עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 32

אשכול: מבחן השוואתי: נייקד או היפרמוטו?

  1. #16
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קלעת בול.
    זה האופנוע היחיד כרגע שעושה לי עקצוץ להחליף.
    לא ידוע לי מה רמת האמינות של האוגוסטות (אני מאלה שלא מחליפים מהר - הדוקאטי כבר עם 102 אלף ק"מ ומתפקד טוב), כמה קשה לטפל בו (כל הטיפולים/תקלות - לבד).
    לטעמי, הטוריזמו גם עמוס מדי באלקטרוניקה מיותרת, בחדש בכלל תקעו לו רקלוז (מה יש לעשות איתו באופנוע כביש?!).
    עלויות החלקים גם כנראה יהיו גבוהות יותר מהדוקאטי.

    בקיצור - מזל שאין לי צורך אמיתי להחליף...
    בתור בעלים של דוקאטי בעבר ואוגוסטה בהווה, אתה טועה בגדול, החלקים של האוגוסטה זולים בהרבה מהחלקים של דוקאטי וזה עוד לפני שמדברים עם אמינות היבואנים, בוא נגיד שלדוקאטי אני לא חוזר.
    לגבי אמינות- רוכב על 1090 ולא מכיר את מנועי הטריפל אבל ה 1090 אצלי קצת יותר משלוש שנים ללא שום בעיה או תקלה בניגוד לדוקאטי ששמעתי על אופנועים שהלכו להם מנועים בק"מ נמוך.
    לגבי הטוריזימו, אופנוע שנראה כמו פסל מדהים, חבל שאני מעדיף מנוע גדול עם יותר מומנט.

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    ראה תגובות בכחול.

    בגדול סתרת את עצמך. רק אומר.
    אז בגדול, לפי מה שאתה אומר היה אפשר גם להשוות גם נייקד 300 סמק לדורסודורו?

    השאלה היא האם אתה משווה בין אופנועים או בין סגמנטים. אם בין סגמנטים, המטרה היא לבטל כמה שיותר את השוני ברמת האופנוע כאינדיבידואל, וכשיש לך שיבר שחולק הרבה מכלולים עם הדורסודורו, זאת תהיה ההשוואה הכי קרובה שאפשר לעשות כדי להשוות בין סגמנטים, אחרת קח נייקד 300 סמ"ק ותבחן אותו מול היפר כזה או אחר.

    למשל, הייתה השוואה ברמת מנוע, אתה לוקח מנוע 4 בשורה ומשווה אותו לטווין? איפה זה קשור לסגמנט עצמו? הרי בגזרת הנייקד יש לך שיבר עם מנוע טווין, ויש לך את 09 עם טריפל. נכנסתם גם להשוואה ברמת אלקטרוניקה, שוב זה לא דבר להשוואה כי אלקטרוניקה יש יותר ויש פחות בכל הקטגוריות, זה לא משהו שמיוחד קטגוריה כזאת או אחרת.

    בקיצור, נעשתה השוואה בין יפני משמים לאיטלקי בשרני ללא קשר לסגמנט. ולסיום, בהמשך למבחן של הדיוק 790, לטעמי הוא מרגיש היפר ופחות נייקד (ועדיין הוא לא אוזכר בהשוואה הנ"ל בשום צורה).

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    קונים אופנוע בשביל לרכב ולהנות ממנו, לא בשביל למכור אותו.
    אין ספק שיותר קשה למכור אופנוע איטלקי אבל הפאן ויחודיות גדול פי 1000 מאופנוע יפני, נהנים איתו לאורך כל הדרך, בסופו של דבר לכל סיר יש מיכסה והאופנוע ימכר בסוף.
    מי שרכב על אופנוע איטלקי יהיה לו קשה מאוד לחזור לאופנוע יפני!!!
    לא כל אחד יכול להרשות לעצמו כלי פנאי שמאבד מערכו כ"כ הרבה,יש כאלה שחייבים את האיזון.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    לא כל אחד יכול להרשות לעצמו כלי פנאי שמאבד מערכו כ"כ הרבה,יש כאלה שחייבים את האיזון.
    מסכים, לא שפשוט למכור כלי כלשהו, אבל עדיין יפני יותר סחיר לרוב.
    Tracer 900

  5. #20
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    מסכים, לא שפשוט למכור כלי כלשהו, אבל עדיין יפני יותר סחיר לרוב.
    השאלה היא מה האופנוע בשבילך?, אם הוא להתנידות יומיומית אז נכון, כל אופנוע תקציב יפני יעשה את העבודה בדיוק כמו היונדאי, אם האופנוע מיועד לפאן אז לדעתי השיקול הכספי פחות רלונטי, כמובן במסגרת התקציב.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    בתור בעלים של דוקאטי בעבר ואוגוסטה בהווה, אתה טועה בגדול, החלקים של האוגוסטה זולים בהרבה מהחלקים של דוקאטי וזה עוד לפני שמדברים עם אמינות היבואנים, בוא נגיד שלדוקאטי אני לא חוזר.
    לגבי אמינות- רוכב על 1090 ולא מכיר את מנועי הטריפל אבל ה 1090 אצלי קצת יותר משלוש שנים ללא שום בעיה או תקלה בניגוד לדוקאטי ששמעתי על אופנועים שהלכו להם מנועים בק"מ נמוך.
    לגבי הטוריזימו, אופנוע שנראה כמו פסל מדהים, חבל שאני מעדיף מנוע גדול עם יותר מומנט.
    החלקים של דוקאטי לא יקרים בכלל (ראה סיכום 100 אלף שפרסמתי).
    אני בכל מקרה מזמין חלקים מחו"ל ומטפל בבית, כך שמחירי החלקים בארץ וטיב השירות של היבואן הם לא פונקציה בשבילי (למרות שליגל היו ממש בסדר בקניה ואחריה).
    מורכבות הטיפול, כמות הכלים היחודיים שיש לרכוש לתחזוקה שוטפת, ומיעוט תקלות גם בקילומטראז'ים גבוהים (אחרי 100 אלף ק"מ) אלה דווקא פרמטרים חשובים עבורי. לא בטוח שהכל כ"כ ורוד עם האוגוסטה במובנים האלה.
    לא כל אחד יכול להרשות לעצמו כלי פנאי שמאבד מערכו כ"כ הרבה,יש כאלה שחייבים את האיזון.
    בגלל זה החכם, מה הוא עושה?
    הוא קונה כלי לא סחיר כמשומש בן 3-4, אחרי שמישהו ספג את רוב איבוד הערך - ונהנה ממכונה משובחת בזול.
    דוגמא מעולם הרכב:
    רכשתי לפני חודש פיאט 500L בנזין ידנית, שנת 2015, עם 50 אלף ק"מ מיד ראשונה פרטית. הרכב במצב מכאני וקוסמטי מושלם, טופל לפי הספר, ועלה כחדש כ-100 אלף שקל.
    אני שילמתי על הרכב 41 אלף שקל, ואין לי ספק שהרכב ישרת את משפחתי בכבוד וללא תקלות מיוחדות ב-5 שנים הקרובות. גם אם בסוף התקופה אני מוכר אותו לפירוק (לא סביר בעליל) - עדיין איבדתי רק 40 אלף שקל, לעומת ה-60 שאיבד האדם שקנה אותו כחדש.
    אם הייתי נוהג כישראלי ממוצע - הייתי קונה טויוטה יאריס 2015 מכוערת, זולה ומגעילה בפנים, אם חצי מהמרווח פנים שיש לפיאט - באיזה 70 אלף שקל.
    אחרי 5 שנים הייתי מנסה למכור אותה ב-30 (בהנחה והיא לא נגנבה - הרי זה טויוטה). אולי הייתי מצליח, ואולי לא - ואז הייתי צריך לפנות לטרייד, שישחט אותי במחיר.

    ללכת נגד הזרם זה ממש נחמד כשאתה יודע מה אתה עושה.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 30-07-2018 בשעה 12:00.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    השאלה היא מה האופנוע בשבילך?, אם הוא להתנידות יומיומית אז נכון, כל אופנוע תקציב יפני יעשה את העבודה בדיוק כמו היונדאי, אם האופנוע מיועד לפאן אז לדעתי השיקול הכספי פחות רלונטי, כמובן במסגרת התקציב.
    הוא גם וגם, אבל ברגע שזה כלי תחבורה יחיד אז ברור שצריך להתפשר.
    Tracer 900

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    ואם הוא יהיה מבוסס על מנוע ושלדת הדורסודורו 1200 (ו-125 כ"ס), לא תכעס, נכון?
    אפריליה אהבלים מדופלמים , יש להם חורים עצומים בליין.
    מנוע ה900 בהחלט יכול לשמש טורר בינוני פלוס במחיר סביר.
    הייתי אומר גם שמנוע הטואנו בכיוונון סביר יכול לשמש טורר ספורטיבי סטייל הXR של BMW.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בגלל זה החכם, מה הוא עושה?
    הוא קונה כלי לא סחיר כמשומש בן 3-4, אחרי שמישהו ספג את רוב איבוד הערך - ונהנה ממכונה משובחת בזול.
    דוגמא מעולם הרכב:
    רכשתי לפני חודש פיאט 500L בנזין ידנית, שנת 2015, עם 50 אלף ק"מ מיד ראשונה פרטית. הרכב במצב מכאני וקוסמטי מושלם, טופל לפי הספר, ועלה כחדש כ-100 אלף שקל.
    אני שילמתי על הרכב 41 אלף שקל, ואין לי ספק שהרכב ישרת את משפחתי בכבוד וללא תקלות מיוחדות ב-5 שנים הקרובות. גם אם בסוף התקופה אני מוכר אותו לפירוק (לא סביר בעליל) - עדיין איבדתי רק 40 אלף שקל, לעומת ה-60 שאיבד האדם שקנה אותו כחדש.
    נשמע לי הזוי שרכב מפסיד 60 אחוז מערכו בשלוש שנים.
    מרצדס של מיליון וחצי שקל חדשה סובלת פחות מירידת ערך בתקופה כזאת.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    נשמע לי הזוי שרכב מפסיד 60 אחוז מערכו בשלוש שנים.
    מרצדס של מיליון וחצי שקל חדשה סובלת פחות מירידת ערך בתקופה כזאת.
    כי זה מרצדס וזה פיאט, אני מניח שהגיר הידני בפיאט גם הוסיף לבעיית הסחירות.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    נשמע לי הזוי שרכב מפסיד 60 אחוז מערכו בשלוש שנים.
    מרצדס של מיליון וחצי שקל חדשה סובלת פחות מירידת ערך בתקופה כזאת.
    עובדה.
    בפועל זה קצת פחות, כי מהמחיר הרשמי לכזאת חדשה (103 אלף שקל, אם אינני טועה) נוטים לתת הנחות משמעותיות לקונה שמתמקח ומוותר על מימון/טרייד. כך שבפועל, המחיר למזומן היה כנראה 90-95. מכאן - יש ירידת ערך גבוהה לפי המחירון (כי זה פיאט), ואני חתכתי עוד מהמחירון. קניתי מסוכנות טרייד אין של אחד מהיבואנים, הרכב עמד אצלם הרבה זמן (לא סחיר - אמרנו) והם שמחו לתת עוד הנחה לקונה רציני, שבא עם כסף (ללא צורך במימון או טרייד לרכב שלו).

    לגבי אופנועים... המצב אולי שונה, אבל העיקרון אותו עיקרון.
    יבואני דוקאטי, למשל - מסרבים למכור אופנועים בטרייד משמעותית מתחת למחירון מתוך ראיה עיסקית.
    הם מבינים שכדי שאנשים יקנו חדש - הם צריכים להיות מסוגלים להעריך (בערך) מה תהיה ירידת הערך אחרי שנתיים-שלוש. והם מגבים את זה בטרייד שנותן תנאים מעולים ללקוחות חוזרים.
    לדוקאטי זה (איכשהו) עובד, אם כי לאחרונה שמתי לב שבלוחות עומדות כמה מולטיסטראדות 1200 שנמצאות שם למעלה משנה... כנראה שהבעלים לא רוצה לחתוך 20-30% מהמחירון, ואין מספיק סוטים שישלמו 70-80 אלף שקל על אופנוע 2012 שאינו ב.מ.וו.
    כמה בפועל מאבד מולטי 1200 בשלוש שנים הראשונות (ז"א - כמה צריך לרדת מהמחירון כדי למכור בזמן סביר)?
    אני הייתי מהמר על 50% - דהיינו, מי שיציע למכירה מולטי 1200 שנת 2015 עם ק"מ סביר (40-45 אלף ק"מ, כ-15 אלף בשנה) ב-70-75 אלף שקל, כנראה ימכור מהר.
    מי שיירצה מחירון (שבטח נמצא בטווח 90-100, לא בדקתי) - יחכה לקונה הרבה זמן, ואולי עד אינסוף.

    ואם זה המצב בדוקאטי, שהתבססו לא רע בשוק - אז בטח ב-MV יש מציאות חבל על הזמן.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    אפריליה אהבלים מדופלמים , יש להם חורים עצומים בליין.
    מנוע ה900 בהחלט יכול לשמש טורר בינוני פלוס במחיר סביר.
    הייתי אומר גם שמנוע הטואנו בכיוונון סביר יכול לשמש טורר ספורטיבי סטייל הXR של BMW.
    לצערי ובמפתיע (או שלא?) אני מסכים איתך.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    השאלה היא מה האופנוע בשבילך?, אם הוא להתנידות יומיומית אז נכון, כל אופנוע תקציב יפני יעשה את העבודה בדיוק כמו היונדאי, אם האופנוע מיועד לפאן אז לדעתי השיקול הכספי פחות רלונטי, כמובן במסגרת התקציב.
    אצלי זה הפוך - דווקא בגלל שהאופנוע משמש להתניידות יומיומית בחרתי בצעצוע מעניין ולא בנאלי.
    ריגושים קטנים בדרך למשרד וחזרה משנים את כל היום...
    אני על דורסודורו 750 09', יד 6, מגרגר, מרעיש, מתחמם ומחמם... אבל איזה חיוך כל בוקר

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1cohen צפיה בהודעה
    אצלי זה הפוך - דווקא בגלל שהאופנוע משמש להתניידות יומיומית בחרתי בצעצוע מעניין ולא בנאלי.
    ריגושים קטנים בדרך למשרד וחזרה משנים את כל היום...
    אני על דורסודורו 750 09', יד 6, מגרגר, מרעיש, מתחמם ומחמם... אבל איזה חיוך כל בוקר
    תודיע לי כשתרצה למכור בבקשה.

  15. #30
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1cohen צפיה בהודעה
    אצלי זה הפוך - דווקא בגלל שהאופנוע משמש להתניידות יומיומית בחרתי בצעצוע מעניין ולא בנאלי.
    ריגושים קטנים בדרך למשרד וחזרה משנים את כל היום...
    אני על דורסודורו 750 09', יד 6, מגרגר, מרעיש, מתחמם ומחמם... אבל איזה חיוך כל בוקר
    כמה זמן אתה מחזיק אותו, איך הוא מבחינת אמינות, עלויות וכו?

אשכולות דומים

  1. מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550 (וידאו)
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 14-03-2018, 17:12
  2. מבחן השוואתי: קטנועי 300 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-10-2017, 22:08
  3. מבחן השוואתי: נייקדים בינוניים וזולים 2017
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 20:56
  4. מבחן השוואתי: קטנועי 250 סמ"ק עם ABS
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-08-2016, 17:45
  5. מבחן השוואתי: לתת בראש!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 14:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO