עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 27 מ 27

אשכול: ק.ט.מ כובשת את אמריקה

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Cheburek צפיה בהודעה
    הבעיה של קטמ, זה הרוכב הישראלי שלא מוכן להשקיע בתחזוקת הכלי.
    זה אופנוע שלא אוהב קומבינות בכלל, וכול טיפול אפילו הכי קטן חייב להיעשות ברמת פדנטיות של מהנדס גרמני.

    אבל מגיע "משה ישראלי" הממוצע קונה כתום כי הוא רוצה להיות רוכב תותח ואחרי חודשיים מגיע לטיפול. חוטף חום ומתחיל להזניח.
    נאמר פעם שהכלים של האוסטרים מותאמים בכלל לאקלים הקריר של ערי אירופה ולא לארץ החמה שלנו ועל כן נוטים להתקלקל מהר יותר.
    אבל במחשבה שנייה.. האוסטרים בהחלט צריכים לתת דגש על איכות.. בכל זאת, גרמניה.. (ואני אחד שמחפש בכל דבר שאני קונה
    העדפה לייצור גרמני).

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    88
    קטן כבר לא אוסטריה ורואים את זה באיכות הדגמים עד 2012 עולם אחר לגמרי המדגמים החדשים

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    חייב לומר שלא הבנתי את התגובה שלך. אם תוכל להיות יותר ברור...

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    88
    סורי בטלפון ולא ראיתי את העריכה. קטם כבר לא אוסטרים ורואים את זה באיכות של הדגמים הישנים מול החדשים.

    ראיתי מספיק קטומים בלי בעיות אבל הבעלים שומרים עליהם ברמה גבוהה.

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Cheburek צפיה בהודעה
    סורי בטלפון ולא ראיתי את העריכה. קטם כבר לא אוסטרים ורואים את זה באיכות של הדגמים הישנים מול החדשים.

    ראיתי מספיק קטומים בלי בעיות אבל הבעלים שומרים עליהם ברמה גבוהה.
    שוב, תסביר שאתה אומר "קטם כבר לא אוסטרים"..
    ידוע לי שהם מיוצרים בהודו או וואט אבר אבל אלו הדגמים הקטנים שמתחת ל690, הדגמים שהם 690 ומעלה (כולל ה690) לפי
    הידוע לי מיוצרים באוסטריה. תפרט על הנושא...
    אין מניעה מלשמור, אי אפשר לזלזל בכלי ולצפות שיחזיר לך אהבה.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    88
    וואלה הייתי בטוח שגם הנפחים הגדולים עברו להודו.
    בכול מקרה יש תחושה של חסכון בדגמי כביש (אין לי מושג לגביי השטח).
    אתה צודק לגביי שמירה על הכלי. אבל כלים יפניים עמידים יותר להזנחה. ו הישראלים מפרשים את זה "כאמינות"

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    חחח בדיוק.
    אבל זה לא רק זה.. למשל ביפני דו"ש מסויים שאני אוהב יש גישה להחליף כבל קלאץ' בדקה.
    אצלי צריך להוריד מכסה קלאץ',לנקז שמן, להחליף אטם.
    ביפני שאני אוהב החלפנו לחבר מחז"ש של הקראנק ברבע שעה.(אכל שמן גיר)
    באפריליה צריך להוריד מנוע ולהפריד קייסים.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    נאמר פעם שהכלים של האוסטרים מותאמים בכלל לאקלים הקריר של ערי אירופה ולא לארץ החמה שלנו ועל כן נוטים להתקלקל מהר יותר.
    אבל במחשבה שנייה.. האוסטרים בהחלט צריכים לתת דגש על איכות.. בכל זאת, גרמניה.. (ואני אחד שמחפש בכל דבר שאני קונה
    העדפה לייצור גרמני).
    אומרים את אותו הדבר על רכבים אמריקאים ש"מתחממים" בגלל האקלים ה"חם" בארץ.
    זה אולי יפתיע אותך מעט, אבל בארצות הברית לרוב יותר חם מבארץ (30+ מעלות נחשב נעים שם) ועדין האופנועים של קטמ חיים שם סבבה. עוד דוגמה? אוסטרליה ואין צורך להרחיב אני בטוח וב2 הדוגמאות הבסיסיות והמבוססות האלו סצינת אופנועי השטח ובפרט קטמ היא בכמה עשרות אם לא מאות רמות מעל ישראל בהיקף המכירות והאירועים המוטורים, אבל בישראל תמיד יודעים יותר טוב ותמיד תשמע "זה בגלל המזג האויר הנורא חם שלנו". חרטה.
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 12-09-2015 בשעה 00:00.

  9. #24
    Member הסמל האישי של mor-t
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    58
    בבעלותי ktm smt990 מודל 2010
    הכלי נרכש כיד2 ונמצא אצלי כבר כשנתיים וחצי
    התקלה היחידה שחוויתי איתו היא מותו של לוח השעונים (פעמיים) -בעיה מוכרת ומרגיזה שעולה לא מעט כסף.
    חבל שהחברה והיבואן לא מצאו לנכון לגבות את הנושא של לוח השעונים הכושל.

    חוץ מזה הכלי מציג אמינות מצויינת ודורש רק תחזוקה שוטפת - דהיינו טיפולים, הח' צמיגים, מצבר והחלפת גלגלי שיניים ושרשרת

    קשה לי לחשוב על כלי אחר שיספק כמויות פאן ואיכות דומות ברמת אמינות סבירה כל כך

  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    חחח בדיוק.
    אבל זה לא רק זה.. למשל ביפני דו"ש מסויים שאני אוהב יש גישה להחליף כבל קלאץ' בדקה.
    אצלי צריך להוריד מכסה קלאץ',לנקז שמן, להחליף אטם.
    ביפני שאני אוהב החלפנו לחבר מחז"ש של הקראנק ברבע שעה.(אכל שמן גיר)
    באפריליה צריך להוריד מנוע ולהפריד קייסים.
    בקטום זה לרוב קלאצ הידראולי אז בוודאי שדורש הרבה פירוקים, קח יפני עם מצמד הידראולי . לדוגמא באנדיט 1200
    שחווה בעיות קלאצ.והחלפת צינור קלאצ זה לא שנייה שם.

    אצלי זה לא קטום זה במוו מחליף כבל קלאצ בשניה. וגם בקטומים החלפתי כבלי קלאצ בכיף לחברים
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    נכון כל אופנוע בנוי אחרת.
    יש אופנועים שסיוט להחליף אפילו פילטר אוויר.
    ויש אופנועים שאפשר לפרק לגורמים ולהרכיב בשעה.
    הכל תלוי בהנדסה ובשימוש של האופנוע.
    Bmw800 דו"ש צריך להיות נגיש לתיקונים בשטח.
    באנדיט שכזה לא מחייב נגישות.
    עדיף דוגמא אחרת :]

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי mor-t צפיה בהודעה
    בבעלותי ktm smt990 מודל 2010
    הכלי נרכש כיד2 ונמצא אצלי כבר כשנתיים וחצי
    התקלה היחידה שחוויתי איתו היא מותו של לוח השעונים (פעמיים) -בעיה מוכרת ומרגיזה שעולה לא מעט כסף.
    חבל שהחברה והיבואן לא מצאו לנכון לגבות את הנושא של לוח השעונים הכושל.

    חוץ מזה הכלי מציג אמינות מצויינת ודורש רק תחזוקה שוטפת - דהיינו טיפולים, הח' צמיגים, מצבר והחלפת גלגלי שיניים ושרשרת

    קשה לי לחשוב על כלי אחר שיספק כמויות פאן ואיכות דומות ברמת אמינות סבירה כל כך
    תפנק לנו תמונות אל תהיה קמצן
    IMG-20150904-WA0005.jpg

אשכולות דומים

  1. וידאו חדש של רוסי וקפטן אמריקה
    על ידי Xiaomi בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 18:54
  2. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 22-12-2015, 16:51
  3. תאריך בפורמט אמריקאי
    על ידי רוכב על 2 בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-12-2015, 14:12
  4. טיול לצפון אמריקה
    על ידי אמיר מלצקוביץ בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-08-2015, 18:20
  5. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-08-2015, 20:53

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO