תוצאות 1 עד 15 מ 50

אשכול: מספר שאלות בנוגע להוצאת רשיון A2 ורכישת אופנוע חדש

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    כלי פשוט וחמוד לסופי שבוע בשביל הכיף עבור בן אדם שאוהב לנקות את הראש בנהיגה/רכיבה מנהלתית במכונית/אופניים.
    אם היית מכוון לשטח, הייתי אומר שהכל בסדר...
    אבל כביש?
    מה כבר כיף בלשבור את המצערת, ולהיעקף ע"י נהג ליסינג שדוחק אותך החוצה מהנתיב?
    מה כיף בלהוריד משישי לרביעי, כי יש לפניך צל של עליה?
    מה כיף בלהרגיש שאתה סוחט למנוע את כל המיץ, והוא צורח בסל"ד אסטרונומי - רק כדי לשמור על קצב התנועה?
    איזה טיולים אתה מתכוון לעשות עם אופנוע 125? אחרי 50 ק"מ עם מנוע צורח ב-10K סל"ד, אתה רק תרצה לרדת ממנו.

    גם ה"פשטות" שאתה מדבר עליה לא באמת נמצאת שם.
    125 "פשוט" (מקורר אויר, חמישה הילוכים - מפרט של כלים סיניים לרוב) מגרד בלחץ את ה-90 קמ"ש, ושופך מנוע אם אתה מבלה שם הרבה.
    125 שעוד איכשהו מתפקד בכביש המהיר יהיה טכנולוגי למדי - מפרט סטנדרטי של אופנוע מודרני.
    אם בא לך "פשוט", לך על אופנוע בסיסי בנפחים יותר גבוהים.
    דוגמא מצויינת לאופנוע כזה הוא DR650 של סוזוקי - קח כתבה:
    https://thedoo.co.il/%d7%a1%d7%99%d7...e/?_sf_s=dr650

    רק כדי להראות איך הבדלי הנפחים משפיעים על הביצועים - סרטון של סדרת הדיוק של ק.ט.מ על שלל נפחיה. הדיוק 125 הוא אחד המהירים בקטגוריה.
    ועדיין, המהירות בסרטון מושגת בשכיבה על האופנוע, וכנראה עם קצת רוח גבית.
    https://www.youtube.com/watch?v=tHWtFIm7Z9I
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 23-04-2018 בשעה 01:58.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מה כבר כיף בלשבור את המצערת, ולהיעקף ע"י נהג ליסינג שדוחק אותך החוצה מהנתיב?
    מה כיף בלהוריד משישי לרביעי, כי יש לפניך צל של עליה?
    מה כיף בלהרגיש שאתה סוחט למנוע את כל המיץ, והוא צורח בסל"ד אסטרונומי - רק כדי לשמור על קצב התנועה?
    איזה טיולים אתה מתכוון לעשות עם אופנוע 125? אחרי 50 ק"מ עם מנוע צורח ב-10K סל"ד, אתה רק תרצה לרדת ממנו.

    גם ה"פשטות" שאתה מדבר עליה לא באמת נמצאת שם.
    אל תתעצבן
    אני מבין ומקבל לחלוטין את מה שאתה רושם אבל אני לא בטוח שזה מתאר אותי ואת מה שאני מחפש. היו לי לפחות שני רכבים, שהחזקתי די הרבה שנים ועדיין המקום שבו הם שברו את כל שיאי התאוצה והמהירות שלי איתם היה כשליויתי רוכשים פוטנציאליים שהתיישבו ליד ההגה. כמו שרשמתי עוד בהודעה המקורית, ברור לי מראש שמדובר בעגלות בתחפושת וההנאה הפוטנציאלית שאני מקווה להפיק מהכלי היא לא במשחקי כביש מהיר עם יונדאי ליסינג אלא בנסיעה מנהלתית בכבישים איטיים יחסית. אני לא מחפש להתאבד על פרצי אדרנלין. אני מחפש ניקוי ראש והנאה מחיבור של רוכב/כביש שאתה לא יכול לקבל ממכונית. ראיתי לא מעט ביקורות על הכלים האלה, כולל של רוכבים מנוסים מאוד על כלים בשרניים, שמציינים שהכלים האלה מהנים מאוד ואני מאמין שזה גם מה שuriar מדבר עליו.

    כאמור, אם יתפתח אצלי תיאבון, אני אשדרג את הרשיון והכלי.
    לחילופין, אם אני אראה שאני לא מפיק את ההנאה שאני מקווה להפיק אז אני אמכור את הכלי לשלום.
    מבחינה כלכלית, במקרה הכי גרוע שפכתי כמה אלפים טובים על החוויה הכללית וההתנסות. אני מוכן לזה מראש, זה לא הולך לבאס אותי.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-09-2017, 21:27
  2. בקשת המלצה למקום להוצאת רשיון A1 בירושלים
    על ידי DarkIDevil בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-06-2017, 21:36
  3. אופנוע a1 חדש - מספר שאלות
    על ידי Ori.b בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-06-2017, 23:59
  4. חייל בתהליכי רשיון, מספר שאלות
    על ידי Nati_M בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-02-2017, 13:43
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-10-2016, 20:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO