.
Sent from my ALE-L02 using Tapatalk
זקוק לחוכמת ההמונים בנוגע לרכישת אופנוע zx10r 2013 יד 3 עם 28.000 קמ על השעון.
מצד אחד נשמע טוב, מצד שני המוכר מציין שהכלי אחרי טיפול כיוון שסתומים, והמכונאי שלי הזהיר אותי להתרחק מכלי שעבר טיפול כזה בקמ יחסית נמוך.
אשמח לשמוע דעות נוספות
Sent from my ALE-L02 using Tapatalk
.
Sent from my ALE-L02 using Tapatalk
לא יודע אך זה בקאוואסקי אבל מהכלים של יאמהה אני יודע שפעם ב 30 עושים בדיקה ואם צריך גם כיוון שסתומים-אבל יש הגיון במה שהוא אומר שזה מוקדם.
בכל מקרה הייתי מבקש חוות דעת נוספת ולוקח לבדיקה.
Tracer 900
מניסיוני הדל (קריאה באינטרנט) היתרון היחידי של קווסאקי על כל כליה הם היופי והאכזריות...
החיסרון הגדול: אמינות
אמינות בעיקר מתבטאת אצלם בשסתומים שהולכים ובוכנות...
תבדוק באינטרנט לעומק לפני רכישת כל כלי, תחפור אותו מבחינה מכאנית ותראה את הבעיות שהיו לו. הכלים האלו לרוב רצים 5-7 שנים קדימה מבחינת המנוע עם שינויים קטנים מאוד וכל המערכת מסביב משתנה. תבדוק כמה אמין מנוע של קווסאקי מול הונדה (לדוגמה ותראה כמה זה משתלם).
תפתח ספר מוסך ותראה כל כמה זמן מומלץ לכוון שסתומים ותראה אם זה תואם את מה שעשה הבחור (ביחס לקילומטר).
אנקדוטה: מה תעשה עם כזה כלי בארץ?
אין מה לעשות עם כלי מעל 600 (לדעתי)...
105 כוחות זה דבר יפה לארץ ומספיק על גוף של דוגמנית זה יפה מאוד.
תשקול צעדייך
בהצלחה ידידי
Sent from my MI 5X using Tapatalk
זה סתם היסחפות של המכונאי שלך.
אמנם נכון שבדר"כ לא אמורים לעשות כיוון שסתומים באופנוע עם ק"מ נמוך אבל יכול להיות 1000 סיבות שכן עשו (אולי אפילו סתם עקצו אותו ולא באמת כיוונו).
ממש לא הייתי פוסל על דבר כזה.
בשביל להרגיע את עצמך, בבדיקה שיעשו לו תקפיד שיעשו קומפרסיה ולחץ הפוך.
במילה אחת: סטפן
בשתי מילים: אישימוטו וסטפן
תחליף מכונאי כי טיפשות כזאת לא שמעתי הרבה זמן.
א. כמעט בכל האופנועים שהיו לי היצרן דרש בדיקה וכיוון (אם יש צורך) בטווח של ה30000ק"מ ראשונים, באופנוע הנוכחי שלי זה 15000.
ב. יש הרבה אנשים שחושבים שהקדמת טיפולים תשמור להם על המנוע, זה בולשיט אבל לפחות לא פוגע במנוע רק בכיס
ג. יכול להיות שהבעלים שמע תיקתוק מאיזור ראש מנוע והכניס את האופנוע לכיוון שסתומים, היו בעבר אופנועים שהגיעו מהמפעל לא מכוונים כמו שצריך, לא סוף העולם.
בקיצור כיוון שסתומים לא אומר כלום על מצב המנוע.
תלוי באיזה סגמנט מדובר. בקטגוריית הקרוזרים גם 900-1200 סמ"ק זה הנפח האידיאלי לשיוט במהירות חוקית בשל אופי המנוע. בכל הקשור לכלים ספורטיביים לדעתי האידיאל לארץ הוא נייקד רב-שימושי בנפח 650-700 סמ"ק (דוגמאת MT-07, SV650, מאנסטר וכו'). מעבר לזה - זה כבר נטו רצון של הרוכב. אין באמת צורך בזה (ובכנות אני יכול לטעון שגם עם 500 סמ"ק אפשר לחיות ולראות את כל הארץ ללא בעיה).
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost