אני לא אתייחס לנושא האופנוע מכיוון שאני לא ממש לא חובב דו"ש והידע שלי מוגבל.
לגבי הציוד, זה תלוי.
אם אתה קונה כלי חדש אתה יכול להוציא הנחה משמעותית מאד על הציוד מהסוכנות שבה תקנה. זה אולי לא יגיע למחירי חו"ל אבל בוודאי יגרום לנסיעה להיות לא כדאית.
אם אתה קונה את הציוד בנפרד מהאופנוע אז כבר יכול להיווצר פער די רציני. זה תלוי גם באילו פריטים אתה מתכוון לקנות ומאילו מותגים.
קניית ציוד יכולה להתחיל מאזור ה - 3000 (לפחות) לציוד בסיסי (קסדה,כפפות, חלפ"ס, מעיל, מנעול שרשרת, מנעול דיסק ואולי עוד משהו קטן) ולהיגמר בכפול מזה וגם יותר אם מוסיפים עוד ציוד (נעליים, מגינים, דיבורית ועוד).
אם אתה רוצה להוסיף גם ארגזים לציוד אז בקלות ארגזים + התקנה יכולים להגיע גם לאזור ה - 10000 (צד + אחורי. שוב תלוי איזה מותג).
בשורה תחתונה, ציוד זה עסק יקר. אם אתה מרכז קנייה גדולה אז טיול לחו"ל יכול לחסוך כסף. קח בחשבון גם הבאה של הציוד ותשלום מיסים (כן או לא תלוי אם תתפס במכס).
אני קניתי את המינימום ההכרחי במעמד הקנייה והיתר עם הזמן דרך הרשת או בכל מיני מבצעים.