שושני אני לא מסכים איתך.
כל רכב מסתכם בזה:
קודם כל שילדה תקינה
מרכב נקי מחלודה
אח"כ מנוע וגיר
וחשמל.
כל השאר זה שטויות במיץ עגבניות.
עכשיו צריך למצוא רכב עם שילדה תקינה (שבעצם מהותו יש סיכוי
סביר לפגיעה), שזה החלק הקל לאיבחון.
מנוע וגיר תקינים: את זה אפשר לבדוק בסבירות
של 90%, בעיקר מידה והולכים על גיר ידני.
חשמל: אחד הקטעים המסריחים ועם הסיכוי הכי גבוה
להפתעות ביחס לשאר המערכות.
מאחר ואני גם ככה מחובבי הגיר הידני אז
החלטתי שהולך רק על גיר ידני
ובכך מוציא מהמשוואה את אחת המערכות היקרות
והיותר מסובכות ורגישות.
יש מספר טרופר בודדים מעל שנת 99 עם גיר ידני
שצריך לבדוק טוב טוב כי די בטוח שמדובר בהסבה.
ואני עכשיו די מכוון לבציר 98 שהם עם מנועים
הרבה יותר אמינים.
מוכן לשלם בהבדל המהותי בכוח (ובטסט כפול), למרות שעם גיר ידני
מצטמצם קצת יתרון הכוח של מנוע ה3 ליטר.
בעיות חשמל זה אחד הדברים הכי מבאסים, לפעמים יותר
בעייתי ממנוע דפוק.
בגלל זה אני לא מסתכל כרגע על רכב החלומות שלי שזה
דיסקברי 2 (וגם 1).


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה