בתור אחד שהחזיק במשך כמה שנים יוסאנג GT250 כאופנוע חלופי, והשתתף בשיפוץ מנוע של יוסאנג GTR250, אני עומד מאחורי המילים שלי.
זה אופנוע שבנוי לא משהו, איכות חומרים נמוכה, מתלים גרועים, ברקסים גרועים ב-GT וסבירים ב-GTR, מנועים שסובלים מהתחממות יתר אם אתה משייט במהירויות גבוהות.
המנוע עצמו חלש בסל"ד נמוך, סביר בסל"ד בינוני (6-8) ומרגיש "חזק" ברצועה צרה בין 8 ל-10 - רק שבילוי שם מקצר משמעותית את תוחלת החיים שלו.
עד לפני כמה שנים, היתרונות של היוסאנג היו מחיר רכישה נמוך כמשומש, אחזקה פשוטה ומחירי חלפים נמוכים.
היום, היתרון הראשון כבר לא תקף - יש בשוק כלים טובים בהרבה באותם סדרי גודל של מחיר.