תוצאות 1 עד 15 מ 32

אשכול: מבחן השוואתי: נייקד או היפרמוטו?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כמה הוא "שמן"? לא רק בנתונים יבשים, אלא במכלול התחושות?
    למשל - אני מאוד אוהב את המולטי 1100 שלי, והוא די עונה להגדרה של היפר-מוטו-אדוונצ'ר. "אופנוע ספורט על עקבים" קראו לו.
    רכבתי על ה-950, שנורא התלהבתי ממנו כשקראתי מבחנים - וברכיבה של שבועיים באיטליה, הבנתי ש"זה לא זה". יותר מדי אדוונצ'רי.
    הוא אופנוע ספורט-טורינג מעולה, אבל אין לו את השילוב הנדיר של פרקטיות ראויה עם אופי בלתי מתפשר - שאני כל-כך אוהב באופנוע שלי.
    כרגע, יש לדוקאטי את ההיפרסטראדה על בסיס ההיפרמוטארד - אבל הוא דווקא לא מספיק טורינגי בעיניי. הזיווד המקורי בנפח מאוד קטן, וטנק דלק הוגדל ל-16 ליטר בלבד (אני שונא לתדלק, ומעדיף טנק כמה שיותר גדול). כנראה שמבחינת נוחות הוא גם לא יהיה כיפי למאות קילומטרים ביום.
    עם המולטי 1000/1100, דוקאטי קלעו בול בין שתי הקטגוריות. זה היה מוקדם מדי, והשוק לא ידע להעריך את האופנוע המיוחד הזה - שהוחלף ב-1200, שהוא אופנוע שונה לגמרי בקונספט (וגם במחיר הקניה ובאחזקה).



    אתה חושב שתסתדר עם 20 ליטר בטנק?

    לגבי ההשוואה, זה מרגיש לגמרי תפוחים לתפוזים.
    לקחתם 4 בשורה, יפני, קטן עם מנוע משנות ה-2000, ממפעל האופנועים המשעמם עלי האדמות ואתם משווים אותו להיפרמוטו איטלקי שיושב על טווין חדש לחלוטין של 900 סמ"ק?
    הכי מדהים אותי מהשוואה הזו, שהסוזוקי יותר יקר. מעניין אותי מי מכל האופנועים המדהימים שניתן לקנות ב-2018 הולך לאבניר ושם 70 אלף על הgsxs הקטן?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה


    אתה חושב שתסתדר עם 20 ליטר בטנק?

    לגבי ההשוואה, זה מרגיש לגמרי תפוחים לתפוזים.
    לקחתם 4 בשורה, יפני, קטן עם מנוע משנות ה-2000, ממפעל האופנועים המשעמם עלי האדמות ואתם משווים אותו להיפרמוטו איטלקי שיושב על טווין חדש לחלוטין של 900 סמ"ק?
    הכי מדהים אותי מהשוואה הזו, שהסוזוקי יותר יקר. מעניין אותי מי מכל האופנועים המדהימים שניתן לקנות ב-2018 הולך לאבניר ושם 70 אלף על הgsxs הקטן?
    קלעת בול.
    זה האופנוע היחיד כרגע שעושה לי עקצוץ להחליף.
    לא ידוע לי מה רמת האמינות של האוגוסטות (אני מאלה שלא מחליפים מהר - הדוקאטי כבר עם 102 אלף ק"מ ומתפקד טוב), כמה קשה לטפל בו (כל הטיפולים/תקלות - לבד).
    לטעמי, הטוריזמו גם עמוס מדי באלקטרוניקה מיותרת, בחדש בכלל תקעו לו רקלוז (מה יש לעשות איתו באופנוע כביש?!).
    עלויות החלקים גם כנראה יהיו גבוהות יותר מהדוקאטי.

    בקיצור - מזל שאין לי צורך אמיתי להחליף...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קלעת בול.
    זה האופנוע היחיד כרגע שעושה לי עקצוץ להחליף.
    לא ידוע לי מה רמת האמינות של האוגוסטות (אני מאלה שלא מחליפים מהר - הדוקאטי כבר עם 102 אלף ק"מ ומתפקד טוב), כמה קשה לטפל בו (כל הטיפולים/תקלות - לבד).
    לטעמי, הטוריזמו גם עמוס מדי באלקטרוניקה מיותרת, בחדש בכלל תקעו לו רקלוז (מה יש לעשות איתו באופנוע כביש?!).
    עלויות החלקים גם כנראה יהיו גבוהות יותר מהדוקאטי.

    בקיצור - מזל שאין לי צורך אמיתי להחליף...
    בתור בעלים של דוקאטי בעבר ואוגוסטה בהווה, אתה טועה בגדול, החלקים של האוגוסטה זולים בהרבה מהחלקים של דוקאטי וזה עוד לפני שמדברים עם אמינות היבואנים, בוא נגיד שלדוקאטי אני לא חוזר.
    לגבי אמינות- רוכב על 1090 ולא מכיר את מנועי הטריפל אבל ה 1090 אצלי קצת יותר משלוש שנים ללא שום בעיה או תקלה בניגוד לדוקאטי ששמעתי על אופנועים שהלכו להם מנועים בק"מ נמוך.
    לגבי הטוריזימו, אופנוע שנראה כמו פסל מדהים, חבל שאני מעדיף מנוע גדול עם יותר מומנט.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    בתור בעלים של דוקאטי בעבר ואוגוסטה בהווה, אתה טועה בגדול, החלקים של האוגוסטה זולים בהרבה מהחלקים של דוקאטי וזה עוד לפני שמדברים עם אמינות היבואנים, בוא נגיד שלדוקאטי אני לא חוזר.
    לגבי אמינות- רוכב על 1090 ולא מכיר את מנועי הטריפל אבל ה 1090 אצלי קצת יותר משלוש שנים ללא שום בעיה או תקלה בניגוד לדוקאטי ששמעתי על אופנועים שהלכו להם מנועים בק"מ נמוך.
    לגבי הטוריזימו, אופנוע שנראה כמו פסל מדהים, חבל שאני מעדיף מנוע גדול עם יותר מומנט.
    החלקים של דוקאטי לא יקרים בכלל (ראה סיכום 100 אלף שפרסמתי).
    אני בכל מקרה מזמין חלקים מחו"ל ומטפל בבית, כך שמחירי החלקים בארץ וטיב השירות של היבואן הם לא פונקציה בשבילי (למרות שליגל היו ממש בסדר בקניה ואחריה).
    מורכבות הטיפול, כמות הכלים היחודיים שיש לרכוש לתחזוקה שוטפת, ומיעוט תקלות גם בקילומטראז'ים גבוהים (אחרי 100 אלף ק"מ) אלה דווקא פרמטרים חשובים עבורי. לא בטוח שהכל כ"כ ורוד עם האוגוסטה במובנים האלה.
    לא כל אחד יכול להרשות לעצמו כלי פנאי שמאבד מערכו כ"כ הרבה,יש כאלה שחייבים את האיזון.
    בגלל זה החכם, מה הוא עושה?
    הוא קונה כלי לא סחיר כמשומש בן 3-4, אחרי שמישהו ספג את רוב איבוד הערך - ונהנה ממכונה משובחת בזול.
    דוגמא מעולם הרכב:
    רכשתי לפני חודש פיאט 500L בנזין ידנית, שנת 2015, עם 50 אלף ק"מ מיד ראשונה פרטית. הרכב במצב מכאני וקוסמטי מושלם, טופל לפי הספר, ועלה כחדש כ-100 אלף שקל.
    אני שילמתי על הרכב 41 אלף שקל, ואין לי ספק שהרכב ישרת את משפחתי בכבוד וללא תקלות מיוחדות ב-5 שנים הקרובות. גם אם בסוף התקופה אני מוכר אותו לפירוק (לא סביר בעליל) - עדיין איבדתי רק 40 אלף שקל, לעומת ה-60 שאיבד האדם שקנה אותו כחדש.
    אם הייתי נוהג כישראלי ממוצע - הייתי קונה טויוטה יאריס 2015 מכוערת, זולה ומגעילה בפנים, אם חצי מהמרווח פנים שיש לפיאט - באיזה 70 אלף שקל.
    אחרי 5 שנים הייתי מנסה למכור אותה ב-30 (בהנחה והיא לא נגנבה - הרי זה טויוטה). אולי הייתי מצליח, ואולי לא - ואז הייתי צריך לפנות לטרייד, שישחט אותי במחיר.

    ללכת נגד הזרם זה ממש נחמד כשאתה יודע מה אתה עושה.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 30-07-2018 בשעה 13:00.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בגלל זה החכם, מה הוא עושה?
    הוא קונה כלי לא סחיר כמשומש בן 3-4, אחרי שמישהו ספג את רוב איבוד הערך - ונהנה ממכונה משובחת בזול.
    דוגמא מעולם הרכב:
    רכשתי לפני חודש פיאט 500L בנזין ידנית, שנת 2015, עם 50 אלף ק"מ מיד ראשונה פרטית. הרכב במצב מכאני וקוסמטי מושלם, טופל לפי הספר, ועלה כחדש כ-100 אלף שקל.
    אני שילמתי על הרכב 41 אלף שקל, ואין לי ספק שהרכב ישרת את משפחתי בכבוד וללא תקלות מיוחדות ב-5 שנים הקרובות. גם אם בסוף התקופה אני מוכר אותו לפירוק (לא סביר בעליל) - עדיין איבדתי רק 40 אלף שקל, לעומת ה-60 שאיבד האדם שקנה אותו כחדש.
    נשמע לי הזוי שרכב מפסיד 60 אחוז מערכו בשלוש שנים.
    מרצדס של מיליון וחצי שקל חדשה סובלת פחות מירידת ערך בתקופה כזאת.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    נשמע לי הזוי שרכב מפסיד 60 אחוז מערכו בשלוש שנים.
    מרצדס של מיליון וחצי שקל חדשה סובלת פחות מירידת ערך בתקופה כזאת.
    עובדה.
    בפועל זה קצת פחות, כי מהמחיר הרשמי לכזאת חדשה (103 אלף שקל, אם אינני טועה) נוטים לתת הנחות משמעותיות לקונה שמתמקח ומוותר על מימון/טרייד. כך שבפועל, המחיר למזומן היה כנראה 90-95. מכאן - יש ירידת ערך גבוהה לפי המחירון (כי זה פיאט), ואני חתכתי עוד מהמחירון. קניתי מסוכנות טרייד אין של אחד מהיבואנים, הרכב עמד אצלם הרבה זמן (לא סחיר - אמרנו) והם שמחו לתת עוד הנחה לקונה רציני, שבא עם כסף (ללא צורך במימון או טרייד לרכב שלו).

    לגבי אופנועים... המצב אולי שונה, אבל העיקרון אותו עיקרון.
    יבואני דוקאטי, למשל - מסרבים למכור אופנועים בטרייד משמעותית מתחת למחירון מתוך ראיה עיסקית.
    הם מבינים שכדי שאנשים יקנו חדש - הם צריכים להיות מסוגלים להעריך (בערך) מה תהיה ירידת הערך אחרי שנתיים-שלוש. והם מגבים את זה בטרייד שנותן תנאים מעולים ללקוחות חוזרים.
    לדוקאטי זה (איכשהו) עובד, אם כי לאחרונה שמתי לב שבלוחות עומדות כמה מולטיסטראדות 1200 שנמצאות שם למעלה משנה... כנראה שהבעלים לא רוצה לחתוך 20-30% מהמחירון, ואין מספיק סוטים שישלמו 70-80 אלף שקל על אופנוע 2012 שאינו ב.מ.וו.
    כמה בפועל מאבד מולטי 1200 בשלוש שנים הראשונות (ז"א - כמה צריך לרדת מהמחירון כדי למכור בזמן סביר)?
    אני הייתי מהמר על 50% - דהיינו, מי שיציע למכירה מולטי 1200 שנת 2015 עם ק"מ סביר (40-45 אלף ק"מ, כ-15 אלף בשנה) ב-70-75 אלף שקל, כנראה ימכור מהר.
    מי שיירצה מחירון (שבטח נמצא בטווח 90-100, לא בדקתי) - יחכה לקונה הרבה זמן, ואולי עד אינסוף.

    ואם זה המצב בדוקאטי, שהתבססו לא רע בשוק - אז בטח ב-MV יש מציאות חבל על הזמן.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550 (וידאו)
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 14-03-2018, 18:12
  2. מבחן השוואתי: קטנועי 300 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-10-2017, 23:08
  3. מבחן השוואתי: נייקדים בינוניים וזולים 2017
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 21:56
  4. מבחן השוואתי: קטנועי 250 סמ"ק עם ABS
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-08-2016, 18:45
  5. מבחן השוואתי: לתת בראש!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 15:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO