ההבדל בין חברה פח לחברה מצוינת יכול להתחיל ולהסתיים באיכות יצור ובבקרת איכות. במיוחד אם לא נדרשים ביצועי קצה (תכלס, להעתיק הרכב של גומי וצורת מדרס זה לא כזה מסובך).
זה בגדול אומר, כמה לימונים יש לך בארגז.
בחברות מובילות יתפספס צמיג פעם באף פעם, ובזולות אתה יכול לדבר על אחוזים גבוהים של צמיגים לא תקינים.
אם המתקין (שאפו לאורן) הוא גם מקצוען וגם לוקח אחריות, אז אפשר להיות יותר רגועים.

אחרי כל זה,
עדיין לא הייתי מתקין שינקו, אלא משלם עוד 100-150 שח לצמיג ושם חברה שתרגיע את המצפון שלי (גם אם זה מתבסס נטו על דיעה קדומה וחוסר הכרה של עולם הצמיגים).