את זכויות האחריות שלך אתה יכול לממש בהתאם לתנאי האחריות שלך. היבואן יכול להחליט כי שירותים מסויימים הכרוכים באחריות יעשו במקומות מסויימים. ייתכן ש"בדיקה" מכוסה מבחינת הפוליסה גם במוסך שאתה מטפל בו ושלא ציינת באם הוא מורשה יבואן (וסביר להניח שהוא לא מורשה יבואן אחרת היית הולך לבדוק אצלו את הכלי).
מעבר לזה אל תצפה מנותן שירות לתת לך שירות באם עפ"י דעתו פנית אליו באופן לא ראוי, אסור לו בהחלט להפלות אותך אבל הוא יכול לסרב.
במידה ואתה מרגיש כי בעל המוסך פעל לא כשורה (וברור מדבריך שאתה מרגיש ככה) והוא חבר באיגוד המוסכים, פנה אליהם ופתח תלונה כנגדו.
מרגיש שהיבואן אחראי על התנהלותו? פנה ליבואן. עדכן אותנו בתוצאות.
בסופו של יום הוא נותן שירות מטעם היבואן ואתה לא חייב לבדוק אצלו, יש לך עוד מורשים בירושלים ככה שלממש את זכות האחריות שלך אתה יכול גם אצלהם.
ולמהן הבהרה: כרגע קשה להחליט באם הוא לא היה מוכן לקבל אותך כי סירבת לעשות אצלו טיפול או כי פנית אליו בצורה לא ראויה מבחינתו. על פניו מהדברים שכתבת משתמע שהיתה לך "רשלנות תורמת" לעיניין אבל מכיוון שאין לנו את תגובת מנהל המוסך אלו סה"כ השערות עפ"י המידע אותו אתה מוסר.