zx2r תודה על מחמאה,השורש מתחיל לקבל זווית לא נכונה.
אני חובב של כל כלים על הגלגלים מגיל קטן.
אוהב סתם להתעסק,תיקונים קטנים-גם מאדיף לעשות לבד,גם ברכב שלי-בטוח עושה אותם יותר טוב מבעלי מקצוע ,סיבה אחד פשוטה-יש לי מלא זמן לזה,לא חשוב לי כמה להשקיע -שעה ...שעתיים -או יום שלם.
אבל לא איזון גלגל .
או...NAOR2207 מזמן לא דברנו...
תודה לך באמת,לא צפיתי ..צד יפה.
הלגל כבר בסדר גמור,אין צורך.
אבל השאלה בראש -..נשארה באוויר
יש לך בעיות קשות בהבנה וזאת לא פעם ראשונה.
אם יש לך בעיות עם עברית זה בסדר יש לנו סבלנות אבל לפחות אל תצא בקריאות "קשקשן" אם לא הבנת.
אף אחד לא אמר שתעשה בבית, אני פשוט הוכחתי לך שאיזון סטטי טוב כמו איזון במכונה בזמן שאתה כתבת "היו דפיקות במהירות 120-140ק"מש-לא בטוח שאיזון ידני היה מדויק מספיק"
עכשיו אתה יודע 2 דברים.
1. איזון סטטי הוא מדוייק
2. לא נראה לי שרלוונטי בשבילך אבל יש בירושלים את מוסך מומנט שעושה איזון סטטי.(תודה לISRAEL על המידע)
עם העזרה שלך, עם שיתוף הפעולה שלך ואת רוחב הנפש שלך-אני ודע 2(שני) דברים.
רשמתי ביומן.
מה לעשות, אתה שואל שאלות אבל מקשיב רק לעצמך
אי אפשר לעזור למי שלא רוצה להקשיב
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Meirson הנכבד!
לא היו תשובות,אלה הנחות בלבד.(אם אני לא צודק- אשמח לחדש לקרוא, תכוון אותי)
לאחר ההנחות, החל המעבר לאישיותו של השואל,זה לא ממש חדש בשבלי בפורומים שונים ככלל,קורה..אבל לא מקובל.
אז בזה אפשר לסגור את הנושא.
תודה לכל המשתתפים.
ההבדל בין איזון סטטי לדינמי
בסטטי מחפשים את הנקודה הכי כבדה בגלגל ומוסיפים משקולת ממול
באיזון דינמי מחפשים את הנקודה הכי כבדה בציר הגלגול כמו בסטטי וגם את הנקודה הכי כבדה ברוחב הג'נט
האיזון דינמי מוסיפים משקולת מימין או משמאל לג'אנט
בגלל שמרבית הג'אנטים צרים באופנוע אין חשיבות לרוחב הג'אנט
בפנצריה עשו איזון סטטי ובמוסך עושים איזון במוסך
במכונה בפנצריה מאזנים דינאמי רק בג'אנטים רחבים כמו ג'אנטים של מכוניות
המכשיר איזון במוסך הרבה יותר מדויק מהמכשיר בפנצריה אם המפעיל שלו מיומן (ראה סרטון איך מאזנים במסלול המרוצים)
אמנם יש לי במוו אבל אין לי הרבה ניסיון עם המוסכים השונים(מטפל לבד).
לעומת זאת יש לי הרגשה שיש קשר בין הסיבה לצורך באיזון לסירוב שלהם. עוד לא פגשתי מוסך שסירב לקחת כסף על משהו כזה.
Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
^^^ אתה מטפל לבד. אז איך תפגוש? (סליחה, הייתי חייב)
פות"ש. בהמשך לדיון ההוא בו כתבתי שאני מחפש מאזן שהוא לא מהשניים המוכרים (והמתחרים) -
בפעם האחרונה שבדקתי, מכונת איזון גלגלים לרכבים היא יקרה. מאד. אבל לפנצ'ריות של רכבים זה מאסט להחזיק אותה.
עכשיו קח את אותה מכונה. תקנה לה מתאם קוני (לא זול) שיחזיק גלגל של אופנוע - ואתה מאזן גלגלים באיזור המרכז (שאני מחפש)
היות ולך יש בימר. והבימרים ידועים בהמצאת הגלגל מחדש (סטגדש!) לך תדע איזה איזה מתאם צריך המכונאי כדי להרכיב את הגלגל שלך על המכונה.
אחרי הכל הבימרים המציאו את המילה "אדוונצ'ר"
ואת הטיובלס עם החישורים
NAOR הנכבד,למען האמת לי קשה טיפה להבין אותך ,איפה אתה כותב ברצינות ואיפה בצחוק.
ב.מ.וו -כן ידעוים בכל מני המצאות,אבל לי אישית, אין בעייה לגשת לכל אחד מה"מתחרים" ,לקבל שרות.
לגבי מכשיר איזון ,אני חשבתי שזה אתו מכשיר של איזון גלגלים לרכב,עם "מתאם קוני "
אבל הוא נירא שונה טיפה,זה לא קונוס.
הגלגל במכשיר נתפס בקצבות.
כמו בתמונה .
כן,גם זכור לי התעניינתה באיזון-במה נגמר?
מה הכי אהבתי מכל הסיפורי איזון ששמעתי "גלגל קטנוע לא צריך איזון בככל..." .
טוב,הבנתי שיש בעייה עם מכשירי איזון בארץ.
אפשר כבר להכין רשימה בעלי מקצוע ,ש להם באמת יש מכשיר כזה והם עושים את העבודה לכל המבקש?
ללא סיפורים..ללא עצבים עם יחס הוגן כלפי לקוח
אם כבר מדברים,שמעתי הסבר מאנשים מנוסים יותר:
- פנצרייה המתעסקת עם צמיגי רכב צריכה אסמכתא לעיסוק עם גלגלי אופנוע.
אם תביאו לו גלגל בלבד,הוא יכל לתקן פנצ'ר,אבל לא לפרק/ להתקין גלגל אופנוע אם אין לו אישורים הנדרשים לכך.
אז לא עניין מכשירים וקונוסים,טכני בלבד.
כנירא זה לא משתלם לכולם- כאבי ראש .