אין סיבה לעבור לאירדיום אם היצרן לא נותן אותו כאופציה
פלאג רגיל עולה 30-40 ש"ח, תחליף לרגיל כדי לשלול שזה לא משם. אם זה משם, הרווחת פתרון פשוט.
אהלן.
דאון טאון 300 שנת 2014 20 אלף קילומטר על השעון.
בטיפול גדול הוחלפה הרצועה למקורית, רולים מקוריים ומשולשים(ספק מקוריים).
מייד אחר כך התחילו רעידות באזור 6K סלד.
אבל בלי אובדן כוח.
ברמה שלפי הרעידות אני מרגיש שאני ב 6K.
הוחלפו גם פלאג, שמן מנוע, פילטר שמן, פילטר אוויר ופילטר שמן(למרות שאני לא חושב שהם האשמים).
בבדיקה בפורמים בחו"ל, נמצא שאולי הבעיה היא בפלאג, אני החלפתי לפלאג אירידיום מאותו הסוג(למרות שקימקו ממליצים על פלאג רגיל).
יש למישהו רעיון?
אין סיבה לעבור לאירדיום אם היצרן לא נותן אותו כאופציה
פלאג רגיל עולה 30-40 ש"ח, תחליף לרגיל כדי לשלול שזה לא משם. אם זה משם, הרווחת פתרון פשוט.
אני יכול להחזיר את הישן, אני החלפתי כי בפורום בחו"ל המליצו על זה בחום.
אבל למה דווקא ב 6K קורות הרעידות?
לא שידוע לי.
הייתי במרחק צפייה מהבחור כשהוא עבד, על מה אני צריך להסתכל כשאני פותח את המכסה של הווריאטור?
מה יכול לגרום לרעידות ב 6אלף סלד ורק ב 6 אלף סלד?
נביאים זה בספר תנ"ך,פה זה רק השערות וככל שיהיה יותר מידע הן יהיו יותר מדויקות.
לא תראה שום דבר מאחורי המכסה אתה צריך לפרק את הוריאטור.
צריך לבדוק שהמשקולות לא הפוכות (ונכונות לדגם),שהמשולשים מקוריים ומורכבים נכון - לעיתים אפשר להרכיב הפוך,לפעמים למשולש יש מוביל (תושבת ברזל - לא מכיר בע"פ בדגם שלך).
כאשר יש 2 מחזירי שמן במרכז בית המשקולות אז באזור הפנימי ביניהם צריך לגרז היטב.
להחזיר את הפלאג הישן זה הדבר האחרון שהייתי בודק.
אירידיום הוא סוג החומר של המצת והוא חי יותר זמן מפלטינה.
זה לא אמור לשנות שום דבר מבחינת הספק או התנהגות המנוע - אלא אם הוא לא מתאים או דפקטי.
זה שהמשקולות הפוכות- יש מצב.
למשולשים אין תושבת ברזל.
במצב הזה אני חוזר למוסך, שהם ישברו את הראש.
אין לי לא פטיש אוויר ולא המכשיר שתופס את המניפה.
אני לא חושב שהבחור גירז כמו שצריך את המובילים.
אבל הוא כן שייף את הסנדלים.
המשולשים זה מה שהכי מדאיג אותי, משולשים לא מתאימים יכולים לגרום לתופעות כאלו?
משולשים לא מתאימים לא יכנסו לצלחות.
בית המשקולות אמור לנוע בצורה חופשית על המכסה האחורי וכמעט בלי חופש צידי.
סימן לחופש לא תקין במשולשים זה נקירה חזקה מהוריאטור הקדמי כשנותנים גז מסרק.
לגבי הגירוז הכוונה לבוקסה שעליה זזה צלחת המשקולות.
אין צורך בתפיסה של המניפה כשיש אימפקט.
ראית מה היה מצב המשקולות הישנות?
אם הן דמו יותר לריבועים מאשר לעיגולים אז עכשיו המנוע פשוט מעלה סל"ד בצורה שבה הוא אמור וזה הגורם לרעידות.
הקטנוע לא חדש,תושבות מתיישנות ומתעקמות ורכיבים יוצאים מאיזון.
כל עוד שהרעידות הן בגדר רטט קל זה לא ייפתר ממילא,אז אם לא מדובר ברעידות חזקות ללכת למוסך יהיה בזבוז זמן.
אין צורך לשייף את הסנדלים אם אין בעיות,רק ניקיון.
מה זאת אומרת נקירה?
מכה?
המשקולות הישנות היו במצב תקין ועגול.
עברתי בערך 300 קמ מאז הטיפול
תשמע אני באופן אישי הייתי קודם מה בודק ש-Tribalmistyc2אמר כי הוא אחד המכונאים הכי טובים שאני מכיר באופן אישי ובכל בעיה אני מתקשר להציק לולאחר שתשלול את כל מה שאמר לך ושזה באמת רעידות רציניות ולא איזה זמזום או רטט קל עקב בלאי טבעי אוכל לספר לך שלפני שבועיים היו לי כמה שעות פנויות והייתי משועמם אז פירקתי מכסה ווריאטור אצלי בקטנוע ושייפתי את סנדלי הסחיבה וניקיתי את הפעמון (מלאאאא לכלוך!) מאז סביב ה6K סל"ד יש רעידות חזקות ואז ממשיך להאיץ (מאיץ רגיל אבל רועד סביב ה6K סל"ד)
** חשוב לי לציין שב20K בדר"כ לא נגמרים סנדלי סחיבה אבל גם זה תלוי באופן ואופי השימוש **
בהצלחה!