לרכיבה עירונית וקצת שבילים מדי פעם - יש לך בחירה בין הב.מ.וו 310, ורסיס והונדה CB500X.
הב.מ.וו הכי פחות מוצלח בעיני (חלש מאוד בכביש, עוד לא הספיק להוכיח אמינות, על הנייר - יקר מדי).
הורסיס נראה כמו שילוב מאוד מוצלח בין יכולות כביש ליכולות שטח, ובעיני הוא גם היפה מבין השלושה.
ההונדה טוב בכביש, לא משהו בשטח (גלגלי 17', סעפת נמוכה). בכללי - הוא די משעמם. עם זאת - שבילים הוא יעשה, ובו זמנית תהנה מאופנוע אמין, מאריך ימים, חסכוני לאחזקה. החסרון העיקרי שלו הוא מחיר רכישה גבוה מהשניים האחרים.

ה-DR650 מתאים למי שכולל בדרישות אחוז שטח גבוה יחסית, ולא מוכן להתפשר על היכולת לנוע על האספלט בנוחות סבירה.
יכולת השטח שלו גבוהה בהרבה מהנדרש לשבילים מהודקים. עם זאת, האופנוע עצמו פרימיטיבי ומיושן - מדובר בתכנון של סוף שנות ה-80, וטכנולוגית הוא פחות מתקדם מהרבה כלים שנכנסו השנה לסטטוס אספנות. למי שמטייל הרבה בשטח או חובב "אופנועים מברזל יצוק" הפשטות הזאת היא יתרון. עבור האופנוען הממוצע, שעושה באופנוע שימוש יומיומי - זה כנראה חסרון.
עד כמה שהבנתי, אתה לא קהל היעד של ה-DR. תקן אותי אם טעיתי.