עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 32

אשכול: מבחן השוואתי: נייקד או היפרמוטו?

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    מבחן השוואתי: נייקד או היפרמוטו?

    עד לפני עשור, ביצועי כביש הייתה נחלתם הבלעדית של אופנועי הספורט; כעת גם אופנועים פשוטים יותר מספקים יופי של ביצועים; לקחנו שניים - נייקד והיפרמוטו - למבחן ראש בראש.

    http://fullgaz.co.il/?p=133898


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    הדורסודורו הזה עושה חשק

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    העם דורש דורסודורו עם מיגון רוח, מושב קומפורט, טנק 20 ליטר וסט מזוודות.
    אני קונה!
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    העם דורש דורסודורו עם מיגון רוח, מושב קומפורט, טנק 20 ליטר וסט מזוודות.
    אני קונה!
    בזמנו קראו לזה SMT

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    העם דורש דורסודורו עם מיגון רוח, מושב קומפורט, טנק 20 ליטר וסט מזוודות.
    אני קונה!
    ואם הוא יהיה מבוסס על מנוע ושלדת הדורסודורו 1200 (ו-125 כ"ס), לא תכעס, נכון?
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    לדעתי ההשוואה לא נכונה, לא מדובר פה בנייקד מול היפרמוטו אלא באופנועים שונים לגמרי.

    אם כבר, שיבר מול דורסודורו היה יותר נכון כדי לבדוק נייקד מול היפרמוטו.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    מסכים.
    אם כבר הייתי עושה השוואה בין אופנועים 'זהים' שהותאמו לסגנון הרצוי. באמת יכולה להיות מעניינת השוואה בין השיבר לדורסודורו.

  8. #8
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בזמנו קראו לזה SMT

    בזמננו קוראים לזה ADVENTURE 1290 S
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    בזמננו קוראים לזה ADVENTURE 1290 S
    לא בדיוק, הSMT הוא עם גלגל 17 מקדימה וגאומטריה ששמה אותו קרוב יותר לאופנוע ספורט מאשר אופנוע אדווצ'ר

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    ואם הוא יהיה מבוסס על מנוע ושלדת הדורסודורו 1200 (ו-125 כ"ס), לא תכעס, נכון?
    כמה הוא "שמן"? לא רק בנתונים יבשים, אלא במכלול התחושות?
    למשל - אני מאוד אוהב את המולטי 1100 שלי, והוא די עונה להגדרה של היפר-מוטו-אדוונצ'ר. "אופנוע ספורט על עקבים" קראו לו.
    רכבתי על ה-950, שנורא התלהבתי ממנו כשקראתי מבחנים - וברכיבה של שבועיים באיטליה, הבנתי ש"זה לא זה". יותר מדי אדוונצ'רי.
    הוא אופנוע ספורט-טורינג מעולה, אבל אין לו את השילוב הנדיר של פרקטיות ראויה עם אופי בלתי מתפשר - שאני כל-כך אוהב באופנוע שלי.
    כרגע, יש לדוקאטי את ההיפרסטראדה על בסיס ההיפרמוטארד - אבל הוא דווקא לא מספיק טורינגי בעיניי. הזיווד המקורי בנפח מאוד קטן, וטנק דלק הוגדל ל-16 ליטר בלבד (אני שונא לתדלק, ומעדיף טנק כמה שיותר גדול). כנראה שמבחינת נוחות הוא גם לא יהיה כיפי למאות קילומטרים ביום.
    עם המולטי 1000/1100, דוקאטי קלעו בול בין שתי הקטגוריות. זה היה מוקדם מדי, והשוק לא ידע להעריך את האופנוע המיוחד הזה - שהוחלף ב-1200, שהוא אופנוע שונה לגמרי בקונספט (וגם במחיר הקניה ובאחזקה).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כמה הוא "שמן"? לא רק בנתונים יבשים, אלא במכלול התחושות?
    למשל - אני מאוד אוהב את המולטי 1100 שלי, והוא די עונה להגדרה של היפר-מוטו-אדוונצ'ר. "אופנוע ספורט על עקבים" קראו לו.
    רכבתי על ה-950, שנורא התלהבתי ממנו כשקראתי מבחנים - וברכיבה של שבועיים באיטליה, הבנתי ש"זה לא זה". יותר מדי אדוונצ'רי.
    הוא אופנוע ספורט-טורינג מעולה, אבל אין לו את השילוב הנדיר של פרקטיות ראויה עם אופי בלתי מתפשר - שאני כל-כך אוהב באופנוע שלי.
    כרגע, יש לדוקאטי את ההיפרסטראדה על בסיס ההיפרמוטארד - אבל הוא דווקא לא מספיק טורינגי בעיניי. הזיווד המקורי בנפח מאוד קטן, וטנק דלק הוגדל ל-16 ליטר בלבד (אני שונא לתדלק, ומעדיף טנק כמה שיותר גדול). כנראה שמבחינת נוחות הוא גם לא יהיה כיפי למאות קילומטרים ביום.
    עם המולטי 1000/1100, דוקאטי קלעו בול בין שתי הקטגוריות. זה היה מוקדם מדי, והשוק לא ידע להעריך את האופנוע המיוחד הזה - שהוחלף ב-1200, שהוא אופנוע שונה לגמרי בקונספט (וגם במחיר הקניה ובאחזקה).



    אתה חושב שתסתדר עם 20 ליטר בטנק?

    לגבי ההשוואה, זה מרגיש לגמרי תפוחים לתפוזים.
    לקחתם 4 בשורה, יפני, קטן עם מנוע משנות ה-2000, ממפעל האופנועים המשעמם עלי האדמות ואתם משווים אותו להיפרמוטו איטלקי שיושב על טווין חדש לחלוטין של 900 סמ"ק?
    הכי מדהים אותי מהשוואה הזו, שהסוזוקי יותר יקר. מעניין אותי מי מכל האופנועים המדהימים שניתן לקנות ב-2018 הולך לאבניר ושם 70 אלף על הgsxs הקטן?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    הבעיה באיטלקיות הללו זה שאין מי שיקנה אותם ממך.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  13. #13
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    הבעיה באיטלקיות הללו זה שאין מי שיקנה אותם ממך.
    קונים אופנוע בשביל לרכב ולהנות ממנו, לא בשביל למכור אותו.
    אין ספק שיותר קשה למכור אופנוע איטלקי אבל הפאן ויחודיות גדול פי 1000 מאופנוע יפני, נהנים איתו לאורך כל הדרך, בסופו של דבר לכל סיר יש מיכסה והאופנוע ימכר בסוף.
    מי שרכב על אופנוע איטלקי יהיה לו קשה מאוד לחזור לאופנוע יפני!!!

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה


    אתה חושב שתסתדר עם 20 ליטר בטנק?

    לגבי ההשוואה, זה מרגיש לגמרי תפוחים לתפוזים.
    לקחתם 4 בשורה, יפני, קטן עם מנוע משנות ה-2000, ממפעל האופנועים המשעמם עלי האדמות ואתם משווים אותו להיפרמוטו איטלקי שיושב על טווין חדש לחלוטין של 900 סמ"ק?
    הכי מדהים אותי מהשוואה הזו, שהסוזוקי יותר יקר. מעניין אותי מי מכל האופנועים המדהימים שניתן לקנות ב-2018 הולך לאבניר ושם 70 אלף על הgsxs הקטן?
    קלעת בול.
    זה האופנוע היחיד כרגע שעושה לי עקצוץ להחליף.
    לא ידוע לי מה רמת האמינות של האוגוסטות (אני מאלה שלא מחליפים מהר - הדוקאטי כבר עם 102 אלף ק"מ ומתפקד טוב), כמה קשה לטפל בו (כל הטיפולים/תקלות - לבד).
    לטעמי, הטוריזמו גם עמוס מדי באלקטרוניקה מיותרת, בחדש בכלל תקעו לו רקלוז (מה יש לעשות איתו באופנוע כביש?!).
    עלויות החלקים גם כנראה יהיו גבוהות יותר מהדוקאטי.

    בקיצור - מזל שאין לי צורך אמיתי להחליף...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    לדעתי ההשוואה לא נכונה, לא מדובר פה בנייקד מול היפרמוטו אלא באופנועים שונים לגמרי. - תסביר בבקשה?אם כבר, שיבר מול דורסודורו היה יותר נכון כדי לבדוק נייקד מול היפרמוטו. - אתה מבין ששיבר וג'יקסס יושבים בדיוק על אותו הסגמנט, כן?
    ראה תגובות בכחול.

    בגדול סתרת את עצמך. רק אומר.

אשכולות דומים

  1. מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550 (וידאו)
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 14-03-2018, 17:12
  2. מבחן השוואתי: קטנועי 300 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-10-2017, 22:08
  3. מבחן השוואתי: נייקדים בינוניים וזולים 2017
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 20:56
  4. מבחן השוואתי: קטנועי 250 סמ"ק עם ABS
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-08-2016, 17:45
  5. מבחן השוואתי: לתת בראש!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 14:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO