בחיים לא קיבלתי כל כך הרבה תגובות להודעה בודדת. סחה עלי.
ועכשיו, כל מי שלא נגע, נוגע ייגע בנייד שלו תוך כדי נהיגה, שיצא 90 מעלות לכח.
איללכא...מה, אפאחד לא יוצא?
ומה שהכי מבדח, הוא שבניגוד אלי, לרובכם יש דיבורית בקסדה ואתם עושים בה שימוש נרחב
 
			
			בחיים לא קיבלתי כל כך הרבה תגובות להודעה בודדת. סחה עלי.
ועכשיו, כל מי שלא נגע, נוגע ייגע בנייד שלו תוך כדי נהיגה, שיצא 90 מעלות לכח.
איללכא...מה, אפאחד לא יוצא?
ומה שהכי מבדח, הוא שבניגוד אלי, לרובכם יש דיבורית בקסדה ואתם עושים בה שימוש נרחב
 
			
			 
			
			מעניין לראות איך כל אחד מפרש את המושג "התעסקות בטלפון". בשום מקום לא כתבתי לשוחח בטלפון.
התעסקות היא כל מה שמסיח את דעתו של הנהג, בדגש כפול ומכופל על מבט אל עבר הטלפון (לרוב מספר פעמים) כדי לתפעל אותו, לכתוב בו, לקרוא בו, וכל שלל האפשרויות שמעבירות את תשומת הלב שלו מהכביש לטלפון. גם היום, בשנת 2018, אחרי יותר מעשור של טלפונים חכמים - אין כמעט אף אחד שמתפעל את הטלפון "החכם" שלו באמצעים קוליים.
יכול להעיד על עצמי שאני לא זוכר מתי נגעתי בטלפון בזמן נהיגה שלא לצורך לחיצה על מענה או ניתוק של שיחה. כן זוכר מקרים שונים בעשור האחרון (ויותר) של עצירה בצד הדרך לשם הוצאת או קבלת שיחה. גם כיום, אפילו שיש לי דיבורית בקסדה - אני לרוב לא עושה בה שימוש אלא לצורך תקשורת אלחוטית בין רוכבים, לרוב מטעמים בטיחותיים.
בסופו של דבר כל אחד יעשה מה שבא לו, הבעיה היא שרק מעטים יודעים לקחת אחריות על התוצאות.
באמת סחה עליך!
אני יוצא 88 מעלות - אחת פחות על זה שאני לא זוכר בודאות גמורה שלא נגעתי, ועוד אחת על חוסר יכולת לנבא את העתיד :-)
שימוש בטלפון בנהיגה מותר עם דיבורית, כל עוד הידיים חופשיות לתפעול הנהיגה (ומשם השם הלועזי hands-free). שימוש בדיבורית בקסדה משול לשימוש ברדיו ו/או בדיבורית ברכב, איפשהו קשה לי להאמין שאתה (או כל משהו אחר) לא עושה שימוש באחד מאלו בפחית היומיומית.