áøùåúëí, ëîä äâéâéí åùàìåú ðåñôåú.

òáøúé îáçï ùìéèä áúçéìú äùáåò åéù øùéåï (äìéîåã äéä îäðä îàåã, àðé äééúé îøåöä, äîåøä âí äéä îøåöä, èåãå áåí).
áòøá ùìôðé äèñè ðú÷ìúé áãéååçéí ùì àðùéí ùäåöéàå øùéåï A2 åäåôúòå ìâìåú ùðøùí ìäí ùäåà îåâáì ìàåèåîèé (ëåìì îäùðä ùòáøä). ìðåëç îéòåè äãéååçéí åäòåáãä ùäú÷ðåú äðåëçéåú ùì îùøã äúçáåøä ìà ãåøùåú îäîåøéí ììîã òì ëìé éãðé, äðçúé ùéäéä áñãø åìèåáú äãåøåú äáàéí àðé îòãëï ùæä àëï áñãø åùäøùéåï ù÷éáìúé ìà îåâáì ìëìé àåèåîèé.

áäúééçñ ìàøáò äàåôöéåú ùäòìúé àçøé òåã ÷öú ùéòåøé áéú:
äéîàää MT125 ðøàä ëîå ëìé îöåéï àáì äúçæå÷ä ùìå é÷øä éçñéú åäåà âí ëìé åúé÷ ùìà òåãëï áùðéí äàçøåðåú. îãåøâ àçøåï.
ääåðãä CB125R äåà àîðí äçãù áéåúø àáì äîðåò ùìå îéåùï åçì÷ îäáé÷åøåú îöééðåú ìøòä àú äáìîéí ùìå. îãåøâ ùðé îäñåó.
äñåæå÷é GSX-S125 (ùîàåôééï áæä ùäåà æåì éåúø) åäKTM ãéå÷ 125 äçãù (ùîàåôééï áæä ùäåà àéëåúé éåúø) òìå ìâîø åðñòúé äéåí ìøàåú àåúí áúöåâä.

øàùåï ôâùúé àú äKTM åãé äåôúòúé(/ðáäìúé)... äîðåò ùìå àîðí ÷èï àáì äåà ìà ëìé ÷èï... äåà âãåì åøçá áãåîä ìëìéí ùäéå îñáéáå (ä250 åä390).
äñåæå÷é ðøàä ôçåú îôúéò, äàåøê ãåîä àáì äåà öðåí åôçåú îàééí.
äîåëø ùì KTM öééï ùéù ìå ëîä éçéãåú áîìàé ùòáøå ëáø øéùåé, øùåîåú òì äéã ùì äéáåàï åäí ðåúðéí îùäå ëîå 10% äðçä áâìì äéã äðåñôú. äåà èåòï ùæå öåøú äòáåãä ùìäí åø÷ ëìéí ùðîëøéí ìì÷åçåú îîìàé ùðîöà áãøê, ðøùîéí òì ùîí ëéã øàùåðä. îìàéí çãùéí îåæîðéí ø÷ àçøé ùäí îñééîéí îìàé ÷ééí.
ääéëøåú ùìé òí òåìí äîëåðéåú îãáøú òì áåðããéí åøéùåé ø÷ ìàçø ä÷ðéä. îëåðéåú ùòåáøåú øéùåé úçú äéã ùì äéáåàï äï ëàìä ùùëáå ú÷åôä îîåùëú ááåðãã ëùäéáåàï ëáø îàáã ùðú ãâí åìà îñåâì ìäçæé÷ àåúï ùí.
äàí äñéôåø ùì äîåëø ñáéø? àðé àùîç ìôéãá÷.

äòøú àâá àçøåðä, ò÷á äîåãòåú äîòè âåáøú ùìé, àðé îúáåðï áéîéí äàçøåðéí òì äøåëáéí îñáéá åàåìé 5% îäí îùúîùéí áîéâåï ùàôùø ìäâãéø ëñáéø. îöã àçã àðé îðñä ìëðñ áîåç àú ëì äãáø äæä ùàðé î÷ãí åîìëúçéìä îåâãø àöìé ëîñåëï îàåã/âåáì áäô÷øåú åîäöã äùðé ëì äçáøä òí äâåôéåú åäëôëôéí âåøîéí ìé ÷öú ìøöåú ìãôå÷ àú äøàù á÷éø.

ùåá, ëì äúééçñåú úú÷áì ááøëä. àéï ìé éëåìú ì÷áì ôéãá÷éí øìååðèééí î÷áåöú ääúééçñåú ùìé áòåìí äàîéúé...