אני ממש לא מסכים עם החבר שלך.
אני התחלתי עם דו"ש 4 פעימות, ועברתי לכלי מקצועי 2 פעימות מאוד מהר. בעיניי - היתרון העיקרי של אופנועי 4 פעימות הוא צריכת דלק נמוכה יותר (משמעותי רק אם אתה עושה טיולים מאוד ארוכים בשטחים נטולי תחנות דלק) וטיפולים פחות תכופים.
כל הסטיגמות על ה"עצבנות" של ה-2 פעימות הן מוגזמות וכוללניות מדי. זה עניין של אופנוע ספציפי - האם הוא נועד להיות תחרותי, או פונה בעיקר לרוכבים שזה רק תחביב עבורם. כלי כמו איקסטריינר יהיה 250/300 מתון מספיק בשביל להיות אופנוע שטח ראשון, ובו זמנית גמיש מספיק כדי לטפס עליה תלולה בהילוך שני כאילו שיש לו תיבה אוטומטית. גם הק.ט.מ 200 דו"פ ייתן לך להינות מכל העולמות - עם זריזות מהליגה של ה-125-ים, אבל גם עם יותר כוח.


 
			
			 נכתב במקור על ידי dudybou
 נכתב במקור על ידי dudybou
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה