עדכון:
עשיתי בדיקת קומפרסיה וקומפרסיה הפוכה.
הקומפרסיה בתווך התקין, לפי הספר רכב.
בבדיקת קומפרסיה הפוכה באמת התגלתה בעיה, הצילינדר שעובד נשאר בתווך התקין (15%), לעומת זאת הצילינדר שלא שואב היה עם בריחה קלה (30%).
ניסיתי להבין מאיפה הבריחה אבל ללא הצלחה, הרעש נשמע מלמעלה באיזור המכסה שסתומים. החשד שלי שמדובר בשסתום פליטה מכיוון שמהקבורטור לא נשמעת דליפה, אבל מצד שני גם לא מצינור האגזוז. כיצד ניתן לאבחן זאת בצורה טובה?

בנוסף, מבדיקה באינטרנט ראיתי שיש שתי דרכים לעשות בדיקת קומפרסיה הפוכה, אחת לכוון את השעון לחץ ל100psi והשניה לכוון את השעון אחוזים ל0% (יוצא בערך 25 psi). אני עבדתי עם השיטה השניה.
איך לדעתכם עדיף? ויכול להיגרם נזק עם אני ארים את הלחץ אוויר?