ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
לא נכון בכלל. 500 הם לא מפלצות אימתניות כמו 600RR או 1000RR. ה500 של הונדה מכוונים ל47 כ"ס בשביל רישיון A1, לא מאיימים בתגובות, מאוד נוחים למשתמש.
בשיעורים של A1 רכבתי על ER5 (מיועד לA עם 53 כ"ס ותגובות לא לתלמיד) ולא נפלתי, לא הופתעתי, ולא נכנסתי למצבים שלא הייתי מוכן אליהם. פשוט להתחיל בעדינות כדי להכיר את האופנוע ואז להתפתח איתו. להתחיל על 250 או 300, לדעתי, זה יותר בכיוון תקציב ולא למידה. אתה יכול גם לקנות 650 או 700 מוגבלים לA1, ואנשים לא מתים עליהם אם לא פותחים מצערת בחניה כאילו "הדוקטור" הזמין אותם לסיבוב.

ה300 ישעממו וימצו עצמם מהר מאוד. ב100 קמ"ש המנוע כבר יתקרב למגבלתו ולא תרצה לדחוף בו יותר. ה500 הביא את הכרס שלי ל170 קמ"ש עם עוד 1000 סל"ד לפני האדום. כך שזה יותר ממה שצריך מישהוא ביום יום, ובטח מישהוא חדש.
הוא פשוט לא יזרוק אותך מהאוכף על כל פתיחת מצערת ברמזור, וזה דווקא טוב.
מסכים חלקית. 500 סמ"ר זה מעולה, ליומיום - זה בהחלט מספיק במידה ואתה לא מכסה קילומטראז' תלת-ספרתי ביום אחד.
יצא לי לרכב על 250ים ועל 300ים, ההבדל לא קטן. ה-300 ישייט בכיף באזור ה-110-120 קמ"ש עם רזרבת עקיפה, וכן - גם ל-170-180 יגיע. זה לא אומר שזה בריא למנוע, ולא - גם ל-500 זה לא בריא, ורובם ככולם נהנים באזור ה-130-140 קמ"ש כשיוט די נינוח עם רזרבות עד 160 וקצת ומשם העניינים הרבה פחות זוהרים.