ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
וזו תמציתה של התשובה.

אתן את התשובה כבעליו של קרוזר כבד:
כל קרוזר נושא את הפנטזייה המוטורית של בעליו. זה מתחיל בכרום, ממשיך באגזוזים כידונים פנסים ועוד שגעונות כעומק הכיס.
רוב בעלי הקרוזרים שומרים עליו כמו על תינוק מגודל, קרוזר זה אופנוע שדורש המון , פשוט המון תחזוקה והתעסקות.

תגיד לחבר שלך שהוא (הקרוזר כמובן ) פאקינג לא נוח בשום צורה, ולא משנה מה אומרים מבחני הדרכים. זה אופנוע מרסק עצמות, מהלך מתלים של נמלה ביום רע. אצלי אני חייב לעצור כל 50 ק"מ להפסקה אחרת הישבן מגיע ללחיים מרוב כאבי גב ועצבים.
נדרש אופי מיוחד לקרוזרים , צריך לדעת לסבול אותם, ומהם. זה אופנוע שלא מתאים לכל אחד. שהחבר לא יתלהב מיופיו של הכלי כי לא זו תמציתו של עניין.
מחיר: אין מחירון ברור של קרוזרים. יש קונה ומוכר ומה שבין שניהם. המוכר יכול לדרוש מה שהוא רוצה, אם יהיו קונים זו כבר בעייה שלו.
לסיום ..
לא מכיר אופנועים רבים שמנגינתם עריבה כמו מנגינתו של קרוזר עב כרס ובוכנות.
האמת שיצא לי לרכב מעל 100 ק"מ רצוף על קרוזר (VN900). אופנועים מאוד נישתיים ללא ספק, לי דווקא הרגיש נוח ומאוד יציב בקו ישר. בפניות הבעיה הגדולה היא לא הבולים אלא חוסר שיתוף הפעולה בין הפרונט לחלק האחורי בגלל הפרשי המשקל ואורך הכלי. כלים שמאוד משדרים לך מה נוח ולא נוח להם ואם תטוס על 140 עליהם הרגליים ירעדו בסוף הרכיבה.

החבר הוא רוכב ספורט לשעבר שמחפש בדיוק את הנישה הזו ומודע היטב למגבלותיה.