תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: רכיבה ראשונה: הונדה CB300R

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    רכיבה ראשונה: הונדה CB300R

    ה-CB300R - האח האמצעי בסדרת הניאו ספורט קפה של הונדה - הוא נייקד מודרני טוב, יעיל ומהנה לבעלי רישיון A1 מוגבל.

    http://fullgaz.co.il/?p=133571


  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    54
    שיוט במהירות של 130-140 קמ"ש? ברצינות?

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי 4x4 צפיה בהודעה
    שיוט במהירות של 130-140 קמ"ש? ברצינות?
    כנראה ששיוט זה פשוט כשהמחוג לא נמצא בתחום האדום.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    54
    "היעדר מיגון הרוח לא ממש מפריע במהירויות הללו." 140 קמ"ש ולא המנוע ולא הרוח מפריעים לשיוט... מוזר מאוד.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אם המהירות המירבית היא 150 (160 על השעון) - איך אפשר לדבר על שיוט ב-130-140?
    הנקודה הזאת דורשת הבהרה - כי בד"כ, מדברים על מהירות שיוט כשמתייחסים למצב שבו האופנוע חלק ונינוח (ולא צורח קרוב למנתק), הגז לא פתוח מעבר ל-2/3 מהלך ויש רזרבות להאצה בקצב טוב כדי לייצר עקיפה.
    לא משתמע שזה המצב ב-300 במהירויות של 130 וצפונה.

    עוד נקודה מעניינת זאת צריכת הדלק. ציינתם 1/19 - זאת צריכה גבוהה במפתיע, שכן ה-CBR250 (ממה ששמעתי מבעליו) לא ירד מ-1/25 כשידית הגז במצב ON כל הזמן, והפגין צריכה של 1/33 ואף טובה יותר בשיוט (110-120). המנוע די אותו מנוע, וכשבחנתם את ה-CBR300 - גם לא זכור לי שהגעתם למספרים כ"כ גבוהים. אני מבין שהגז היה פתוח עד הסוף - ועדיין המספר הזה ששייך לגזרת אופנועי ה-600 המתונים.

    לכן אני חוזר לנקודה שהעלתי בשרשור לפני כמה שבועות: היה מועיל אילו במסגרת מבחנים הייתם מציינים הן צריכה במוד מאומץ (+/-) והן צריכה בנסיעה מנהלתית, שכן ייתכן הבדל גדול מאוד בין 2 אלה.

    ולגבי האופנוע...
    לא התחברתי לעיצוב של לוח השעונים, ולא בגלל שחסר TFT. לדעתי, באופנוע רטרו צריך להיות לפחות מד סל"ד עם מחט (ועדיף שניהם).
    האגזוז מכוער בעיניי - הונדה חוזרים על המוטיב העיצובי של הדיוק 200.
    מעבר לזה... נראה חמוד וחלש. מה הוא מציע שאין לדיוק 390, חוץ מסמל של הונדה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי 4x4 צפיה בהודעה
    שיוט במהירות של 130-140 קמ"ש? ברצינות?
    גם לדעתי הוא קצת הגזים, כנראה שמהירות שיוט זה דבר סובייקטיבי לכל אחד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אם המהירות המירבית היא 150 (160 על השעון) - איך אפשר לדבר על שיוט ב-130-140?
    הנקודה הזאת דורשת הבהרה - כי בד"כ, מדברים על מהירות שיוט כשמתייחסים למצב שבו האופנוע חלק ונינוח (ולא צורח קרוב למנתק), הגז לא פתוח מעבר ל-2/3 מהלך ויש רזרבות להאצה בקצב טוב כדי לייצר עקיפה.
    לא משתמע שזה המצב ב-300 במהירויות של 130 וצפונה.

    עוד נקודה מעניינת זאת צריכת הדלק. ציינתם 1/19 - זאת צריכה גבוהה במפתיע, שכן ה-CBR250 (ממה ששמעתי מבעליו) לא ירד מ-1/25 כשידית הגז במצב ON כל הזמן, והפגין צריכה של 1/33 ואף טובה יותר בשיוט (110-120). המנוע די אותו מנוע, וכשבחנתם את ה-CBR300 - גם לא זכור לי שהגעתם למספרים כ"כ גבוהים. אני מבין שהגז היה פתוח עד הסוף - ועדיין המספר הזה ששייך לגזרת אופנועי ה-600 המתונים.

    לכן אני חוזר לנקודה שהעלתי בשרשור לפני כמה שבועות: היה מועיל אילו במסגרת מבחנים הייתם מציינים הן צריכה במוד מאומץ (+/-) והן צריכה בנסיעה מנהלתית, שכן ייתכן הבדל גדול מאוד בין 2 אלה.

    ולגבי האופנוע...
    לא התחברתי לעיצוב של לוח השעונים, ולא בגלל שחסר TFT. לדעתי, באופנוע רטרו צריך להיות לפחות מד סל"ד עם מחט (ועדיף שניהם).
    האגזוז מכוער בעיניי - הונדה חוזרים על המוטיב העיצובי של הדיוק 200.
    מעבר לזה... נראה חמוד וחלש. מה הוא מציע שאין לדיוק 390, חוץ מסמל של הונדה?
    הצריכת דלק של 1/19 הגיונית עם וסעים עם גז פתוח כל הזמן, אפשר לראות את זה באתר fuelly שלפעמים אופנועים 300 סמ"ק מגיעים לזה, תלוי איך רוכבים.
    תראה לדוגמה את הנינג'ה 300
    http://www.fuelly.com/motorcycle/kaw..._ninja_300_abs
    יש שם כאלה עם צריכת דלק ממש גרוע, כנראה הם תמיד רוכבים על סל"ד גבוהה(יש כאלה אנשים)

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    בנינג'ה 250 הצריכת דלק הממוצעת שלי על כ10K הייתה 1:18. מה שכן, פתחתי לו את השושנה. זה באמת היה הכי גרוע שאפשרי להוציא ממנו.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: הונדה SH300i
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 21-12-2017, 03:48
  2. הונדה מציגה: CB125R ו-CB300R קפה רייסר
    על ידי nimi9 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-11-2017, 18:46
  3. הונדה מציגה: CB125R ו-CB300R קפה רייסר
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10-11-2017, 01:40
  4. רכיבה ראשונה: הונדה X-ADV - 'איקס-אד'
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-05-2017, 20:50
  5. רכיבה ראשונה: הונדה אינטגרה 750
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 04-03-2017, 11:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO