אני לא רואה מה "עצוב" בנקודות ש"התמקדתי" בהן, במיוחד לאור העובדה שאתה מציין דברים רק בדיעבד (כמו למשל שלא ציינת בשום מקום בהודעה או בציטוט השיחה שלך איתו שהצמיג אכן ברשיון כמו שאתה עכשיו מציין) אבל לא משנה. לגביי הפירוט כאן ולא בפרטי, נהפוך הוא, יותר טוב שאתה עושה את זה בפורום. כך כל אחד שקורא את חוות הדעת יוכל להחליט מהי דעתו אם יבחר לקבל או לא לקבל שירות מאותו עסק.
לגביי השאר, ברור לי שאתה לא מצפה לפיצוי כזה או אחר וטוב שכתבת את החוויה שלך בכל מצב, אני ניסיתי להבין את המקרה כי אני מכיר את האנשים ויש לי נסיון חיובי איתם ובני כאדם הם בני אדם ולפעמים יש קצר בתקשורת. גם ברור לי שאתה לא באמת בעניין של לדבר על הנושא כשאתה בוחר להגדיר דיעה כ"עצובה" או כ "תסמונת שטוקהולם" בגלל שהיא לא משיקה לשלך אבל זה בסדר. מה שרצית שיופיע כאן מופיע והכל טוב. מקווה שלא יהיו לאף אחד חוויות שליליות עם אף עסק.