תודה על התגובות !

ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
אופנוע אינדורו מקצועי הוא לא רק בשביל לרכב דיונות ולעשות פעלולים... למעשה הרוב המוחלט של רוכבי השטח בישראל רואים דיונה לעיתים רחוקות, ולא עושים "פעלולים" אף פעם.
התכוונתי בעיקר לסגנון רכיבה שהוא יותר ספורטיבי, קפיצות וכד'

ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
מה שיקבע אם אתה צריך אופנוע שטח או לא, הוא אופי השטח בו אתה רוצה לרכב.
אני לא מכיר את המושגים הנכונים שמתארים את סוג השטח - ממה שחיפשתי ביוטיוב (סינגל טלמונים) זה סגנון - רכבתי בחלק מהסינגל הזה:


בשביל זה מספיק דו"ש גדול או צריך אינדורו צהוב ?

ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
אם בא לך להשתולל אתה יכול ללכת על קטמ/האסקי 690/701 שיהיו קצת יותר נוקשים אבל מגניבים בכביש, ויאפשרו לך יותר בשטח מאשר הדו"שים הגדולים.
אתה מתכוון לשני הכלים שמופיעים פה ?
https://www.motorcyclistonline.com/h...omparison-test

ציטוט נכתב במקור על ידי קוקוריקו נגד קופיקו צפיה בהודעה
אפשרות א' היא גם האפשרות הכי טובה, וגם האפשרות היחידה שרק אתה יכול לאמת או לשלול.
אף אחד פה בפורום לא יכול לאמת או לשלול אותה בשבילך. אתה בעצמך צריך לנסות ולראות האם בשבילך התועלת עולה על העלות? או לא?
את עלות התחזוקה של הכלי שלי אני מכיר, השאלה שלי היא בעיקר על הכלי אינדורו.. טיול כזה של 4 שעות פעם בשבוע/שבועיים יגרור הוצאות רציניות יחסית או שבסדרי גודל שעות כאלה ההוצאות ה"כבדות" יהיו במרחקי זמן גדולים ? אם זה אומר להחליף שמן אחרי כל נסיעה וכד' או אחרי 3-4 נסיעות למשל..