עסק לא יכול להתקיים על ניחושים ועל רצון טוב, ויותר מזה, מצידו לשער שהבחור הזה יחזור אליו מתישהו אחרי שהצהיר חד משמעית את מה שהצהיר זה דיי מטופש.
בעולם המציאות ולא בעולם ה"כולם צריכים להיות פיירים גם למישהו שמתבטא בצורה שלא נראית להם" רוב בעלי העסקים (נסייג שבארץ כי אנחנו חיים בארץ לצורך הדיון) כמעט בכל תחום היו פועלים אותו דבר מול סיטואציה דומה, רק שסביר להניח בשפה שונה לחלוטין ובדרך הרבה פחות שלילית.
במקרים כאלו אגב, הלקוח בסוף הדרך יפגע אם לא ישנה גישה ויבין שאף אחד לא חייב לו דבר ויש כאן 2 צדדים ולא רק צד אחד.
כן בהחלט ניתן לצפות כדבר בסיסי ביותר ליחס טוב חיובי ושפה נאותה מכל עסק שאתה ניגש אליו אבל זה עובד לשני הכיוונים, שהרי עסק שיתבטא בפניך ככה בלי שום סיבה לא יקבל עבודה ממך אבל באותה מידה גם לקוח שיתבטא ככה לאו דווקא יקבל שירות למרות שהוא משלם כסף. כמו שלך הזכות לבחור איפה לבזבז את כספך, ככה זכות בעל העסק לבחור אם לעבוד איתך או לא ויהיו סיבותיו אשר יהיו.