היי יש לי נינגה 250
המצבר התרוקן לאחר שההזעקה צפצפה כל הלילה ולא שמעתי אותה
לאחר מכן האופנוע עמד חונה בחנייה שבועיים
לאחר שבועיים שהמצבר ריק נסתי להניע את האופנוע עם כבלים
האופנוע מניע אבל אחרי שאני מנתק את הכבלים הוא מתכבה
האם זה פשוט שהמצבר הלך?
היי יש לי נינגה 250
המצבר התרוקן לאחר שההזעקה צפצפה כל הלילה ולא שמעתי אותה
לאחר מכן האופנוע עמד חונה בחנייה שבועיים
לאחר שבועיים שהמצבר ריק נסתי להניע את האופנוע עם כבלים
האופנוע מניע אבל אחרי שאני מנתק את הכבלים הוא מתכבה
האם זה פשוט שהמצבר הלך?
תקנה מטען מצברים איכותי זה משהו שהציל אותי המון פעמים, לוקח את המצבר לבית, מחבר לחשמל בלילה וקם בבוקר עם מצבר טעון לגמרי (יש מטענים שיכולים גם להחיות מצבר פרוק לגמרי על ידי שיטת טעינה של פולסים, לדוגמא של BOSCH). כבלים לא מספקים למצבר טעינה מלאה (אני מניח שאתה לא עושה את זה במשך שעות), והוא כנראה פרוק כמעט לגמרי אצלך.
אופציה נוספת זה שהמערכת טעינה באופנוע שלך גמורה, אני מציע להתחיל בזה שתטעין את המצבר שלך באמצעות מטען ותראה אם זה קורה שוב (אלא אם כן יש לך ידע בסיסי וכישורי חיפוש ביוטוב כדי מצוא איך בודקים באמצעות וולטמטר אם המערכת טעינה שלך תקינה)
לפני שבודקים בעיות נוספות זה נשמע שהאזעקה פשוט גומרת את המצבר כשהכלי עומד.
תטעין את המצבר עד הסוף ונתק את אחד הקטבים שלו כשאתה מעמיד את האופנוע לאותו פרק זמן כמו שכתבת.
אם עדיין יש בעיה תתחיל מלהחליף את המצבר ואם לאחר מכן זה ממשיך צריך לאבחן את מערכת הטעינה,שעשויה מסה"כ 2 חלקים - מיישר זרם ואלטרנטור.