכה. בשביל זה, צריך להתאמן, לעשות הפסקות ולהוריד את הקצב כשהגוף מתעייף.

    אגב אני רוכב על kawasaki ninja 300.
    וקורס רכיבה מתקדמת הוא בתוכניות.
    לגבי סעיף 2 נשמע לא סביר אתה לא רוכב הרי על איזה ליטר ספורטיבי במשל שלוש שעות ברציפות

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי stanly צפיה בהודעה
    תודה על המענה, אכן לחבק את המיכל חזק ולתת לידיים להשתחרר זה אחד הדברים הכי חשובים לשלוט באופנוע.
    אני יכול להגיד שהבחנתי בשני גורמים שמקשים על ביצוע הנ"ל:
    1. מגיני הברכיים שאני משתמש, הם מקשים על חיבוק המיכל. אני עדיין עושה את זה, אבל ללא מגיני בירכיים המגע עם המיכל יותר מורגש והשליטה יותר מדוייקת.
    2. עייפות לאחר רכיבה של כמה שעות. שרירי הבטן והגב מתחילים להרים ידיים אחרי נסיעה ארוכה. בשביל זה, צריך להתאמן, לעשות הפסקות ולהוריד את הקצב כשהגוף מתעייף.

    אגב אני רוכב על kawasaki ninja 300.
    וקורס רכיבה מתקדמת הוא בתוכניות.
    אתה לא יושב טוב על האופנוע. זה הכל.
    נינג'ה 300 זה לא אופנוע שיאמץ אותך לרמה שלא תוכל להפעיל בלם בלי למשוך גז, בלי קשר לכושר הגופני שלך.
    ואם מגיני הברכיים שלך לא נוחים - תחליף אותם. אני מאוד מרוצה מהדיינז שיש לי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי stanly צפיה בהודעה
    תודה על המענה, אכן לחבק את המיכל חזק ולתת לידיים להשתחרר זה אחד הדברים הכי חשובים לשלוט באופנוע.
    אני יכול להגיד שהבחנתי בשני גורמים שמקשים על ביצוע הנ"ל:
    1. מגיני הברכיים שאני משתמש, הם מקשים על חיבוק המיכל. אני עדיין עושה את זה, אבל ללא מגיני בירכיים המגע עם המיכל יותר מורגש והשליטה יותר מדוייקת.
    2. עייפות לאחר רכיבה של כמה שעות. שרירי הבטן והגב מתחילים להרים ידיים אחרי נסיעה ארוכה. בשביל זה, צריך להתאמן, לעשות הפסקות ולהוריד את הקצב כשהגוף מתעייף.

    אגב אני רוכב על kawasaki ninja 300.
    וקורס רכיבה מתקדמת הוא בתוכניות.
    היתה לי בעיה דומה על הקוואסאקי, המגינים היו מחליקים מהמיכל ולא היתה לי אחיזה בכלל. יש מדבקות מיכל שתוכננו במיוחד בשביל זה, קניתי והשינוי היה עצום.
    ממליץ לך לנסות, כולה 200 שקל. חפש
    Ninja 300 tank grips.

    Sent from my T5 using Tapatalk

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    63
    גם מחזק את ההמלצה על מדבקות מיכל(אני רוכב על Cb500x ) ותמיד רוכב עם מגיני ברכיים והמדבקות האלה בהחלט שיפרו את האחיזה במיכל.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    מחזק. חובה מדבקות מיכל. המוכרות זה stompgrip ו snakeskin.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    29
    אתם יכולים להמליץ על חנות אביזרים בצפון ?

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    22
    מוטוליין בעפולה
    הוטפיסטון בקריות

  15. #15
    Member הסמל האישי של Khc
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    362
    ציטוט נכתב במקור על ידי spa-i0 צפיה בהודעה
    גם מחזק את ההמלצה על מדבקות מיכל(אני רוכב על Cb500x ) ותמיד רוכב עם מגיני ברכיים והמדבקות האלה בהחלט שיפרו את האחיזה במיכל.
    יש לך לינק למדבקות עבור הX?

    Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. פתיחת ווריאטור, פתיחת הפולי והחלפת רצועה
    על ידי telem.y בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08-01-2018, 11:36
  2. ללא ביטוח אבל לא נתפסתי, בטעות
    על ידי noamkepf בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 20-07-2017, 08:51
  3. מנוע נחנק בעת פתיחת מצערת
    על ידי svechinsky בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 17:50
  4. כיצד מוחקים אשכול שפורסם בטעות ?
    על ידי Red Ross בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 08-08-2015, 20:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO