עמוד 2 מתוך 5 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 63

אשכול: אגזוזים ועיצובם

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אם כבר סטינו מהנושא של אגזוזים ופלשנו לעולם הרכב הכללי ובפרט העתידי (שבו לא יהיו אגזוזים), אוסיף פה משהו קטן.

    העולם מסתכם סכמה סוגי מנועי בעירה פנימית שאחוז הניצול של דלק בתוכם שווה לתחת מבחינת תקנות היורו 4 ובעתיד גם 5. לכן, קמו חברות קטנות בעולם (שרובן כושלות כיום) ויש אחת קטנה בראש העין שמצליחה לעשות את מה שכולם לא מצליחים. מנוע בעיר פנימי עם ניצול אחוז גבוה של הדלק ובכך מורידה את (באופו תיאורטי כמובן) את פליטת האויר המזהם.
    אחפש בהמשך וידאו כדי להביא לכם, נראה לי ה BBC עשה עליה כתבנ בעבר.

    ובגדול, יש עוד סיכוי...
    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שזה מזכיר לי את ה"goal" של אמנת קיוטו שאף אחד לא עמד בו וגם לא יעמוד בעתיד.

    הרכב החשמלי בסוף יהיה הרוב על הכביש אבל לא עם הסטריות הנוכחיות וממש לא בזמנים שכולם חושבים.
    אנחנו כנראה רחוקים 30 עד 50 שנה מהחזון הזה.
    אם הלכת כל כך רחוק, אז חשוב לדעת שקונספט מכונית לכל נהג עובר בחינה מחדש ותחבורה שיתופית ושינוע המונים
    עובר מהפך מחשבתי, בטוח שזה משהו שלצעירים כמנו יהיה קשה לעכל, אבל הדורות הבאים כבר ימצאו את הדרך.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אם כבר סטינו מהנושא של אגזוזים ופלשנו לעולם הרכב הכללי ובפרט העתידי (שבו לא יהיו אגזוזים), אוסיף פה משהו קטן.

    העולם מסתכם סכמה סוגי מנועי בעירה פנימית שאחוז הניצול של דלק בתוכם שווה לתחת.
    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    יש מנועי טורבו דיזל שמגיעים לכ 60% וטורבו בנזין לכ 50% ניצולת.
    ולא מדובר בנישה סודית,מדובר ביצור סדרתי,כמובן לא כולם ואני לא יודע להגיד מה ההתפלגות.

    חפש על מנוע rotary הוא הכי יעיל מבחינה מכנית (והכי לא אמין ומזהם כי שורף הרבה שמן) בגלל שאין טלטל הכוח מועבר ישירות לציר הראשי.
    גם אין שסתומים,שרשראות ולא גלי זיזים.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    רוטרי חרא מנוע...
    לדוגמה זה mazda mx/cx/rx.

    מומלץ כל 50 אלף להחליף את המשולש הפנימי שזז בגלל ניצולת נמוכה שיורדת מהר.

    אבל מבחינת ביצועים הוא סבבה לגמרי, יש לו הצתה כפולה והוא דוחס חזק יותר את הדלק ואויר אבל שוב...לפרק מנוע כל 50 כדי לשמר אותו (לא מודולרי) לא כיף.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שזה מזכיר לי את ה"goal" של אמנת קיוטו שאף אחד לא עמד בו וגם לא יעמוד בעתיד.

    הרכב החשמלי בסוף יהיה הרוב על הכביש אבל לא עם הסטריות הנוכחיות וממש לא בזמנים שכולם חושבים.
    אנחנו כנראה רחוקים 30 עד 50 שנה מהחזון הזה.
    אתה טועה. אירופה מקדימה את לוחות הזמנים ומכניסה את כל התעשיה בעולם להילוך גבוה

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    רוטרי חרא מנוע...
    לדוגמה זה mazda mx/cx/rx.

    מומלץ כל 50 אלף להחליף את המשולש הפנימי שזז בגלל ניצולת נמוכה שיורדת מהר.

    אבל מבחינת ביצועים הוא סבבה לגמרי, יש לו הצתה כפולה והוא דוחס חזק יותר את הדלק ואויר אבל שוב...לפרק מנוע כל 50 כדי לשמר אותו (לא מודולרי) לא כיף.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    כגריל,אין לי מושג מאיפה המידע הלא נכון שאתה רושם.
    מנוע לא חרא בכלל,מנוע לא מפותח אולי אבל בפוטנציה הוא עדיף בהרבה על המנוע הנפוץ.

    הבעיה הגדולה עם המנועים האלו הם ה"רינגים" של הרוטור.
    ה apex seals נטחנים מהר מאוד יחסית למנוע בוכנה,וכשזה קורה המנוע הזה לא שווה כלום.

    ברגע שימציאו שיטה להתגבר על זה וברגע שיפתרו את שרפת השמן (המנועים האלו מזריקים שמן ליניקה והוא נשרף בדומה לדו"פ) תקבל מנוע מנוצל מכל הבחינות.
    כי מבחינת ביצועים הוא אפילו מצוין,הוא קל משקל וקטן יותר ממנוע בוכנה.

    היחס דחיסה שלו לא גבוהה בהרבה,ואם בכלל משל מנוע בוכנה ממוצע (בניגוד למנוע דיזל למשל) והצתה כפולה יש גם במנועי בוכנה,ולא אין מזה תוספת.

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    לא דיברנו על דיזל...
    היום דיזל עדיף על כולם (מכוניות).

    המנוע הזה פח, ליד בוכנות מבחינת אורך חיים.
    כן, הרבה חברות ניסו לפתח אותו עם השנים (בראשן מאזדה) אבל דבר אחד הן לא מצליחות, להאריך את חייו משמעותית.
    לעומת זאת הן מוציאות ממנו ביצועים מדהימים אבל ביום יום אנחנו (הצרכן הממוצע) רוצה משהו שנוסע עד אין סוף מאשר משהו שנוסע מהר יותר מ-A ל-B ואז צריך לתקן.

    כן יש בו פחות חלקים נעים (למעשה 2 מאשר 3 אצל רובינו) אבל השחיקה הפנימית שלו גבוהה, ועל יחס הכנסות השמן מתגברים עם שיטות של צמצום השמן + הזרקות מכיוונים שונים - זאת לא הבעיה - נטו מנוע לא אמין במיוחד.

    * אני כמובן מדבר גם פה וגם בתגובה הקודמת על מנוע הוונקל שהומצא בשנות החמישים (Wenkel engine).

    נ.ב.
    למה אמרתי החלפה כל 50 אלף ?
    כי רוב המכוניות שהמנוע הזה מזיז הן RX8/9 ורוב האנשים שנוסעים בהן לא מרחמים על המנוע.
    הרבה פעמים הנצילות של המנוע הזה יורדת בגלל שחיקה גבוהה מאוד של דפנות המשולש, דבר המצריך החלפה שלו כדי להחזיר אותו לעבודה מושלמת, אבל לא מחייב.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    לא דיברנו על דיזל...
    היום דיזל עדיף על כולם (מכוניות).

    לא דיברתי על דיזל...
    רשמת שהוא דוחס חזק יותר את התערובת,אז עניתי שיחס הדחיסה שלו לא גבוהה בהרבה ממנוע בנזין בוכנתי ואם בכלל.
    לא גבוהה ביחס למנוע דיזל - שם זה גבוהה משמעותית למנוע בנזין.


    המנוע הזה פח, ליד בוכנות מבחינת אורך חיים.
    כן, הרבה חברות ניסו לפתח אותו עם השנים (בראשן מאזדה) אבל דבר אחד הן לא מצליחות, להאריך את חייו משמעותית.
    לעומת זאת הן מוציאות ממנו ביצועים מדהימים אבל ביום יום אנחנו (הצרכן הממוצע) רוצה משהו שנוסע עד אין סוף מאשר משהו שנוסע מהר יותר מ-A ל-B ואז צריך לתקן.
    כן יש בו פחות חלקים נעים (למעשה 2 מאשר 3 אצל רובינו) אבל השחיקה הפנימית שלו גבוהה, ועל יחס הכנסות השמן מתגברים עם שיטות של צמצום השמן + הזרקות מכיוונים שונים - זאת לא הבעיה - נטו מנוע לא אמין במיוחד.

    הסיבה לזה היא,לא כי הן לא מצליחות.
    הסיבה לזה היא הזיהום.
    למנועים רוטריים יש ניצולת טרמית נמוכה והם שורפים הרבה שמן.
    כתוצאה מזה,תקנות הזיהום אילצו את הפיתוח שלו להיעצר.

    יש במנוע רוטורי 3 חלקים נעים - רוטור,קראנק ומשאבת שמן.
    במנוע בוכנה..לא צריך לספור בשביל לדעת שיש יותר מידי.
    יש גלי זיזים,שסתומים,שרשראות,טלטלים בוכנות והרבה גלגלי שיניים.
    כתוצאה הניצולת המכנית של מנוע בוכנה נמוכה.


    * אני כמובן מדבר גם פה וגם בתגובה הקודמת על מנוע הוונקל שהומצא בשנות החמישים (Wenkel engine).

    ....
    Sent from my MI 5X using Tapatalk

    עניתי בגוף הציטוט.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    אתה טועה. אירופה מקדימה את לוחות הזמנים ומכניסה את כל התעשיה בעולם להילוך גבוה
    כאחד שגר באירופה אני חייב לגחך, אם יש משהוא שלמדתי כאן זה שהשמאל האירופי חזק בדיבורים ומה שאתה שומע מגיע מהם

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    יוצא שאני משבית שמחות אבל אם כבר העלת את עניין המדפסות 3D למרות כל הרוח והצילצולים זה נכשל בשוק הפרטי, לפי הערכות בזמנו היום הייתה אמורה להיות מדפסת בכל בית ואין.

    העתיד לא כאן, כל שני וחמישי יש איזה טכנולוגיה חדשה, מבטיחה ומעניינת שאחרי 5 דקות של תהילה לא שומעים ממנה יותר.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    לא מסכים אייתך בכלל, השבוע הושתלה פיסת גולגולת שיוצרה בהדפסה תלת מימד בראשו של פצוע.

    נכון שהטכנולוגיה אינה נחלת הכלל, אבל כך היה גם עם המחשבים הראשונים, מכשירי הוידאו, ושאר הטכנולוגיות
    המתקדמות. זה ייקח את הזמן שלו. ואל תשכח שמדובר בשינוי בתפיסת המחשבה והחדרה של מוצר שלא היה
    קיים עד עכשיו. נק' נוספת שאין צורך בכל בית להדפיס דברים כל הזמן ולגודל המדפסת יש חשיבות לעניין החומרים
    שאתה מדפיס.

    עכשיו תחשוב שחברת מכוניות במקום לשלח רכב שלם מחו"ל תשלח למפעל קטן בארץ קובץ מחשב, ואחרי חודש
    יהיו 50 מכוניות מוכנות לשימוש. במחיר מצחיק. אחרי 10000 ק"מ ילכו לגריטה ותקבל רכב אחר לעוד X ק"מ.

    מצבת כלי הרכב על הכבישים לא תגדל בעוד למשתמש יהיה רכב חדש במקום טיפול שוטף. חכם?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #28
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    לא מסכים אייתך בכלל, השבוע הושתלה פיסת גולגולת שיוצרה בהדפסה תלת מימד בראשו של פצוע.

    נכון שהטכנולוגיה אינה נחלת הכלל, אבל כך היה גם עם המחשבים הראשונים, מכשירי הוידאו, ושאר הטכנולוגיות
    המתקדמות. זה ייקח את הזמן שלו. ואל תשכח שמדובר בשינוי בתפיסת המחשבה והחדרה של מוצר שלא היה
    קיים עד עכשיו. נק' נוספת שאין צורך בכל בית להדפיס דברים כל הזמן ולגודל המדפסת יש חשיבות לעניין החומרים
    שאתה מדפיס.

    עכשיו תחשוב שחברת מכוניות במקום לשלח רכב שלם מחו"ל תשלח למפעל קטן בארץ קובץ מחשב, ואחרי חודש
    יהיו 50 מכוניות מוכנות לשימוש. במחיר מצחיק. אחרי 10000 ק"מ ילכו לגריטה ותקבל רכב אחר לעוד X ק"מ.

    מצבת כלי הרכב על הכבישים לא תגדל בעוד למשתמש יהיה רכב חדש במקום טיפול שוטף. חכם?
    אופטימיות יתרה. בתור התחלה טיפול מתעסק בחלקים שלא מיוצרים בהדפסה (ולפי דעתי גם לא ייוצרו בעתיד) והתחושה שלי שכל החומרים המודפסים צריכים בתהליך הייצור תוצרי נפט שהולכים ומתמעטים. כשנעבור למכוניות חשמליות לא יהיה צורך להחליף כל טיפול.

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יוצא שאני משבית שמחות אבל אם כבר העלת את עניין המדפסות 3D למרות כל הרוח והצילצולים זה נכשל בשוק הפרטי, לפי הערכות בזמנו היום הייתה אמורה להיות מדפסת בכל בית ואין.

    העתיד לא כאן, כל שני וחמישי יש איזה טכנולוגיה חדשה, מבטיחה ומעניינת שאחרי 5 דקות של תהילה לא שומעים ממנה יותר.
    גם לא מסכים איתך ואסביר...

    היום יש מדפסות של 150 דולר (זה נחשב מדפסת לכל בית).
    אבל, מי שלמד תארים כמו הנדסת תוכנה, מדעי המחשב, הנדסת מכונות יכול לקנות מדפסת ב2-3 אלף דולר לעצב משהו/לרשום קוד מסוים וזה יהיה מכונית ו/או אופנוע.
    ומעבר לזה יוכל אפילו לעשות את זה מקרבון (סתם לדוגמה). אז העתיד כבר כאן.

    החיסרון של החברה הזו והמכונית הנוכחית היא בטיחות...אני כמעט בטוח שהיא לא עוברת מבחן התרסקות כמו רכב ממוצע.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יוצא שאני משבית שמחות אבל אם כבר העלת את עניין המדפסות 3D למרות כל הרוח והצילצולים זה נכשל בשוק הפרטי, לפי הערכות בזמנו היום הייתה אמורה להיות מדפסת בכל בית ואין.

    העתיד לא כאן, כל שני וחמישי יש איזה טכנולוגיה חדשה, מבטיחה ומעניינת שאחרי 5 דקות של תהילה לא שומעים ממנה יותר.
    תראה, ברמה הביתית, אכן אין מדפסת תלת מימד בכל בית, ואם להיות כנים גם אין שום סיבה או צורך בזה.
    ברמה המקצועית (אקדמיה ותעשיה) יש לא מעט מדפסות תלת מימד, מחד קומפוננטיות קטנות ופשוטות עד רב קומפוננטיות גדולות ומשוכללות, ולאחרונה התחילו גם למכור מדפסות תלת מימד שמסוגלות להדפיס מתכות (יש כמה סטארטאפים ישראליים שמתעסקים בזה). מבחינה הנדסית מדפסת תלת מימד היא כלי מדהים שמקצר עבודת פיתוח ותכנון בצורה מאוד משמעותית ביחד עם הוזלת עלויות ייצור.
    אמנם השוק הביתי מרגיש משפיע וגדול, אבל ליד השוק המקצועי הוא זניח כמו משקלו של הזבוב שיושב על ראשו של פיל.

אשכולות דומים

  1. אגזוזים ומשקף מקוריים ל- ZZR1400
    על ידי diesel בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24-09-2017, 02:17
  2. מחפש זוג אגזוזים להיפר 976
    על ידי DANKAT1990 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-02-2016, 14:02
  3. בנית אגזוזים
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-01-2016, 12:48
  4. מחפש- אגזוזים לz100
    על ידי -Guy- בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-12-2015, 13:31
  5. התלבטות בין שני אגזוזים לxt125
    על ידי XT125R בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-09-2015, 03:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO