ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
הצינורות עוקפות את מערכת ה-ABS ולכן מבטלות אותה.
במקביל להתקנת הצינורות העפנו את המודולטור ובית השסתומים, עם כל הצנרת המיותרת, והורדנו 3 ק"ג ואולי אפילו יותר.

מדבקות אחיזה 60 יורו. גם אנחנו הרמנו גבה. אחרי שהחזקנו אותם ביד - פחות. על איכות משלמים.

לפי תקנות ה-SSP 300 אסור קוויקשיפטר שמאפשר גם הורדת הילוכים. רק העלאה. ובכל מקרה, בשביל קוויקשיפטר שמאפשר הורדת הילוכים צריך מצערות חשמליות, וב-R3 יש מצערות מכאניות.

הריר-סט סופר-איכותי ולכן זו העלות. לטעמי לא כזה יקר.
לגבי הצינורות, הבנתי היטב למה הכוונה, הבעיה היא בניסוח והלוגיקה הרעועה שבו:
צינורות זה חלק פאסיבי, לא ניתן לשייך לו פעולה. מי שביטל את ה ABS ע"י התקנת צינורות עוקפים זה המכונאי, לא הצנרת.
אם כבר העפתם את המודלטור ובית השסתומים ביחד עם האקוטאטור אז גם אין מה לעקוף משהו לא קיים.

לגבי הקוויקשיפטר והרירסט תמונות יכלו לעזור .