איך בדיוק המדינה "מעודדת" אפורים לפי כל הפרמטרים?
נכון, אפור יותר זול, זה הפרמטר היחיד.
מלבד מחיר הקנייה, זו עברה פלילית שעשויה להסתיים בהחרמת הכלי ו/או מאסר ו/או קנס ו/או רישום פלילי.
במקרה של תאונה עצמית, או יותר גרוע - פגיעה למשל ברוכב אופניים בסינגל - אין לך ביטוח ונגמרו לך החיים.
אז תסביר לי איפה בדיוק מעודדים את זה?
אם אתה מתכנן על סינגלים כאלה, אז תהיה חייב להתקדם לדו"ש קרבי או אופנוע אינדורו. מניסיוני ומנסיון של חברים, עם האוכל בא התאבון ומהר מאד תרצה להתקדם לסינגלים קצת יותר מאתגרים, ולכן כמו שכתבו לך לפני, משיקולי הנראה פרופר עדיף כלי ייעודי.
ה-701 בסרטון זה מה שהתכוונתי, לקטמ יש 690 (לא זה שבסרטון) שדומה לו. לשניהם יש גרסאת "אינדורו" שתתן הרבה פאן בכביש ויכולות שטח סבירות, אבל שוב, אם תרצה להתקדם בשטח זה יהיה קשה.
לגבי ההוצאות, ההוצאה הגדולה היא כנראה ביטוח החובה עליו תקבל הנחה של 20% אבל תצטרך לבטח שני אופנועים.
באופנוע אינדורו מקצועי מחליפים שמן (לבד) כל כ-20 שעות, מה שאומר בממוצע משהו כמו 10 שבועות (2 שעות מנוע נטו ברכיבה).
צמיגים מחליפים בתכיפות יותר גבוהה מבאופנוע כביש אבל הם גם זולים יותר, ושאר הטיפולים הם בתדירות של חודשים עד שנה, והעלויות תלויות בסוג האופנוע.
ממש לא. האופנועים הכי מומלצים למתחילים הם 250 מרובע או 125 דו"פ. גם ה-200 דו"פ לדעתי הוא כלי מעולה (בשנתונים החדשים) אבל קצת יותר נדיר.
אם תלך על 125 דו"פ הוא ילמד אותך רכיבה נכונה מהיום הראשון, יהיה יותר זול לקניה וכנראה גם יותר זול לתחזוקה.
טריאל זה אופנוע סופר נישתי, והוא לא מומלץ כאופנוע יחיד כמעט לאף רוכב סופשבוע... הבנאדם רוצה לעשות סינגלים וטיולי נוף, מה קשור טריאל?
אולי אם הוא יתחיל לרכב ועוד שנה-שנתיים-שלוש יראה שהוא הולך חזק בכיוון של הארד-הארד-אינדורו עם מדרגות ענק וכו', הוא יוכל לצמצם את עצמו לטריאל.
אבל בתור כלי ראשון? ממש לא.


 
			
			 נכתב במקור על ידי קוקוריקו נגד קופיקו
 נכתב במקור על ידי קוקוריקו נגד קופיקו
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה