עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 50

אשכול: מספר שאלות בנוגע להוצאת רשיון A2 ורכישת אופנוע חדש

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אם אתה מחליט לקנות 125 בכל זאת, אציע לך לקנות משומש בכדי שלא תתבאס למכור אותו אחרי חודשיים, כשתבין על מה החברה כאן דיברו ותרצה לקנות משהו נורמלי.

  2. #17
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    השאלה אם מה שאני מתאר הוא הגיוני וסביר או שנכון יהיה לרדת מכל העסק.
    נורמאלי לחלוטין. מקסימום תצטרך לשלם שוב על רשיון A1.


    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    1. תוציא A1. עשה לעצמך טובה.
    אופנועי 125 זה קורקינט מומנע, אתה תפספס את כל ה"קטע" של אופנוע (בטח בתור אחד שנוהג ברכב נורמאלי ביומיום). אתה לא מבין עד כמה הכלים האלה חלשים...
    מסכים חלקית. אופנוע 125 יכול להיות כיף, יוצא לי לרכב על כאלו בעיקר בחול והם קטנים וזריזים ונותנים את כל מה שתבקש חוץ ממהירות. גם על קטנועי 125 כשיוצא לי לרכב עליהם אני די נהנה. בתור מי שהתחיל על כלי 50 סמ"ק במשך שנתיים - 125 זה כלי חזק מאוד.



  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מה כבר כיף בלשבור את המצערת, ולהיעקף ע"י נהג ליסינג שדוחק אותך החוצה מהנתיב?
    מה כיף בלהוריד משישי לרביעי, כי יש לפניך צל של עליה?
    מה כיף בלהרגיש שאתה סוחט למנוע את כל המיץ, והוא צורח בסל"ד אסטרונומי - רק כדי לשמור על קצב התנועה?
    איזה טיולים אתה מתכוון לעשות עם אופנוע 125? אחרי 50 ק"מ עם מנוע צורח ב-10K סל"ד, אתה רק תרצה לרדת ממנו.

    גם ה"פשטות" שאתה מדבר עליה לא באמת נמצאת שם.
    אל תתעצבן
    אני מבין ומקבל לחלוטין את מה שאתה רושם אבל אני לא בטוח שזה מתאר אותי ואת מה שאני מחפש. היו לי לפחות שני רכבים, שהחזקתי די הרבה שנים ועדיין המקום שבו הם שברו את כל שיאי התאוצה והמהירות שלי איתם היה כשליויתי רוכשים פוטנציאליים שהתיישבו ליד ההגה. כמו שרשמתי עוד בהודעה המקורית, ברור לי מראש שמדובר בעגלות בתחפושת וההנאה הפוטנציאלית שאני מקווה להפיק מהכלי היא לא במשחקי כביש מהיר עם יונדאי ליסינג אלא בנסיעה מנהלתית בכבישים איטיים יחסית. אני לא מחפש להתאבד על פרצי אדרנלין. אני מחפש ניקוי ראש והנאה מחיבור של רוכב/כביש שאתה לא יכול לקבל ממכונית. ראיתי לא מעט ביקורות על הכלים האלה, כולל של רוכבים מנוסים מאוד על כלים בשרניים, שמציינים שהכלים האלה מהנים מאוד ואני מאמין שזה גם מה שuriar מדבר עליו.

    כאמור, אם יתפתח אצלי תיאבון, אני אשדרג את הרשיון והכלי.
    לחילופין, אם אני אראה שאני לא מפיק את ההנאה שאני מקווה להפיק אז אני אמכור את הכלי לשלום.
    מבחינה כלכלית, במקרה הכי גרוע שפכתי כמה אלפים טובים על החוויה הכללית וההתנסות. אני מוכן לזה מראש, זה לא הולך לבאס אותי.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    נראה שאתה יודע מה אתה רוצה, למרות כל האזהרות.
    תתחדש!

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ברשותכם, כמה הגיגים ושאלות נוספות.

    עברתי מבחן שליטה בתחילת השבוע ויש רשיון (הלימוד היה מהנה מאוד, אני הייתי מרוצה, המורה גם היה מרוצה, טודו בום).
    בערב שלפני הטסט נתקלתי בדיווחים של אנשים שהוציאו רשיון A2 והופתעו לגלות שנרשם להם שהוא מוגבל לאוטומטי (כולל מהשנה שעברה). לנוכח מיעוט הדיווחים והעובדה שהתקנות הנוכחיות של משרד התחבורה לא דורשות מהמורים ללמד על כלי ידני, הנחתי שיהיה בסדר ולטובת הדורות הבאים אני מעדכן שזה אכן בסדר ושהרשיון שקיבלתי לא מוגבל לכלי אוטומטי.

    בהתייחס לארבע האופציות שהעלתי אחרי עוד קצת שיעורי בית:
    הימאהה MT125 נראה כמו כלי מצוין אבל התחזוקה שלו יקרה יחסית והוא גם כלי ותיק שלא עודכן בשנים האחרונות. מדורג אחרון.
    ההונדה CB125R הוא אמנם החדש ביותר אבל המנוע שלו מיושן וחלק מהביקורות מציינות לרעה את הבלמים שלו. מדורג שני מהסוף.
    הסוזוקי GSX-S125 (שמאופיין בזה שהוא זול יותר) והKTM דיוק 125 החדש (שמאופיין בזה שהוא איכותי יותר) עלו לגמר ונסעתי היום לראות אותם בתצוגה.

    ראשון פגשתי את הKTM ודי הופתעתי(/נבהלתי)... המנוע שלו אמנם קטן אבל הוא לא כלי קטן... הוא גדול ורחב בדומה לכלים שהיו מסביבו (ה250 וה390).
    הסוזוקי נראה פחות מפתיע, האורך דומה אבל הוא צנום ופחות מאיים.
    המוכר של KTM ציין שיש לו כמה יחידות במלאי שעברו כבר רישוי, רשומות על היד של היבואן והם נותנים משהו כמו 10% הנחה בגלל היד הנוספת. הוא טוען שזו צורת העבודה שלהם ורק כלים שנמכרים ללקוחות ממלאי שנמצא בדרך, נרשמים על שמם כיד ראשונה. מלאים חדשים מוזמנים רק אחרי שהם מסיימים מלאי קיים.
    ההיכרות שלי עם עולם המכוניות מדברת על בונדדים ורישוי רק לאחר הקניה. מכוניות שעוברות רישוי תחת היד של היבואן הן כאלה ששכבו תקופה ממושכת בבונדד כשהיבואן כבר מאבד שנת דגם ולא מסוגל להחזיק אותן שם.
    האם הסיפור של המוכר סביר? אני אשמח לפידבק.

    הערת אגב אחרונה, עקב המודעות המעט גוברת שלי, אני מתבונן בימים האחרונים על הרוכבים מסביב ואולי 5% מהם משתמשים במיגון שאפשר להגדיר כסביר. מצד אחד אני מנסה לכנס במוח את כל הדבר הזה שאני מקדם ומלכתחילה מוגדר אצלי כמסוכן מאוד/גובל בהפקרות ומהצד השני כל החברה עם הגופיות והכפכפים גורמים לי קצת לרצות לדפוק את הראש בקיר.

    שוב, כל התייחסות תתקבל בברכה. אין לי יכולת לקבל פידבקים רלוונטיים מקבוצת ההתייחסות שלי בעולם האמיתי...

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    אני רק שאלה...
    אם הכיוון זה כלי קטן לפנאן... אז למה לא טואנו 125?

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    אני רק שאלה...
    אם הכיוון זה כלי קטן לפנאן... אז למה לא טואנו 125?
    ביקורות טענו שהוא פחות טוב כשבמקביל הוא גם יקר יותר:
    https://www.youtube.com/watch?v=NJGc4__h-kw

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    אינני חולק על האמור במבחן בלינק שצרפת ומסכים שהדיוק מרגיש הרבה יותר מגובש (לדעתי הMT מהווה חבילה פחות אטרקטיבית בישראל ביחס לדיוק), אולם מאחר והשיקול העיקרי הוא אשכרה פאן, אז חושב שאתה מפספס אופציה שיכולה להתגלות לך כהפתעה נעימה ובדיוק מה שאתה מחפש.

    נ.ב.
    לגבי המחיר דבר עם כרובי ותראה אם המבצע של ה 8 יח׳ ממשיך או אם יש מבצע אחר. כך או כך, בכל מקרה הייתי פונה אליו לאינסייטים במידה ואתה מתעניין בסוזוקי.

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    לכל מי שאומר ש-125 אינו מספיק לטיולים - יצא לי לטייל עם ידידה שרכבה על 125 כמה פעמים לאורך כמה מאות ק"מ בטיול. בכביש מהיר בשיוט של 90 אמנם קצת הרגיש לי איטי אבל ברגע שמגיעים לכבישים יותר מבודדים (דרום/צפון) זה מרגיש מאוד טבעי והצלחנו להינות מאוד. מה גם שכשהתחלתי לרכב האופנוע הראשון היה 250 סמ"ק שמעל 100 קמ"ש עלה לפי המצב-רוח שלו (מנוע גמור), וגם איתו הצלחתי בכיף לטייל כמעט בחצי מהארץ בשיוט דו ספרתי נינוח בלי למהר לשום מקום. אם רויאל אנפילד יכולים להתחמק עם זה אז גם כל 125 מודרני, שיקנה ויהנה.

    ולגבי הכלים - מבחינת 125 כל מה שיצא לי לרכב עליו זה בטא 125RR ודיאלים רודווין, אבל יצא לי לרכב עם בחור שהיה על CBR125 שעמד יפה בקצב של 300-500 סמ"ק ונשבע בכל היקר לו שהצליח לגרד 150 קמ"ש בירידה עם רוח גבית.
    את הדיוק ראיתי גם מקרוב והוא נראה מאוד מרשים, ממבט ראשון חשבתי שמדובר ב-390, בהחלט נראה כמו אופנוע יותר "בוגר" ביחס לחבריו לקטגוריה. ה-MT125 לעומת זאת נראה קצת מצועצע לטעמי, אבל קח בחשבון שאינני מתחבר כלל למשפחת ה-MT, למעט אולי ה-07.

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    אינני חולק על האמור במבחן בלינק שצרפת ומסכים שהדיוק מרגיש הרבה יותר מגובש (לדעתי הMT מהווה חבילה פחות אטרקטיבית בישראל ביחס לדיוק), אולם מאחר והשיקול העיקרי הוא אשכרה פאן, אז חושב שאתה מפספס אופציה שיכולה להתגלות לך כהפתעה נעימה ובדיוק מה שאתה מחפש.

    נ.ב.
    לגבי המחיר דבר עם כרובי ותראה אם המבצע של ה 8 יח׳ ממשיך או אם יש מבצע אחר. כך או כך, בכל מקרה הייתי פונה אליו לאינסייטים במידה ואתה מתעניין בסוזוקי.
    באמת שאין לי מושג... אני כרגע בעיקר חושב על פאן מעצם זה שיש אופנוע ולא על פאן בהיבט של התנהגות הכביש היחסית של הכלי.
    אני במקום אחר שבו הדבר שהכי מטריד אותי בעסק הזה זה איך אני גורם לכלי (כל כלי) להגיע מהסוכנות הביתה כשבנוסף, האינטואיציה המוטורית אומרת לי שכלי מהנה במיוחד הוא כלי "שובב" ואני לא בטוח שאני לא מעדיף כלי ראשון כנוע שעושה רק את מה שאומרים לו.

    לגבי כרובי, אני מניח מההקשר שמדובר בעובד/סוכן של עופר אבניר שמסתובב בפורום (ולא בובה כחולה מרחוב שומשום). תודה על הרפרנס ואם אני אראה שאני יורד מהדיוק אז אני אחפש ליצור קשר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    לכל מי שאומר ש-125 אינו מספיק לטיולים - יצא לי לטייל עם ידידה שרכבה על 125 כמה פעמים לאורך כמה מאות ק"מ בטיול. בכביש מהיר בשיוט של 90 אמנם קצת הרגיש לי איטי אבל ברגע שמגיעים לכבישים יותר מבודדים (דרום/צפון) זה מרגיש מאוד טבעי והצלחנו להינות מאוד. מה גם שכשהתחלתי לרכב האופנוע הראשון היה 250 סמ"ק שמעל 100 קמ"ש עלה לפי המצב-רוח שלו (מנוע גמור), וגם איתו הצלחתי בכיף לטייל כמעט בחצי מהארץ בשיוט דו ספרתי נינוח בלי למהר לשום מקום. אם רויאל אנפילד יכולים להתחמק עם זה אז גם כל 125 מודרני, שיקנה ויהנה.

    ולגבי הכלים - מבחינת 125 כל מה שיצא לי לרכב עליו זה בטא 125RR ודיאלים רודווין, אבל יצא לי לרכב עם בחור שהיה על CBR125 שעמד יפה בקצב של 300-500 סמ"ק ונשבע בכל היקר לו שהצליח לגרד 150 קמ"ש בירידה עם רוח גבית.
    את הדיוק ראיתי גם מקרוב והוא נראה מאוד מרשים, ממבט ראשון חשבתי שמדובר ב-390, בהחלט נראה כמו אופנוע יותר "בוגר" ביחס לחבריו לקטגוריה. ה-MT125 לעומת זאת נראה קצת מצועצע לטעמי, אבל קח בחשבון שאינני מתחבר כלל למשפחת ה-MT, למעט אולי ה-07.
    מעודד. אם זה יהיה ככה אז באמת נפלא (אבל גם אם לא זה בסדר, אני יוצא מנקודת הנחה שזה לא כלי חזק).



    ושוב, אני אודה אם מישהו מסוגל להתייחס לעניין רישום היד של היבואן והמכירה של כלי חדש כיד 2. על פניו זה לא נשמע לי בלתי סביר אבל אין לי מושג אם זה מקובל או לא.

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    במילים עדינות אומר שהגרסה של הסוכן לא מתיישבת עם הניסיון שלי... אבל תמיד לומדים משהו חדש.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    לכל מי שאומר ש-125 אינו מספיק לטיולים - יצא לי לטייל עם ידידה שרכבה על 125 כמה פעמים לאורך כמה מאות ק"מ בטיול. בכביש מהיר בשיוט של 90 אמנם קצת הרגיש לי איטי אבל ברגע שמגיעים לכבישים יותר מבודדים (דרום/צפון) זה מרגיש מאוד טבעי והצלחנו להינות מאוד. מה גם שכשהתחלתי לרכב האופנוע הראשון היה 250 סמ"ק שמעל 100 קמ"ש עלה לפי המצב-רוח שלו (מנוע גמור), וגם איתו הצלחתי בכיף לטייל כמעט בחצי מהארץ בשיוט דו ספרתי נינוח בלי למהר לשום מקום. אם רויאל אנפילד יכולים להתחמק עם זה אז גם כל 125 מודרני, שיקנה ויהנה.

    ולגבי הכלים - מבחינת 125 כל מה שיצא לי לרכב עליו זה בטא 125RR ודיאלים רודווין, אבל יצא לי לרכב עם בחור שהיה על CBR125 שעמד יפה בקצב של 300-500 סמ"ק ונשבע בכל היקר לו שהצליח לגרד 150 קמ"ש בירידה עם רוח גבית.
    את הדיוק ראיתי גם מקרוב והוא נראה מאוד מרשים, ממבט ראשון חשבתי שמדובר ב-390, בהחלט נראה כמו אופנוע יותר "בוגר" ביחס לחבריו לקטגוריה. ה-MT125 לעומת זאת נראה קצת מצועצע לטעמי, אבל קח בחשבון שאינני מתחבר כלל למשפחת ה-MT, למעט אולי ה-07.
    אני מכיר גם אנשים שעשו מעל 100 ק"מ ביום על אופניים.
    SO?
    זה לא כיף ולא נוח.
    עוד חצי שנה גם הפות"ש יסכים איתי

    לגבי ה"יד יבואן":
    היבואן מחויב לרשום את הכלי על שמו אם הכלי לא נמכר במשך תקופה X ממועד הגעתו לארץ או בתום שנת הדגם.
    לכן, נראה לי שסיפרו לך חצי אמת. אכן מדובר בכלים של "מלאי", אבל מדובר במלאי ישן, שכבר רשום כמודל 2017 - למרות שבפועל, האופנוע עולה על הכביש ב-2018.
    אני מאמין (אבל לא בטוח) שאתה יכול לקבל הנחה מעבר ל-10% שהציעו לך בשל כך, או לבקש התקנת אביזרים (סבל+ארגז, מיגונים, משקף, מושב משודרג) בהנחה משמעותית של 30-40%.

    נ.ב.
    לגבי מבחר הכלים:
    ה-MT נשמע אחלה אופנוע, ולא הייתי פוסל אותו כ"כ מהר.
    הסוזוקי מכוער, אבל פרקטי ויעשה את העבודה.
    הדיוק אחלה. הוא כלי כיפי ומגניב במחיר הגיוני. הוא היה הבחירה שלי בסיטואציה - אם לא הטואונו.
    הטואונו. הוא נראה מהמם, הוא מיוחד - לא רואים כאלה כל יום.

    נ.נ.ב
    אחרי שראיתי את המבחן - לא יכול להגיד ש"קטלו" שם את האפריליה.
    קצת פחות מדי כוח מנוע באמצע הסקלה - אבל מי שמחפש כוח, שיוציא A1 (אההמ).
    א-ב-ל - פרט לזה, התלונה הממשית היחידה הייתה שהצמיגים המקוריים לא טובים מספיק בעומסים גבוהים. עד שתגיע לעומסים האלה, אתה תחליף צמיגים - ובהתחלה או בנסיעות עירוניות קצרות, צמיג שלא דורש פרק חימום ארוך כדי לספק אחיזה טובה הוא יתרון ולא חיסרון.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 03-05-2018 בשעה 16:39.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אוקיי, זה גם מה שאני מכיר מהמכוניות. כשאמרתי את זה למוכר הוא טען בנחישות שאלה כלים ממודל 2018 שהגיעו בשבועות האחרונים. בכל מקרה אני אעשה מולם בירור מקיף אם אני אחליט ללכת על הדיוק ולפני כן אני אעשה שיעורי בית יסודיים יותר על האפריליה.
    שוב תודה!

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    היבואן מחויב לרשום את הכלי על שמו אם הכלי לא נמכר במשך תקופה X ממועד הגעתו לארץ או בתום שנת הדגם.
    לכן, נראה לי שסיפרו לך חצי אמת. אכן מדובר בכלים של "מלאי", אבל מדובר במלאי ישן, שכבר רשום כמודל 2017 - למרות שבפועל, האופנוע עולה על הכביש ב-2018.
    אני מאמין (אבל לא בטוח) שאתה יכול לקבל הנחה מעבר ל-10% שהציעו לך בשל כך, או לבקש התקנת אביזרים (סבל+ארגז, מיגונים, משקף, מושב משודרג) בהנחה משמעותית של 30-40%.
    מחזק את דבריך שתואמים את ניסיוני ומוסיף שלדעתי ניתן לקבל הנחה נוספת במו"מ וביתר קלות במידה והתשלום יבוצע במזומן. כך גם, בכל מקרה ניתן לקבל אבזור בהנחה כאשר רוכשים כלי חדש, אולם אתה צודק שככל הנראה יסכימו לדחוף ציוד במחיר עלות או רווח זעום רק כדי להיפטר מהכלי.

    יחד עם זאת... לאור האמור, אילו הייתי בנעלי ג'וני, יתכן שהייתי הולך לרכוש את הכלי בסוכנות אחרת אצל סוכן שלא מחרטט... או שלחלופין הייתי מפעיל עליו לחץ ורגשי שירצה אותי לאחר שאמינותו נפגמה (למרות שזה עדין דפוק לרכוש ממישהו שלך תדע היכן עוד הוא מעגל פינות).

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    מחזק את דבריך שתואמים את ניסיוני ומוסיף שלדעתי ניתן לקבל הנחה נוספת במו"מ וביתר קלות במידה והתשלום יבוצע במזומן. כך גם, בכל מקרה ניתן לקבל אבזור בהנחה כאשר רוכשים כלי חדש, אולם אתה צודק שככל הנראה יסכימו לדחוף ציוד במחיר עלות או רווח זעום רק כדי להיפטר מהכלי.

    יחד עם זאת... לאור האמור, אילו הייתי בנעלי ג'וני, יתכן שהייתי הולך לרכוש את הכלי בסוכנות אחרת אצל סוכן שלא מחרטט... או שלחלופין הייתי מפעיל עליו לחץ ורגשי שירצה אותי לאחר שאמינותו נפגמה (למרות שזה עדין דפוק לרכוש ממישהו שלך תדע היכן עוד הוא מעגל פינות).

    מלכתחילה הכוונה היתה לבדוק את השטח במרכז ואז לגשת לסוכן איזורי ולראות מה ואיך אפשר לסגור. גם אין לי שום ציוד בטיחות ככה שההוצאה הנדרשת גבוהה בהרבה מהאופנוע בלבד ואם אפשר יהיה לארגן פה עסקה שמשרתת את שני הצדדים אז מה טוב.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-09-2017, 21:27
  2. בקשת המלצה למקום להוצאת רשיון A1 בירושלים
    על ידי DarkIDevil בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-06-2017, 21:36
  3. אופנוע a1 חדש - מספר שאלות
    על ידי Ori.b בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-06-2017, 23:59
  4. חייל בתהליכי רשיון, מספר שאלות
    על ידי Nati_M בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-02-2017, 13:43
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-10-2016, 20:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO