עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 26

אשכול: השוק הדו-גלגלי הישראלי ממשיך בעלייה

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,337

    השוק הדו-גלגלי הישראלי ממשיך בעלייה

    ברבעון הראשון של 2018 נרשמה עלייה של יותר מ-8% במכירות אופנועים וקטנועים בישראל - המשך המגמה של השנים האחרונות.

    http://fullgaz.co.il/?p=130728

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    יופי של נתון, כמו שכתבתם מאמין שהרבה מזה נובע ממצוקת הפקקים ותשתית התח"צ העלובה, אני חושב שתרמה לזה גם ירידת המחירים בקרב אופנועי הכניסה שמאפשרים להכנס לתחום במחיר שפוי יחסית לשוק שלנו, בין אם זה ליומיום או רק לסופ"ש.
    לגבי יאמהה, הנתון מדהים, גילוי נאות: התחדשתי ביאמהה החמישי שלי, אחלה חברה ואחלה כלים.
    Tracer 900

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    מעניין,
    איזה דגמים הגדילו את המכירות של ימאהה ?
    t-max ? אולי דווקא ה n-max ?
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי dudybou צפיה בהודעה
    מעניין,
    איזה דגמים הגדילו את המכירות של ימאהה ?
    t-max ? אולי דווקא ה n-max ?
    יש לי תחושה שגם ה-MT-07 שכביכול מוגבל ל-A1 על הנייר תרם לזה לא מעט.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    מדהים איך השוק הזה מתנהג בניגוד לכל מה שמוכר ולמרות שחבטות שהוא סופג...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מדהים איך השוק הזה מתנהג בניגוד לכל מה שמוכר ולמרות שחבטות שהוא סופג...
    זה נכון, אבל יש כמה גורמים שמשפיעים, קודם כל שוב הפקקים והיעדר תח"צ נורמלית, שנית יש צניחת מחירים בקרב אופנועי הכניסה, תיכנסו לסוכנויות ותראו המון לקוחות, לחלקם פשוט יש כסף והאחרים מתפתים לקנות בהמון תשלומים, בסופו של דבר אנשים הבינו שאין אלטרנטיבה לדו"ג, בטח לא בביצה של גוש דן, למי שיש כסף והזמן שלו יקר זאת בכלל לא התלבטות.
    Tracer 900

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    195
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    זה נכון, אבל יש כמה גורמים שמשפיעים, קודם כל שוב הפקקים והיעדר תח"צ נורמלית, שנית יש צניחת מחירים בקרב אופנועי הכניסה, תיכנסו לסוכנויות ותראו המון לקוחות, לחלקם פשוט יש כסף והאחרים מתפתים לקנות בהמון תשלומים, בסופו של דבר אנשים הבינו שאין אלטרנטיבה לדו"ג, בטח לא בביצה של גוש דן, למי שיש כסף והזמן שלו יקר זאת בכלל לא התלבטות.
    זה עדיין מפתיע לאור העובדה שביטוח החובה עולה כמו דירה וחצי...

    הנה עוד כמה דברים שהיה ממש מעניין לדעת:
    מעניין לדעת כמה מתוך הצמיחה הזו היא אנשים שחוזרים לתחום מול חדשים.
    מתוך החדשים, מעניין לכמה מהם הייתה הפתעה שהם התקשרו לראשונה לסוכן ביטוח שאמר להם שהביטוח (חובה בלבד) על הכלי שלהם הוא 3K-5K.
    מעניין לדעת כמה אופניים חשמליים נמכרו באותה תקופה.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    מניח שיש לא מעט רוכבים "רדומים" שחוזרים כי מאסו בפקקים וגם רוכבים חדשים, יש גם כאלה שקונים דו"ג לסופשים אחרי שלא רכבו 20 שנה אחרי משבר גיל ה...לא חסר מקרים.
    לגבי הביטוח, אין ספק שזאת נקודה כואבת שממחישה עוד יותר את המצוקה.
    מעניין גם לבדוק כמה רוכבים ללא ביטוח בכלל...
    Tracer 900

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיר צפיה בהודעה
    זה עדיין מפתיע לאור העובדה שביטוח החובה עולה כמו דירה וחצי...

    הנה עוד כמה דברים שהיה ממש מעניין לדעת:
    מעניין לדעת כמה מתוך הצמיחה הזו היא אנשים שחוזרים לתחום מול חדשים.
    מתוך החדשים, מעניין לכמה מהם הייתה הפתעה שהם התקשרו לראשונה לסוכן ביטוח שאמר להם שהביטוח (חובה בלבד) על הכלי שלהם הוא 3K-5K.
    מעניין לדעת כמה אופניים חשמליים נמכרו באותה תקופה.
    קשה לי להאמין שמי שקונה 125 סמ"ק לרכיבות עירוניות פקוקות יעשה ביטוח שעולה כחצי ממחיר הקטנוע.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    וְכַאֲשֶׁר יְעַנּוּ אֹתוֹ כֵּן יִרְבֶּה וְכֵן יִפְרֹץ
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    קשה לי להאמין שמי שקונה 125 סמ"ק לרכיבות עירוניות פקוקות יעשה ביטוח שעולה כחצי ממחיר הקטנוע.
    יעשה.
    מה הקשר בין הדברים?
    ביטוח החובה מכסה את הנזק הגופני שלך, לא את הכלי.
    חוץ מזה - ביטוח עם השתתפות עצמית לקטנוע 125 עולה פחות מ-3 אלף בשנה, גם עם מדובר ברוכב צעיר.
    סכום משמעותי, אבל לא כזה שאי-אפשר לעמוד בו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    מניח שיש לא מעט רוכבים "רדומים" שחוזרים כי מאסו בפקקים וגם רוכבים חדשים, יש גם כאלה שקונים דו"ג לסופשים אחרי שלא רכבו 20 שנה אחרי משבר גיל ה...לא חסר מקרים.
    לגבי הביטוח, אין ספק שזאת נקודה כואבת שממחישה עוד יותר את המצוקה.
    מעניין גם לבדוק כמה רוכבים ללא ביטוח בכלל...
    כ50%.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    יעשה.
    מה הקשר בין הדברים?
    ביטוח החובה מכסה את הנזק הגופני שלך, לא את הכלי.
    חוץ מזה - ביטוח עם השתתפות עצמית לקטנוע 125 עולה פחות מ-3 אלף בשנה, גם עם מדובר ברוכב צעיר.
    סכום משמעותי, אבל לא כזה שאי-אפשר לעמוד בו.
    3500 לשנה עם השתתפות עצמית. קטנוע עירוני עולה סביב ה-12000 ש״ח.
    זה יותר מ-25% ממחיר הכלי וזה תשלום שחוזר על עצמו כל שנה.
    נראה לך שמי שמתלבט בין אופניים חשמליות חדשות לבין קטנוע יחשוב בכלל להשקיע בביטוח?
    הרי אם אתה נוסע באותו מסלול ועושה את אותה תאונה על אופניים, אף אחד לא אומר על זה כלום והכל מכוסה. למה שזה יהיה שונה לטוסטוס?

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אין קשר לשווי הכלי.
    בחור צעיר שנפגע בצורה משמעותית ומאבד את יכולת ההשתכרות שלו עולה לחברת הביטוח מיליוני שקלים. אולי הביטוח חובה יקר אבל לפחות יש לו כיסוי אמיתי.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    אז זהו שגם לאופניים יש כיסוי ושמו קרנית.
    אם הנסיעה היומיומית הקבועה שלך היא נסיעה קצרה בתוך העיר אני לא רואה שום סיבה שלא לעשות אותה על אופניים (חשמליות או רגילות בהתאם לקושי ולעצלות). אופניים הם הוצאה חד פעמית וזהו, בעוד אופנוע (או קטנונ ואפילו פחית) הינה הוצאה חד פעמית גבוהה בהרבה, ואחריה ישנן הוצאות חובה קבועות (ביטוח, דלק, מיגון בדו''ג, חנייה בפחית).

אשכולות דומים

  1. שוק אופנועי האנדורו ממשיך לשבור שיאים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-01-2018, 17:27
  2. שוק אופנועי האנדורו ממשיך לגדול
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-07-2017, 21:55
  3. על מה כל הבלגן בספורט המוטורי הישראלי?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-02-2017, 20:33
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-08-2016, 08:37
  5. בחירת ג'קט רכיבה לקייץ הישראלי
    על ידי speedi44 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 16-03-2016, 23:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO