תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: דאון טאון 300, רעידות ב 6K אחרי טיפול גדול.

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772

    דאון טאון 300, רעידות ב 6K אחרי טיפול גדול.

    אהלן.
    דאון טאון 300 שנת 2014 20 אלף קילומטר על השעון.
    בטיפול גדול הוחלפה הרצועה למקורית, רולים מקוריים ומשולשים(ספק מקוריים).
    מייד אחר כך התחילו רעידות באזור 6K סלד.
    אבל בלי אובדן כוח.
    ברמה שלפי הרעידות אני מרגיש שאני ב 6K.
    הוחלפו גם פלאג, שמן מנוע, פילטר שמן, פילטר אוויר ופילטר שמן(למרות שאני לא חושב שהם האשמים).
    בבדיקה בפורמים בחו"ל, נמצא שאולי הבעיה היא בפלאג, אני החלפתי לפלאג אירידיום מאותו הסוג(למרות שקימקו ממליצים על פלאג רגיל).
    יש למישהו רעיון?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אין סיבה לעבור לאירדיום אם היצרן לא נותן אותו כאופציה
    פלאג רגיל עולה 30-40 ש"ח, תחליף לרגיל כדי לשלול שזה לא משם. אם זה משם, הרווחת פתרון פשוט.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אני יכול להחזיר את הישן, אני החלפתי כי בפורום בחו"ל המליצו על זה בחום.
    אבל למה דווקא ב 6K קורות הרעידות?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    למשולשים יש מובילים מברזל?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    לא שידוע לי.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    לא שידוע לי.
    הייתי עובר על העבודה שוב ומוודא שהכל מורכב נכון.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    הייתי במרחק צפייה מהבחור כשהוא עבד, על מה אני צריך להסתכל כשאני פותח את המכסה של הווריאטור?
    מה יכול לגרום לרעידות ב 6אלף סלד ורק ב 6 אלף סלד?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    הייתי במרחק צפייה מהבחור כשהוא עבד, על מה אני צריך להסתכל כשאני פותח את המכסה של הווריאטור?
    מה יכול לגרום לרעידות ב 6אלף סלד ורק ב 6 אלף סלד?
    נביאים זה בספר תנ"ך,פה זה רק השערות וככל שיהיה יותר מידע הן יהיו יותר מדויקות.

    לא תראה שום דבר מאחורי המכסה אתה צריך לפרק את הוריאטור.
    צריך לבדוק שהמשקולות לא הפוכות (ונכונות לדגם),שהמשולשים מקוריים ומורכבים נכון - לעיתים אפשר להרכיב הפוך,לפעמים למשולש יש מוביל (תושבת ברזל - לא מכיר בע"פ בדגם שלך).

    כאשר יש 2 מחזירי שמן במרכז בית המשקולות אז באזור הפנימי ביניהם צריך לגרז היטב.


    להחזיר את הפלאג הישן זה הדבר האחרון שהייתי בודק.
    אירידיום הוא סוג החומר של המצת והוא חי יותר זמן מפלטינה.
    זה לא אמור לשנות שום דבר מבחינת הספק או התנהגות המנוע - אלא אם הוא לא מתאים או דפקטי.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    זה שהמשקולות הפוכות- יש מצב.
    למשולשים אין תושבת ברזל.
    במצב הזה אני חוזר למוסך, שהם ישברו את הראש.
    אין לי לא פטיש אוויר ולא המכשיר שתופס את המניפה.
    אני לא חושב שהבחור גירז כמו שצריך את המובילים.
    אבל הוא כן שייף את הסנדלים.
    המשולשים זה מה שהכי מדאיג אותי, משולשים לא מתאימים יכולים לגרום לתופעות כאלו?

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    משולשים לא מתאימים לא יכנסו לצלחות.

    בית המשקולות אמור לנוע בצורה חופשית על המכסה האחורי וכמעט בלי חופש צידי.
    סימן לחופש לא תקין במשולשים זה נקירה חזקה מהוריאטור הקדמי כשנותנים גז מסרק.

    לגבי הגירוז הכוונה לבוקסה שעליה זזה צלחת המשקולות.
    אין צורך בתפיסה של המניפה כשיש אימפקט.

    ראית מה היה מצב המשקולות הישנות?
    אם הן דמו יותר לריבועים מאשר לעיגולים אז עכשיו המנוע פשוט מעלה סל"ד בצורה שבה הוא אמור וזה הגורם לרעידות.
    הקטנוע לא חדש,תושבות מתיישנות ומתעקמות ורכיבים יוצאים מאיזון.
    כל עוד שהרעידות הן בגדר רטט קל זה לא ייפתר ממילא,אז אם לא מדובר ברעידות חזקות ללכת למוסך יהיה בזבוז זמן.

    אין צורך לשייף את הסנדלים אם אין בעיות,רק ניקיון.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    מה זאת אומרת נקירה?
    מכה?
    המשקולות הישנות היו במצב תקין ועגול.
    עברתי בערך 300 קמ מאז הטיפול

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    34
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    מה זאת אומרת נקירה?
    מכה?
    המשקולות הישנות היו במצב תקין ועגול.
    עברתי בערך 300 קמ מאז הטיפול
    תשמע אני באופן אישי הייתי קודם מה בודק ש-Tribalmistyc2
    אמר כי הוא אחד המכונאים הכי טובים שאני מכיר באופן אישי ובכל בעיה אני מתקשר להציק לו לאחר שתשלול את כל מה שאמר לך ושזה באמת רעידות רציניות ולא איזה זמזום או רטט קל עקב בלאי טבעי אוכל לספר לך שלפני שבועיים היו לי כמה שעות פנויות והייתי משועמם אז פירקתי מכסה ווריאטור אצלי בקטנוע ושייפתי את סנדלי הסחיבה וניקיתי את הפעמון (מלאאאא לכלוך!) מאז סביב ה6K סל"ד יש רעידות חזקות ואז ממשיך להאיץ (מאיץ רגיל אבל רועד סביב ה6K סל"ד)

    ** חשוב לי לציין שב20K בדר"כ לא נגמרים סנדלי סחיבה אבל גם זה תלוי באופן ואופי השימוש **

    בהצלחה!

אשכולות דומים

  1. ויברציות לאחר טיפול גדול - דאון טאון 300
    על ידי Marked_One בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-12-2022, 10:48
  2. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-01-2017, 17:19
  3. ניו דינק 125 הקטנוע עייף אחרי טיפול גדול
    על ידי Bar1993 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 09-05-2016, 08:27
  4. מחפש קיט טיפול גדול דאון טאון 300
    על ידי yuri1987 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-12-2015, 19:45
  5. שאלה | טיפול גדול לדאון-טאון 300?
    על ידי adir1993 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-11-2015, 18:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO