"מוכס אחד נחמד" - אהבתי...
19 אש"ח חלקים - 700 ש"ח מכס...
מרתק !!
תמכרו כרטיסים לצפייה בהרכבה...
ואל תפטמו את הרוכב יותר מידי, שלא יעבור את ה-70 ק"ג...![]()
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
"יש תחושה שפולגז כבר לא כמו פעם"
אכן
הוא הרבה יותר מעניין
שאפו
הקטנת גגש קדמי + הגדלת גגש אחורי = לא יותר מדי איבוד מומנט? או שזה מפוצה על ידי הירידה במשקל?
אני רוכב כך ביום יום (13/45) ולמרות שיש כוח בכל רגע נתון (וסאונד ואגרסיביות כיפים... ע״ח מהירות סופית
) השינוי והמרגש המהותי הוא בעיקר מהספורקט הקדמי שהוקטן והאחורי זה יותר בקטע של הפיין טונינג (במקרה שלי טרם הגעתי לאיזון הראוי ואני שוקל להוסיף שן באחורי). כך שאני מסכים עם הגישה של קודם לרכב ורק אח״כ להחליט אם זה נחוץ... אם כי ברור שתנאי רכיבה וסט-אפ של אופנוע מסלול זה לא כמו של אופנוע כביש.
אתם מחפשים עובדים?
הוא מוכן
http://fullgaz.co.il/?p=131301
![]()
לבן... עוד פעם דופקים את השחורים....
הייתי מצרף אליו מספר 93.3
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הכל מדהים אבל....
בחיאת מטרו, 10K לאגזוז??
https://www.revzilla.com/motorcycle/...a-r3-2015-2016
mt-07
אביעד - האם היפוך ההילוכים הוא סעיף דרישה שמופיע בתקנות?
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא