זה לא משנה הרבה כשעלות הביטוח השנתי שווה לעלות של אופניים חשמליות. לסטודנט התפרן/משוחרר טרי/כל אחד שחוסך שעובד וחי באותה עיר אין ממש סיבה טובה להחזיק כלי תחבורה שצריך ביטוח. למעשה אם בתקופת הלימודים שלי היו אופניים חשמליות כנראה שלא הייתי חושב לדקה על דו''גי כאופציה...
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
העלייה מבוססת על הורדת מחירי הכלים. אחוז רב מהם נמכר ב 10 אחוז הנחה משווי הכלי, זתומרת שאם היבואן מוכר כלי של 48 אלף ב 43, הוא מפסיד גם אחוז גדול מהרווח שלו.
כמובן שאם היבואן עובר יעד מסויים של מכירות, הוא מרוויח יותר בסופו של דבר.
אז כולם מרוויחים. גם המוכר וגם הקונה, שחזירות התאגידים יורדת.
AFAIK המשטרה (והסרחים הנקראים שיטור עירוני אשר אתה מפרנס בעזרת ההנפצה "היטל שמירה" בארנונה) אינה בודקת ביטוח חובה בתוקף כאשר אתה מעוכב לבדיקת רישיונות.
משהו היסטורי הקשור למחלוקת בעניין איחוד מאגרים אאל"ט
גיגול מעלה כתבה בת עשור - https://www.calcalist.co.il/local/ar...279162,00.html
קשה לי להאמין שהשתנה משהו מאז. ועוכבתי פה ושם לבדיקת רשיונות בשנים האחרונות.
ט.ל.ח.