ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
לגבי ההשלכות מעבר ללא לעבור טסט:
- באם עוצרים אותך לבדיקה של הכלי ועולים על זה, מצב שתקבל הורדה מהכביש עד להחלפת הצמיגים למידות מקוריות.
- באם תעבור לחתך 70 האופנוע יתנהג אחרת, כמה אחרת קשה לי להגיד. הקדמי יחזיק פחות ק"מ והספידומטר "יזייף". האחורי יחזיק יותר אבל גם תגדל המסה שלו אז צריך לבדוק שהוא מתאים ולא נוגע בכלום.יהיה שינוי קל מבחינת יחסי העברה ותגובת המנוע. סביר שתאלץ לכוון את הבולמים (מומלץ בלי קשר).

תתחיל באמת מרכיבות מבחן (גם על נינג'ה) ותראה איך הכלים מרגישים לך, במקביל תבדוק אופציות לצמיגים.
נראה לי שבאמת אוותר על שינוי המידות של הצמיגים, אולי עוד איזה יצרן או 2 יתחילו לייצר צמיגים במידות האלה אבל אני בספק,
נראה לי שזה האופנוע היחיד עם מידות כאלה ולא נראה לי שהוא הולך להימכר בארהב, אוסטרליה וכו' מהסיבה שאין להם את הבעיה עם הביטוח כמו אצלנו והסוזוקי עולה שם יותר מהסיביאר300 והנינגה...

ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
שקלת את הKTM DUKE 250?
הוא האופנוע החזק ביותר במדרגת הביטוח הנמוכה (עד 250 סמ"ק) הוא מפיק 31 כ"ס
הוא מגיע עם צמיג אחורי ברוחב 150, וסט צמיגי מצלר M5 במקור.
במקור רציתי לקנות אופנוע חזק יותר, שקלתי את ה390 שנראה מדהים ומציע חבילה ממש טובה ביחס לכלים בקטגוריה.
זה האפשר לנתק את הabs בכלל שיגע אותי וכל זה במחיר אטרקטיבי יחסית.

העניין הוא שראיתי וקראתי ביקורות בחו"ל לגבי התחזוקה והאמינות של הדיוקים הקטנים שמיוצרים בהודו...
ואם לא הצבא והיה לי זמן להיתעסק עם האופנוע לא הייתי חושש.
פשוט האופנוע הולך לנסוע פעם-פעמיים בשבוע, אז אני די צריך אופנוע אמין מאוד שיתן לי ראש שקט ושאני אדע שבפעם הבאה שאני אסובב את המפתח ואלחץ על הסטרטר הכל יעבוד בלי כאב ראש.
בכל מקרה אני רוצה רכיבת מבחן, אולי דעתי תשתנה

ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
הדבר הכי חשוב - במידה וחס ושלום היית מעורב בתאונה, עקב שינוי במידת הצמיג המשול לשינוי מרכב הרכב, יגרום להשלכות בהתאם.
זהו סיכון מיותר, או שתקבל את המידות המקוריות שהיצרן הגדיר (המהנדסים יודעים טוב מאוד מה הם עושים) ותבדוק כמו שציינו אצל זייתוני וריינו בנוגע להיצע או שתבחר בכלי אחר שעומד בקריטריונים החשובים לך.
הבנתי, נראה לי שזה ירד מהפרק.


תודה רבה לכולם על התגובות ☺