עמוד 3 מתוך 8 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 114

אשכול: שושנים בסלובניה (וגם קרואטיה) אל תהיו קטנוניים.

  1. #31
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    41
    יש פה חומר מצולם אמנם טיפה ישן אך נותן מושג כלשהו על האזור שלדעתי אחד היפים בארופה (הייתי שם בטיול משפחתי)
    https://www.youtube.com/watch?v=r-3eV2gBVXw
    יש 4 פרקים כדאי לצפות

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ראיתי את הפרקים שנגועים למסלול שלי, מדובר בעצם בסוג טיול אחר והמטרה שונה לחלוטין.

    מבלי לבטל לרגע את הפאן והיכולת, הבחור צייר קו מלובליאנה עד בולגריה וחתך כמעט בקו ישר
    ליעד, בצפון הוא פספס את האגמים, את המרפסת הסלובנית של האלפיים, את המעבר שהוא
    הדבר לרכיבת הרים כ-50 פיתולים בכל דרגות הקושי מההתחלה עד לסוף, בתוך אחד מפלאי
    הטבע היפים בעולם.

    אבל היה ניתן לראות יפה את העיירות של קו החוף, את המעבר בין האיים במעבורת, התוכנית
    עצמה כתכנית בידור נפלאה, ורק גורמת לי להתגעגע לאיל פלד שלנו...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אז איך בעצם מתארגנים לטיול אופנועים ומה לוקחים איתנו, מה חשוב ומה לא ואיך ניתן למנף טיול כזה
    ולחסוך כסף, ליהנות מהיתרונות ולחיות טוב עם החסרונות.

    הנחת העבודה הפרטית שלי, שמדובר בטיול "פעם בחיים" שעושים מדי פעם. ולכן אני לא "מתכלב" זה
    לא טיול תרמילאים להודו אחרי צבא שאני ממקסם את הכסף על חשבון תנאים.

    זה מתחיל מבחירת האופנוע, יש למצוא אופנועים וקטנועים במגוון מחירים, אני בוחר אופנוע בכמה תנאים.

    נפח-
    מעל 800 סמ"ק, מחייב. מי שלא רכב בזוג עם ציוד בכבישים ההרריים של אירופה ורגיל לנפחים
    קטנים פה בארץ, יאלץ להאמין לי. בכדאי להוציא את המקסימום מאופנוע "קטן" בזוג עם משקל מלא
    ברכיבה טכנית במעברי ההרים הגבוהים, תצטרכו לעבוד קשה ואפילו קשה מאד, אם רכיבה טכנית ומיומנות
    רכיבה בחציית המדינה בשטח כל יום היא לא מה שאתם עושים באופן קבוע, לכו על המנוע הכי גדול שאפשר.
    תנו לאופנוע לעשות את העבודה, אתם תתפנו ליהנות. הכבישים בארץ הם אפילו לא פרומו לתכניות הילדים
    שם.

    התאמה-
    קחו אופנוע שמתאים לתנאים וכזה שאתם מכירים ובטוחים שאתם שולטים בו היטב, אתם תרכבו
    בכבישים זרים, עם תרבות נהיגה שונה, שלטים והכוונה בוויז בשפה שונה, המון מסיחי דעת, ומשקל רב.
    אל תתפתו לאופנוע שלא מיועד לזה. וזכרו באירופה יש המון מלכודות מהירות והאירופים לא מבינים "בערך".
    לגובה האופנוע יש משמעות בתנאים טופוגרפיים מסוימים, שימו לב שאתם מגיעים עם רגל מלאה לרצפה.
    או בקשו מראש אופנוע נמוך. הנחת העבודה הנוספת שצריך לקחת בחשבון, שירד לכם גשם במקרה הטוב,
    והאופנוע ביחד אתכם צריכים להיות מוכנים לזה.

    נפח אחסון-
    לא מוותרים על שלוש מזוודות ותיק בלתי חדיר למים שיקשר בעת הצורך מעל הארגז העליון.

    ציוד- לוקחים מארץ ציוד מוכר וכזה שיודעים להשתמש בו, מבאס לקנות ציוד רכיבה בחו"ל ולגלות בדרך
    שהוא לא מתאים או מציק ולא נוח. אם קונים ציוד לקנות כזה שכבר היה לכם (במיוחד קסדות) ואתם
    בטוחים בו. לא לזלזל ולרכוב במיגון מלא, לא תאמינו עד כמה מכה קטמה שהייתה נמנעת עם רכבתם עם
    ציוד הגנה יכולה להשבית טיול.

    מסמכים וביטוח-
    מוצאים בארץ רישיון נהיגה בין לאומי ממס"י, גם אם יגידו לכם שזה מיותר והפלסטיק תופס גם שם, יש מקומות
    שהשוטרים מעדיפים את הרישיון הזה, זה עולה כמה אגרות ושווה.
    הביטוח מתחלק לשתיים, כזה שלוקחים מחברת ההשכרה, וכזה שמגיעים אייתו מהארץ, לא להתקמצן ולעשות
    את הביטוח המלא כולל ביטול השתתפות עצמית בחברה ולדאוג לבדוק את כל התנאים והאותיות הקטנות.
    מהארץ לדאות לביטוח חו"ל מורחב,יש חברות ביטוח שיפצו אתכם במקרה הצורך חו"ח ,גם על ההשתתפות
    העצמית במידה ושילמתם. זכרו שגם נפילה מקרית של האופנוע מהג'ק עלולה לגרום נזק.
    מצלמים את המסמכים ומחזיקים אותם בכמה מקומות רחוקים ממים ולחות. טיפ יש קופסאות אטומות המיועדות
    למזון בגדלים שונים מצאו אחת כזו ואת המסמכים החשובים שמרו שם.

    אגו- משאירים בבית, האירופיים רוכבים יותר טוב מכם, יותר מנוסים מכם וזה המגרש הביתי שלהם, אל תוכיחו
    להם שהם טועים (הם לא), לאגו משקל רב ואנחנו מנסים בטיול להפחית משקל מיותר.

    אז בחרנו אופנוע, עשינו שעורי בית והכל מוכן, מה בעצם לוקחים מהארץ, מה קונים שם, ואיך לעזאזל מסדרים
    את הכל לפני שמשחררים קלאצ'?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אז הרשימה שלי כוללת את הדברים הבאים, חייבים לזכור שזו רשימה אישית וכל אחד יצטרך לחשוב על מה שהוא
    רוצה ועלול להזדקק לו.

    אופנוע:
    קסדות-2 +דיבוריות + מטענים.
    מעילי רכיבה-2 + מחמם פנימי
    כפפות - 2 זוגות
    מגני ברכיים – 2 זוגות.
    חם צוואר-2
    חליפות גשם.
    משקפי שמש.
    רשת מטען + כבל נמתח + מנעול כספת.

    ציוד:
    פלאפונים + כרטיס סים בין לאומי + מטענים
    מצלמה + מטען
    תיק כסף.
    תיק חום- (מדובר בתיק הגב שלי שליווה אותי בטיולים האחרונים הוא מבד קנבס סופג זיעה ונוח בטירוף)
    תיק כחול עמיד למים-(במקום מזוודה)
    משקפי קריאה.
    בנק כוח. (זאת סוללת הטענה למוצרי חשמל)
    תרופות- (לכאבים כללים, ובמידה ומישהו נוטל תרופות באופן קבוע יש להביא כולל מרשם רופא בין לאומי)

    מסמכים:
    דרכונים
    רישיון נהיגה בין לאומי
    צילומי מסמכים +ו ואוצ'רים
    כסף זר.
    כרטיסי טיסה

    ביגוד:
    ג'ינס – 2
    חולצות טריקו
    חולצת פליז חמה עם צווארון גבוה.
    תחתונים + גרביים
    כלי גילוח + רחצה.
    סנדלים.
    מכנס קצר/בגד ים

    קצת פירוט מעבר לרשימת מכולת קצרה, מהסוף להתחלה ברשותכם:

    ביגוד: אני נוהג לקחת איתי חולצות טריקו ישנות פשוטות, שיש להם שימוש כפול, הן יכולות לשמש כגופיה מתחת
    לחולצה, ניתן לישון אייתם אם צריך (אחרי מקלחת את הנקייה שתלבש למחרת) וסמרטוט לאופנוע אחרי השימוש.
    אני משתדל שלא לצבור כביסה, אלה פשוט לזרוק את הישנה אחרי השימוש.

    2 מכנסי ג'ינס לתקופת הטיול, אחד לרכיבה ואחד ליציאה בערב והחלפה כשהשני מכובס, המכנס הקצר בלילות חמים
    כשבמידה ויש לך בגד ים שנראה כמו מכנס קצר או מכנסי ספורט אפשר לצמצם.

    כלי גילוח: מי שרגיל במכונה יאלץ לסחוב אותה או לוותר, מי שיש לו מכשיר גילוח אפשר לקחת ואפשר לקנות בדרך
    חד פעמיים, כל אחד לפי העדפה שלו.

    תחתונים וגרביים לא לקמץ, תמיד אפשר לכבס בחדר בכיור ולתלות במרפסת.

    חולצת פליז עם צווארון גבוה יכול להחליף חם צוואר במקרה הצורך.

    מסמכים: חשוב להכין צילומי כל המסמכים, שוברי הזמנות של המלונות/השכרת רכב רישיונות, דרכונים, וכד'. לשים
    אותם במקום נפרד מהמקוריים. (לא שומרים את כל הביצים בסל אחד).

    כסף: ההתנהלות בחו"ל צריכה לקחת בחשבון גנבה/כייסות/שוד אבדן. יש לחלק את הכסף בין בני הזוג, ולהוציא לארנק
    זמין סכום כסף שמספיק ליום (100 יורו בערך) את השאר בכיס ניסתר על הגוף ביחד עם הדרכונים.
    במדינות שלא מקבלו יורו רצוי להגיע מראש עם כסף שנקנה במקום מהימן בארץ, ולא להיות תלויים בחלפני כספים
    מקומיים. אני נוהג לתת את הכסף הקטן שמתקבל כעודף לג'ינג'ית ששומרת אותו, וכך כל כמה ימים מצטבר סכום
    שמתאים לטיפים מעברי דרך או בכל פעם שצריך כסף קטן. ולי זה לא מפריע ברכיבה בכיס. ויזה בין לאומית חובה אבל
    חשוב לעשות בה שימוש מושכל וניתן למשוך איתה כסף מהכספומטים בעת חירום, לשמור את מספר החירום בארץ לביטול
    במקום נגיש.

    מכשירים סלולארים: כל אחד כהעדפתו, חבילה מהארץ, סים מקומי, בין לאומי, רצוי לקנות סים שלא בשדה התעופה אלה
    דווקא באחת הערים הראשונות שתהיו, זול משמעותי וכמו בכל מקום תשוו מחירים. לי יש סים בין לאומי נטען עם אפליקציה.

    כיוון שהוויז משמש לנו כנווט חשוב שבמכשיר גם תהייה מפת גולל שניתן לנווט בה אוף ליין, יש מקרים שהמכשיר לא מזהה
    רשת וכן יש חשיבות למפה אוף ליין, חשוב גם לדעת ולהכיר את שמות המקומות שאתם מגיעים אליהם, כך תמיד אפשר גם
    לשאול מקומיים, רק תקפידו שיהיה שם המקום רשום מראש בשפת המקום, ניתן להיעזר לצורך כך בצוות המלון.
    לא לזלזל במפות של פעם ורצוי לרכוש אחת טובה לשעת חירום.

    ציוד חשמלי נטען: חשוב לוודא ששקע ההטענה תואם את שיטת הארץ שאתם מבקרים בה, במידה ולא תמיד ניתן לרכוש
    במקום מתאם.

    ציוד קשירה למטען באופנוע: רשת מטען מתאימה בגודל לציוד שתצטרכו, כבל גומי יעשה את העבודה בנוסף לרשת כאבטחה
    כבל מנעול כספת פשוט נהדר לקשור קסדה או ציוד לאופנוע ולא צריך עוד מקום למפתח שעלול ללכת לאיבוד לזכור את המספר
    ולשום בכמה מקומות. אם משאירים את הקסדות קשורות לא לשכוח להוריד את הדיבוריות ולקחת אתכם.

    אז איך אורזים את כל הטוב הזה, איך מחלקים בארגזים, ומה לעזאזל קונים בחו"ל ואיך מביאים לארץ?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    אולי פשוט תיסע כבר ?

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    אולי פשוט תיסע כבר ?
    אם אתה חושב שרק לך אין סבלנות אז אתה טועה...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אז כל הציוד מרוכז בסלון, איך מעברים אותו לארץ היעד ואיך מתנהלים אייתו שם.

    נקודת המפתח שלנו צריכה להיות גמישות מחשבתית אלתור והבנה שכל דבר מרגע שעזבנו את פתח הבית,
    הוא החוויות של הטיול, התכנית שלנו זאת שעבדנו קשה עליה תשתנה, תספוג מכות, נצטרך לשנות, לקנות
    ציוד חסר, ייתכן שנפסיד קצת כסף או נשלם יותר, אבל אסור לשום דבר לשבש לנו את ההנאה והטיול עצמו.

    הבסיס מתחיל מהמזוודה שתשלח לבטן המטוס, זוכרים שדיברנו על תרמיל גדול עמיד למים זה היה הראשון
    שלנו ושם הפקנו את הלקח:


    שימו לב לצורת האריזה והקשירה על הארגז האחורי אני אגיע לזה בהמשך.

    התיק היה מספיק גדול וניתן לחלוקה שווה משתי צידי הארגז למנוע מרכז כובד גבוה מאד, אבל התרמיל עצמו
    היה חדיר למים, לא טעות גדולה בטיול הזה אבל הלקח הציל אותנו בטיול הבא!


    שימו לב פה לתרמיל האיכותי העמיד למים, וחדי העין יבחינו גם בתיק המיכל שמחובר לטנק הדלק אני אקדיש
    לו הסבר נפרד.

    זה כל הציוד שלקחנו לשבועיים חו"ל בתמונה גם התיק החום, שבעצם יוצא אייתי לכל מקום, גם בירידה מהאופנוע
    לטייל באתר או במקום שהגענו אליו, הקיטבג הכחול מכיל את ציוד הרכיבה למעט הקסדות, בגדים, כל מוצרי
    האלקטרוניקה, בתוך קופסת פלסטיק קשיחה של אוכל,מעט מצלמה וסלולריים, הכל נדחס פנימה כשמגני הברכיים
    יוצרים שכבת הגנה נוספת. המזוודות עוברות התעללות במעבר למטוס ולכן הכל יהיה מרופד מקובע ובלתי שביר.

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אז התיק הכחול עם הציוד עולה לבטן המטוס, התיק החום ובתוכו ציוד ראשוני ליום אחד במידה והמזוודות שלנו
    לא תגיע ליעד, עולה למטס כטרולי וכמובן שתי הקסדות והמעילים. לגבי המעילים אם יש מקום, ניתן לשלוח
    אותם במזוודה לבטן המטוס אם מגיעים לארץ קרה או מזג אוויר לא צפוי אפשר לעלות אייתם למטוס כמעיל.

    התיק השחור שנשען לגיר הוא בעצם צ'ימידן ענק שמתקפל לתוך עצמו ומשמש כמזוודה נוספת בעת הצורך
    שניתן לשלוח לבטן המטוס בנפרד או לדחוס לתיק. יעיל מאד במיוחד אם רוצים להביא ציוד מחו"ל.


    זוכרים את תיק המיכל שדיברתי עליו אז הוא היה כל כך יעיל שקניתי אחד גם לארץ, ולחשוב שרצית לוותר עליו
    כשהרמן שם אותו על האופנוע.

    התיק הזה מכיל בקבוק מים קטן, טלפון ובטריית גיבויי שממלאה אותו בזמן הרכיבה בעוד השני משמש לניווט
    והם מתחלפים ביניהם בעת הצורך ארנק ומפתחות משקפי שמש בערב ומשקפי קריאה. בעצם כל דבר שתעלו
    על הדעת שתצטרכו בהישג יד ומוגן.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אז מגיעים לסוכנות ויש בערך שעה של פרוצדורות הסברים ואריזה, ציוד הרכיבה מרוכז בצד אחד מחכה
    ליציאה, בארגז האחורי שמים את כל מה שלא תצטרכו עד העצירה במלון בלילה וכמה שיותר, הארגז הזה
    יהיה הארגז הבלתי נגיש ביותר וירכז אליו כל מה שלא צרכים במהלך היום, כמה שיותר ציוד שם פרושו
    פחות ציוד תלוי על האופנוע ברכיבה. הארגז השמאלי זה שנמוך מבין השתיים כשהאופנוע על ג'ק צד יכיל
    את התיק החום (התיק שיוצא אתכם במשך היום) שיש בו בקבוקי מים, חטיפים, אוכל, כובעים, מגבונים,
    בקיצור כל דבר שעל הגב בטיול כשאופנוע חונה, בארגז השני והנגיש ביותר בעצירה כל הציוד צריך מיידית
    התיק של אישה קניות מזדמנות, צריך לזכור שבחנייה וההליכה לאתר כל ציוד הרכיבה יכנס לארגזים האלה
    והקסדות ינעלו לסבל באמצעות מנעול הכספת...גם אמצעי הקשירה והקיבוע (הרשת המנעולים וחגורת
    המתיחה) יכנסו לשם.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084



    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אז איך בעצם חוסכים כסף בחו"ל, בגדול אני לא מתקמצן ולא מנהל חשבונות זה רגע השיא שלי וכל דבר
    שגורם לי הנאה שווה את המחיר גם אם הוא מוגזם, בוונציה רציתי לשוט בגונדולה רק הג'ינג'ית ואני,
    זה עלה לחצי שעה כמו עוד לילה במלון, אז מה? זאת חוויה לכל החיים, כך גם כדור פורח, ראפטיינג,
    או סיור עם מסוק.

    אז איך לא מגזימים, בתכנון מראש ניתן לקבע מסגרת תקציב נורמלית שמשאירה מקום גם לשגעונות
    וקניות ספונטניות, את הכרטיסים מזמנים יותר מחצי שנה קודם ומשלמים עליהם אז, כך שבפועל מחיר
    הכרטיס, וגם שכירות האופנוע שולמו כבר, את הכסף המקומי קונים לפני הטיול כל חודש קצת, כך
    שההוצאה מתחלקת שוב ונפרסת על פני חודשים, מחיר המלונות ידוע מראש, וחישוב של הוצאות יומיות
    מסתכם בכ-100 יורו ליום כולל כניסות לאתרים ואוכל. ניתן לחישוב.

    מה אי אפשר לחשב, קניות אקסטרה, תקלות, שיגעונות, לזה יש את כרטיס האשראי ברקע.

    יש בארץ כמעט הכל, ולעשות קניות של בגדים נעליים או דברים שגרתיים לא נוח ולפעמים ממש לא שווה
    במיוחד שכל מקום פנוי על האופנוע מנוצל כמעט במלאו. מזכרות נחמדות שווה לקנות, דברים שלא ניתן
    להשיג בארץ גם. אבל כל הנ"ל הוצאות, איפה החיסכון?

    ציוד רכיבה יקר מאד בארץ, כך גם חלפים מקוריים לאופנוע, זוכרים את הבגדים הישנים שזרקנו בכדאי
    לא לסחוב כביסה מיותרת, כאן נכנס החיסכון.

    בכל עיר בינונית עד גדולה ניתן למצוא חנוניות לציוד אופנועים, ודילירים ומוסכים של החברות הגדולות,
    מדהים במיוחד למי שמכיר את חווית הקנייה בארץ לראות כמה זה פשוט שם, להוריד את כל החלפים
    שאתה צריך (ולא צריך) מהמדף לאופנוע שלך במחיר מצחיק, הטיפול הגדול הבא לאופנוע שלך בארץ יכול
    להצטמצם למחיר שעתיים עבודת מוסך בלבד ומחיר החלקים בחו"ל כמעט שליש המחיר. חיסכון אדיר.
    זה הזמן להביא גלגלי שיניים שרשראות, פילטר אוויר מקורי, פלאגים, ועוד ועוד. המשלוח נחסך.

    כך גם לגבי ציוד רכיבה, תוספים ועוד, המבחר אדיר המבצעים שווים וקנייה מושכלת חוסכת המון.
    חשוב לבוא מגובשים ויודעים מה הכיוון כיוון שהשפע עלול לבלבל כל אחד.

    לקראת סוף הטיול ממש בימים האחרונים, ניתן להיכנס לחניות הזולות ולקנות קצת חולצות דוגמת אלה
    שזרקנו, ג'ינס סביר. אם יש כאלה שבעניין דברים יד 2 בשווקי המציאות בסוף השבוע ניתן למצוא דברים
    מעולים בכלום כסף. זה הזמן להשלים ציוד, ולפתוח את המזוודה הנוספת שהבאנו.

    לפעמים החיסכון של הקניות הנ"ל בחו"ל משלמות אח"כ חלק מהטיול.

    הרמן לנדשוט מינכן:



    וכאן ממש רגע לפני ההמראה עם הקסדות:
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #42
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    54
    תודה על ההשקעה והפירוט. עושה לי חשק לארגן טיול דומה.

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אז האופנוע ארוז, אנחנו לבושים וממוגנים סבבה? סבבה! אבל איך לעזאזל יודעים להיכן לסובב את הכידון?

    הניווט מתחיל עוד בבית בשלב התכנון, חישוב הזמנים בין נק' נבחרת לנק' מתבסס על זמן אמת שמפות הגוגל
    מספקות, אני נוהג לסנן ולהוריד את הכבישים בתשלום והכבישים המהירים, מהאפשריות. ובדרך כלל מתקבלות
    מספר אפשריות רכיבה. חשוב לשים לב שרכיבה בדרכים האלה ארוכה ממה שאנחנו רגילים ו-80 ק"מ בדרכים
    האלה יכולים לקחת לפעמים שעתיים ויותר.

    אני בודק את הדרכים המוצעות ומוצא את הדרך שמגרה את דמיוני ביותר, זה יכול להיות כביש מפותל זה יכול
    להיות מונומנט בדרך, עיירה נחמה לקפה, או שמורת טבע, פלאי הטכנולוגיה היום מאפשרות לראות את המסלול
    דרך לווין או דרך גוגל ארפ ממש בסיור וירטואלי.

    מנווטים רק בין נקודה לנקודה, היינו מזינים את כתובת חברת ההשכרה ונק' הבאה שאתה חפץ להגיע אליה בדרך
    הכללית שבחרת, בקפה כשעוצרים מזינים את היעד הבא.

    אני מרכז את הכתובת בחוברת שהדפסתי שמלווה איתנו ומגובה בפלאפון במייל האישי ואצל הג'ינג'ית. בחוברת גם
    הדבקתי הסברים וסיפורים על כל המקומות שנבקר בהם, וכך כשאנחנו מגיעים אליהם ניתן לקרוא מתוכה על ההסטוריה
    של המקום ולדעת יותר. חשוב ללמוד את שם היעד בשפת המקום ולדעת איך הוא נראה כתוב לצורך שלטי הדרך.
    חשוב לזכור שאם בחרת בדרכים משניות השלטים יובילו אותך דווקא לדרכים המהירות אז לא לטעות!

    אז זמן הנסיעה עד ליעד ידוע הכיוון ברור ונישאר רק להקשיב לוויז להנחיות, חשוב לא להילחץ כאשר מאבדים רשת ולנסות
    לזכור קצת קדימה את הדרך למקרה שהרשת אובדת, במנהרות הרים אין קליטה ולכן חשוב לדעת את הדרך במקרה
    ובמנהרה יש פיצול ליציאות שונות, גם אם טעיתם לא קרה כלום הוויז או המקומיים יכווינו אתכם חזרה.
    אצלנו הג'ינג'ית מנווטת ואני נוהג, היינו היא מחזיקה את המכשיר, ואני רק שומע את ההנחיות היא מצביעה לי על הדרך.
    הטלפון בנרתיק מיוחד שקוף תלוי על הצוואר.
    במקרה והתברברתם, עוצרים במקום בטוח ומתחילים מחדש, לא בעיה בכלל. זה זמן נהדר לצילומים, קפה, ורגיעה כללית.
    וככה מגלים מקומות נחמדים ללא תכנון.

    מפת הניווט אוף ליין של גוגל עושה עבודה טובה במקרה של חוסר ברשת או כאשר הוויז מתחיל להתברבר בעצמו.

    כיוון שמדובר במרחקי רכיבה קצרים, גם אם סטיתם מהדרך לא מדובר בטעות גורלית, להפך!

    נסו לכוון את זמני הרכיבה לשעות המוקדמות של הבוקר ואחרי שעות הסגירה של האתרים בערב. אם ליום מסויים
    מתוכננות כשעתיים רכיבה או יותר, הקפידו לצאת בשעה סבירה בבוקר ורכבו כשעה (ככה יש לתכנן את המלון
    ללילה הקודם) אחרי שעה ההגעה לאתר ושהייה בו (כמה שעות) שוב רכיבה לאתר הבא בתכנון עם זמן הסגירה שלו
    ואז רכיבת ערב למלון. חבל לבזבז זמן רכיבה בשעות שהאתר שלכם פתוח להגיע ולמצוא אותו סגור.

    בכל אתר מתויר ובערים תמצאו חנייה מסודרת לאופנועים, בדרך כלל תראו שם הרבה אופנועים, או תמרור, תשתדלו
    להחנות שם בצורה חכמה ובטוחה.

    אפרופו אופנועים ומקומיים, הרבה מידע ניתן לדלות ממקומות הלינה, הם מכרים את האטרקציות השעות והמקומות
    הטובים ביותר, והם ידעו להשיג לכם את הכרטיסים הנכונים והזולים לאטרקציות. אם נפלתם על צוות ידידותי זכיתם.

    דברו עם המקומיים במיוחד אופנוענים, זו שפה בין לאומית שמחברת בין כולם, לא פעם קיבלנו הזמנות למקומות
    שבחיים לא היינו מגיעים אליהם בלי החברות הזו. המלצות מהם על חנויות אביזרים, חלפים, ומועדוני רכיבה על פי
    הסגנון שלכם. אל תתביישו להצטרף אליהם לרכיבה. זו חוויה מיוחדת! אם אתם חברים גם במועדון הדגם שלכם
    בארץ היעד וקבעתם עם חבר וירטואלי מהפורום בארץ שלו, הרווחתם.

    מועדון הוי מקס באנגליה דאג לי להנחה משמעותית ברכישת צמיגים שם, ואף נתן לי המלצות לביקורים במקומות
    מדהימים.

    טיפ אחרון בעניין הניווט, כנסו לדפים הרשמיים של היעדים שלכם בפייסבוק או ברשת וגלו איזה אירועים מתוכנים בסמיכות
    לביקור שלכם, אני למשל גיליתי באיחור שבזמן השהייה שלי מתרחש אירוע BMW בגרימיש שזה 120 ק"מ ממקומי
    אבל כבר מאוחר מדי לשנות...

    יאללה שאלות, תובנות זה הזמן.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #44
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אין הגבלה על משקל גוף כלומר אתה יכול ללבוש כל מה שאתה רוצה.
    זה קצת מחשיד בבידוק בשער העליה למטוס ומצריך התארגנות לפני הנחיתה או אחרי וכמובן אם יש קונקשן אז גם

    חזרנו מארה"ב עם משקל עודף הפתרון ללבוש כמה שיותר אז נכון קצת עיקבו אותנו והייתה דיילת אחת שממש התבעסה שהצלחנו להוריד (אני ואישתי) כמעט 10 קילו של טובין ( מגפי רכיבה ביגוד קסדה ופריטי לבוש נוספים ואפילו חיפשה סעיף שלא מאפשר לנו לשאת את הדברים אבל בסופו של דבר הכל הגיע לארץ ונארז במטוס בטרולי בתיק הצד ובתוך הקסדה
    אז אפשר לעקוף את הנהלים זה לא נוח אבל חסכנו 200 דולר על חריגה במשקל.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #45
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    26/31

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25-09-2017, 21:37
  2. חנויות מומלצות בקרואטיה/איטליה ?
    על ידי Uribe בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2017, 12:49
  3. שושנים באלפים
    על ידי השושנים בפורום כללי
    תגובות: 115
    הודעה אחרונה: 08-08-2017, 12:00
  4. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 21-11-2015, 05:58
  5. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-09-2015, 17:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO