תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: העברת הילוכים נכונה ב Z250

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    50

    העברת הילוכים נכונה ב Z250

    היי,
    התחדשתי אתמול באופנוע חדש(z250), האופנוע הראשון שלי, וחוץ מ8 שיעורי נהיגה שעברתי על אופנוע הילוכים אין לי שום ידע נוסף.
    רציתי לשאול אתכם שאלות בסיסיות כמו מתי אני אמור להחליף מראשון לשני/שני לשלישי וכן הלאה .. (מבחינת סלד)
    והאם עדיף לנסוע בהילוך רביעי על 7000-8000 סלד או הילוך חמישי 5000-6000 סלד?(כשאני באותה מהירות כמובן)
    כי הרי סלד גבוה מאמץ את המנוע ושותה יותר דלק, מה סלד נמוך גורם?
    כמה סלד מומלץ לא לעבור?

    תודה לעוזרים

    עריכה:
    ויש סיכוי קטן שהייתי בטוח שיש רק 5 הילוכים באופנוע(לא לשפוט אותי על הבורות בבקשה) אז כל הדרך חזור איתו(שעה נסיעה בערך) נסעתי במהירות של 110-115 קמ"ש על הילוך חמישי, הוא עבר את ה 8-9 סלד אבל ברוב טיפשותי לא ידעתי שקיים עוד הילוך. האם דבר כזה גורם נזק?

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    32
    ברוך הבא לעולם הדו גלגלי.

    חשוב שתרכוש בסיס טוב.

    לכל רוכב אמור להיות חוש מוטורי. תקשיב לאופנוע שלך, למנוע, להתנהגות שלו, מתי הוא מתאמץ ומתי לא. יש מונח הנקרא: סל"ד אפקטיבי. זה אומר שלכמעט כל האופנועים יש טווח סל"ד בו המנוע מפיק הכי הרבה כוח שיורד לגלגל. זה נדיר שיש אופנוע שמפיק מ 0 עד קצה הסקאלה מומנט לכל אורך הסקאלה. שאני רכבתי על אופנוע 180 סמ"ק הודי, הסקאלה הראתה 0-12 אלף סל"ד, אך המנוע עבד בצורה היעילה והחזקה ביותר ב- 4-8 אלף סל"ד. תקשיב למנוע שלך מתי הוא מפיק הכי הרבה מומנט, מאיזה מספר הוא מתחיל ועד המספר שהוא מתחיל לצרוח ולהתאמץ ואז אתה קורע אותו ולטווח הארוך זה לא בריא למנוע.

    ככה תדע כל הילוך והסלד הכי נכון וטוב לאופנוע הספציפי שלך.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי Amir1 צפיה בהודעה
    היי,
    התחדשתי אתמול באופנוע חדש(z250), האופנוע הראשון שלי, וחוץ מ8 שיעורי נהיגה שעברתי על אופנוע הילוכים אין לי שום ידע נוסף.
    רציתי לשאול אתכם שאלות בסיסיות כמו מתי אני אמור להחליף מראשון לשני/שני לשלישי וכן הלאה .. (מבחינת סלד)
    והאם עדיף לנסוע בהילוך רביעי על 7000-8000 סלד או הילוך חמישי 5000-6000 סלד?(כשאני באותה מהירות כמובן)
    כי הרי סלד גבוה מאמץ את המנוע ושותה יותר דלק, מה סלד נמוך גורם?
    כמה סלד מומלץ לא לעבור?

    תודה לעוזרים

    עריכה:
    ויש סיכוי קטן שהייתי בטוח שיש רק 5 הילוכים באופנוע(לא לשפוט אותי על הבורות בבקשה) אז כל הדרך חזור איתו(שעה נסיעה בערך) נסעתי במהירות של 110-115 קמ"ש על הילוך חמישי, הוא עבר את ה 8-9 סלד אבל ברוב טיפשותי לא ידעתי שקיים עוד הילוך. האם דבר כזה גורם נזק?
    בטח שעדיף לך להעלות הילוך, תעלה הילוך כל עוד אתה לא צריך הרבה כוח/ או פול גז
    ס"לד נמוך ברוב הפעמים יהיה עדיף ולא ויותר יטיב עם המנוע.

    המהירות שיוט של האופנוע הזה זה בערך 115-120 על הילוך שישי בסל"ד 7- 7.5

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    50
    ציטוט נכתב במקור על ידי Sky30715 צפיה בהודעה
    ברוך הבא לעולם הדו גלגלי.

    חשוב שתרכוש בסיס טוב.

    לכל רוכב אמור להיות חוש מוטורי. תקשיב לאופנוע שלך, למנוע, להתנהגות שלו, מתי הוא מתאמץ ומתי לא. יש מונח הנקרא: סל"ד אפקטיבי. זה אומר שלכמעט כל האופנועים יש טווח סל"ד בו המנוע מפיק הכי הרבה כוח שיורד לגלגל. זה נדיר שיש אופנוע שמפיק מ 0 עד קצה הסקאלה מומנט לכל אורך הסקאלה. שאני רכבתי על אופנוע 180 סמ"ק הודי, הסקאלה הראתה 0-12 אלף סל"ד, אך המנוע עבד בצורה היעילה והחזקה ביותר ב- 4-8 אלף סל"ד. תקשיב למנוע שלך מתי הוא מפיק הכי הרבה מומנט, מאיזה מספר הוא מתחיל ועד המספר שהוא מתחיל לצרוח ולהתאמץ ואז אתה קורע אותו ולטווח הארוך זה לא בריא למנוע.

    ככה תדע כל הילוך והסלד הכי נכון וטוב לאופנוע הספציפי שלך.
    תודה!

    ציטוט נכתב במקור על ידי FoxLight צפיה בהודעה
    בטח שעדיף לך להעלות הילוך, תעלה הילוך כל עוד אתה לא צריך הרבה כוח/ או פול גז
    ס"לד נמוך ברוב הפעמים יהיה עדיף ולא ויותר יטיב עם המנוע.

    המהירות שיוט של האופנוע הזה זה בערך 115-120 על הילוך שישי בסל"ד 7- 7.5
    אז לפי מה שאתה אומר בוודאות הייתי על הילוך חמישי לצערי כי כשהגעתי למהירויות שכתבת הייתי על מעל 8 סלד.

    וכשאתה כותב מהירות שיוט היא 115-120 זאת אומרת שזאת מהירות שאני יכול לנסוע בה באופן קבוע בלי לאמץ את המנוע(גם נסיעות של 50 דק-שעה)?
    ואם אני אסע במהירות שהיא מעל(נניח 130) זה כבר מאמץ את המנוע ולא בריא, נכון? (אלא אם כן זה לצורך עקיפות או לכמה שניות)

    תודה על העזרה!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    בכל סקלת סל''ד יש אזור אדום בקצה הסקלה. מין כלל אצבע שקראתי כאן מתישהו אומר שעדיף לא להגיע לפחות מ 1000 סל''ד מתחת לאזור האדום. אם אני לא טועה, האופנוע שלך חובב סל''ד גבוה לכן הקו האדום יהיה בסביבות ה 10-12. תפתח את המפרט של האופנוע שלך ותבדוק באיזה סל''ד המנוע מפיק את מקסימום ההספק, מעבר לסל''ד הזה המנוע עובד קשה מידי.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי Amir1 צפיה בהודעה
    תודה!



    אז לפי מה שאתה אומר בוודאות הייתי על הילוך חמישי לצערי כי כשהגעתי למהירויות שכתבת הייתי על מעל 8 סלד.

    וכשאתה כותב מהירות שיוט היא 115-120 זאת אומרת שזאת מהירות שאני יכול לנסוע בה באופן קבוע בלי לאמץ את המנוע(גם נסיעות של 50 דק-שעה)?
    כן, זה יהיה סביר, ככה אני עושה
    ואם אני אסע במהירות שהיא מעל(נניח 130) זה כבר מאמץ את המנוע ולא בריא, נכון? (אלא אם כן זה לצורך עקיפות או לכמה שניות)
    נכון, נראה לי ב130 הסל"ד הוא בין 8-9, לא זוכר בדיוק אבל זה מרגיש שהוא מתאמץ יותר מידי

    תודה על העזרה!
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    בכל סקלת סל''ד יש אזור אדום בקצה הסקלה. מין כלל אצבע שקראתי כאן מתישהו אומר שעדיף לא להגיע לפחות מ 1000 סל''ד מתחת לאזור האדום. אם אני לא טועה, האופנוע שלך חובב סל''ד גבוה לכן הקו האדום יהיה בסביבות ה 10-12. תפתח את המפרט של האופנוע שלך ותבדוק באיזה סל''ד המנוע מפיק את מקסימום ההספק, מעבר לסל''ד הזה המנוע עובד קשה מידי.
    10K או 10.5 באופנוע הזה, ב300 של קוואסקי זה יותר

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    50
    ציטוט נכתב במקור על ידי FoxLight צפיה בהודעה
    10K או 10.5 באופנוע הזה, ב300 של קוואסקי זה יותר
    תודה.

    וכן אתה צודק, 10k זה הקו האדום באופנוע הזה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 19-06-2017, 07:53
  2. בעיה בהעברת הילוכים - Z250
    על ידי Teac1455 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-02-2017, 07:22
  3. העברת הילוכים באוטומט
    על ידי noamkepf בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 06-02-2017, 21:40
  4. שירות העברת טסטים
    על ידי noamkepf בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-02-2017, 20:04
  5. העברת הילוכים בסל"ד גבוה או נמוך?
    על ידי ktm690smc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 11:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO