
נכתב במקור על ידי
chase
דואר ישראל לא תמיד טורח לעדכן באתר על המיקום הנוכחי של החבילה, יש מקרים (רובם) שהחבילה נמצאת בסניף מוכנה למסירה ללקוח, בזמן שבאתר כתוב שהיא במיון או איזה שלב מוקדם יותר.
מי שרוצה להיות מעודכן באמת, שיעלה בצ'אט מול נציג דואר ישראל ולבקש לדעת איפה החבילה נמצאת לפי המספר מעקב שלה. ניתן לעשות את זה גם בכל סניף דואר\נקודת חלוקת חבילות (מניסיון אישי עם נקודת חלוקה בשופרסל).
ברגע שהחבילה נכנסה לארץ, הדואר שלנו לא דואג לעדכן את הדואר בארץ המוצא, כך שאין אפשרות לדעת לפי הברקוד האירופאי\אמריקאי\שלא לדבר על סיני איפה החבילה בארץ. במקרה כזה ניתן לנסות ליצור קשר עם המוכר ולבקש ממנו להוציא מדואר ישראל את המספר מעקב שהם נתנו לחבילה בכניסה לארץ. זה קורה לרוב עם iparcel של חברת UPS.
אם ההפרש קטן מול שאר האפשרויות בחו"ל, ואם אין עניין של תקן, עדיף דרך אמזון. אם קונים מאמזון עצמם, מקבלים מחיר פיקס שכולל את כל המיסים בארץ, והשירות שלהם טוב יותר מהשאר. אני עובד מול אמזון ארה"ב ואמזון גרמניה.