אכן צריך שניים לטנגו..
אבל - הייתי מצפה מבעל עסק שיהיה טיפה יותר טולרנטי וינסה לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי שלא הכל זה גובה המחיר ויש גם פן מיקצועי למשל ושעבודה עולה כסף, ושינסה אותם.
מן הסתם בעל העסק נעלב וישר יצא לו הקוף וזרק'תותו מכל המדרגות.. יכול מאוד להיות שגם הוא מפוצץ עבודה והחליט שעם כזה לקוח מלכתחילה לא בא לו להתעסק, גם קביל.. אבל 2 - לקוח אחד טוב מביא 100 אחרים, לקוח אחד לא מרוצה יסלק 1000. את זה חלק מבעלי העסקים לא משכילים לאמץ.
לא יודע מה היה שם ומה היו הטונים וצורת הדיבור, אבל זה מקרה קלאסי של מישהו קצת בלי טאקט ועוד מישהו בעל עסק/מקצוע בלי מודעות לשימור לקוחות ורצון ליצר לו עוד כאלו אם הם קצת בלי טאקט.