לא שייך לפורום מכירה.
הועבר לראשי.
אני קניתי את שלי מהסוכנות של BMW עם 1500 ק"מ אחרי שמישהו שקנה אותו החליט שהוא מבוגר מידי בשביל הכלי הזה ועשה טרייד ל R1200GS. הכלי נראה במצב חדש והצמיגים אפילו לא נוצלו בהטיה משמעותית והוא היה בן 3 חודשים. הנעתי אותו בשביל לשמוע את המנוע שנשמע חלק לחלוטין וקניתי בלי בדיקה.
היום לאחר 3 וחצי שנים וכמעט 30,000 ק"מ הוא עדיין במצב מצויין. לא שלא היו תקלות אבל הן היו לא משמעותיות
הסיכון המשמעותי במקרה כזה הוא תאונה שלא דווחה כמו שנאמר כאן למעלה
שלושת השרשורים אוחדו - נא לא לפתוח שרשורים זהים בכל תתי הפורומים.
שן בגיר של אופנוע תחת אחריות יצרן תטופל במסגרת האחריות. עם בדיקה וללא בדיקה.
בדיקה של אופנוע לפני קניה בודקת את מצבו ברגע נתון על ציר הזמן. לא ניתן לשמוע או להרגיש שן בגלגל שיניים בגיר שעומדת להתפרק בעוד 300 ק"מ. לא גבו ממני עבור העבודה אבל זה עדיין יצא יקר גם עם גיר משומש קומפלט וחלקים נוספים שאותם בחרתי להחליף במקום לחכות 20,000 ק"מ ולפתוח שוב כמו צילינדר, בוכנה וראש מנוע.
במחשבה שניה, לשאלתך המקורית, אל תרכוש ללא בדיקה כי אינך יכול להרשות לעצמך את התענוג שבלחסוך כמה מאות ש"ח בלבד.
איללכא...לו היית יכול, לא היית שואל.