אני חשוב (אמרתי את זה גם במקומות אחרים) שג'יפ ישן או כל כלי שעבד קשה הוא שק הוצאות בלתי נגמר.

נכון שיש מיקרים מיוחדים אבל...ברוב הכלים האלה נהגו אלה שחשבו, חשבו שהם מבינים, חשבו שאפשר
לעבור את העליה, חשבו שאפשר להשקיע פחות כסף, חשבו שאפשר לאלתר. חשבו שהם חיות שטח.

ככל שהכלי עבר יותר ידיים של אלה שהם לא הפרות הכי בשלים על העץ, ככה אתה צפוי לשלם את המחיר
כאב הבטן.

כלי כזה חייב להיבדק אצל מומחה לבחינת כל המערכות היקרות עד יקרות מאד, לבדוק היטב נזקים לתחתית
הכלי וסימני ריקבון או שהייה במים וחלודה עקב נסיעה במים מלוחים וחול.

חלק מהנזקים הם נזקים נסתרים או כאלה שיתגלו רק אחרי הקניה.

האם בחנת את האפשרות של הג'יפונים של סוזוקי?

פשרה שתתן לך לדעתי קצת יותר מהדינוזאורים הישנים.