אם המהירות המירבית היא 150 (160 על השעון) - איך אפשר לדבר על שיוט ב-130-140?
הנקודה הזאת דורשת הבהרה - כי בד"כ, מדברים על מהירות שיוט כשמתייחסים למצב שבו האופנוע חלק ונינוח (ולא צורח קרוב למנתק), הגז לא פתוח מעבר ל-2/3 מהלך ויש רזרבות להאצה בקצב טוב כדי לייצר עקיפה.
לא משתמע שזה המצב ב-300 במהירויות של 130 וצפונה.

עוד נקודה מעניינת זאת צריכת הדלק. ציינתם 1/19 - זאת צריכה גבוהה במפתיע, שכן ה-CBR250 (ממה ששמעתי מבעליו) לא ירד מ-1/25 כשידית הגז במצב ON כל הזמן, והפגין צריכה של 1/33 ואף טובה יותר בשיוט (110-120). המנוע די אותו מנוע, וכשבחנתם את ה-CBR300 - גם לא זכור לי שהגעתם למספרים כ"כ גבוהים. אני מבין שהגז היה פתוח עד הסוף - ועדיין המספר הזה ששייך לגזרת אופנועי ה-600 המתונים.

לכן אני חוזר לנקודה שהעלתי בשרשור לפני כמה שבועות: היה מועיל אילו במסגרת מבחנים הייתם מציינים הן צריכה במוד מאומץ (+/-) והן צריכה בנסיעה מנהלתית, שכן ייתכן הבדל גדול מאוד בין 2 אלה.

ולגבי האופנוע...
לא התחברתי לעיצוב של לוח השעונים, ולא בגלל שחסר TFT. לדעתי, באופנוע רטרו צריך להיות לפחות מד סל"ד עם מחט (ועדיף שניהם).
האגזוז מכוער בעיניי - הונדה חוזרים על המוטיב העיצובי של הדיוק 200.
מעבר לזה... נראה חמוד וחלש. מה הוא מציע שאין לדיוק 390, חוץ מסמל של הונדה?