את הנסיעות האלה אפשר לעשות כמעט עם כל אופנוע 250.
תצטרך לרכב לאט כדי לא להרוג את המנוע ולחסוך בבלאי של צמיגים, שרשרת וברקסים.
האופנוע לא יהיה חדש, והמוסכים יקרים (מה שהופך את זה לפחות כלכלי מלקנות סוזוקי אלטו). אל תבנה אל להוציא פחות מאלפיה כשאתה נכנס למוסך, וזה יקרה אחת לכמה חודשים לפחות.
האפשרות היחידה שתוכל לעמוד בהוצאות - זה לטפל לבד, אם יש לך ידע טכני, ידיים טובות, כלים ומקום.
אני הייתי בסיטואציה דומה לפני 8 שנים, והחזקתי אופנוע 400 בן 17. הוא אכל כמעט חצי מהמשכורת שלי (שהייתה סביב ה-6 נטו).
היום, אתה יכול לקנות כלי כמו דיאלים 250, יוסאנג 250 , נינג'ה 250, CBR250, סאניאנג וולף 250 , אינאזומה 250 או ק.ט.מ דיוק 200 בתקציב שלך, וכל עוד תבחר היטב את הכלה - תקבל אופנוע לא גמור, בן 3 עד 5 שנים. כל האופנועים האלה לא אידיאליים לנסיעות ארוכות, אבל יכולים להתמודד איתן לאורך זמן כל עוד לא תשייט מעל 100-110 (תלוי בדגם).
כמובן שאתה יכול גם לרכוש קטנוע 250, ולשייט איתו 100-110. היתרון של הקטנוע שמחירי הרכישה של הכלים המשומשים בד"כ קצת יותר נמוכים מאופנועים. צריכת הדלק, הביטוח ועלויות האחזקה לא שונות משמעותית מאופנועים בקטגוריה הזאת.
תצטרך להוציא סכום מסוים על ביטוח חובה וצד ג' (בדוק במחשבון הביטוח כמה בדיוק), בערך אחת לשנה להחליף צמיגים, ברקסים ושרשרת/גלגל"ש. מעבר לזה - ככל שתרכב רגוע יותר, כך תסבול מפחות תקלות ובלאי.


ציטוט ההודעה בתגובה