ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
כמה הוא "שמן"? לא רק בנתונים יבשים, אלא במכלול התחושות?
למשל - אני מאוד אוהב את המולטי 1100 שלי, והוא די עונה להגדרה של היפר-מוטו-אדוונצ'ר. "אופנוע ספורט על עקבים" קראו לו.
רכבתי על ה-950, שנורא התלהבתי ממנו כשקראתי מבחנים - וברכיבה של שבועיים באיטליה, הבנתי ש"זה לא זה". יותר מדי אדוונצ'רי.
הוא אופנוע ספורט-טורינג מעולה, אבל אין לו את השילוב הנדיר של פרקטיות ראויה עם אופי בלתי מתפשר - שאני כל-כך אוהב באופנוע שלי.
כרגע, יש לדוקאטי את ההיפרסטראדה על בסיס ההיפרמוטארד - אבל הוא דווקא לא מספיק טורינגי בעיניי. הזיווד המקורי בנפח מאוד קטן, וטנק דלק הוגדל ל-16 ליטר בלבד (אני שונא לתדלק, ומעדיף טנק כמה שיותר גדול). כנראה שמבחינת נוחות הוא גם לא יהיה כיפי למאות קילומטרים ביום.
עם המולטי 1000/1100, דוקאטי קלעו בול בין שתי הקטגוריות. זה היה מוקדם מדי, והשוק לא ידע להעריך את האופנוע המיוחד הזה - שהוחלף ב-1200, שהוא אופנוע שונה לגמרי בקונספט (וגם במחיר הקניה ובאחזקה).



אתה חושב שתסתדר עם 20 ליטר בטנק?

לגבי ההשוואה, זה מרגיש לגמרי תפוחים לתפוזים.
לקחתם 4 בשורה, יפני, קטן עם מנוע משנות ה-2000, ממפעל האופנועים המשעמם עלי האדמות ואתם משווים אותו להיפרמוטו איטלקי שיושב על טווין חדש לחלוטין של 900 סמ"ק?
הכי מדהים אותי מהשוואה הזו, שהסוזוקי יותר יקר. מעניין אותי מי מכל האופנועים המדהימים שניתן לקנות ב-2018 הולך לאבניר ושם 70 אלף על הgsxs הקטן?