ההבדל בין איזון סטטי לדינמי
בסטטי מחפשים את הנקודה הכי כבדה בגלגל ומוסיפים משקולת ממול
באיזון דינמי מחפשים את הנקודה הכי כבדה בציר הגלגול כמו בסטטי וגם את הנקודה הכי כבדה ברוחב הג'נט
האיזון דינמי מוסיפים משקולת מימין או משמאל לג'אנט
בגלל שמרבית הג'אנטים צרים באופנוע אין חשיבות לרוחב הג'אנט
בפנצריה עשו איזון סטטי ובמוסך עושים איזון במוסך
במכונה בפנצריה מאזנים דינאמי רק בג'אנטים רחבים כמו ג'אנטים של מכוניות
המכשיר איזון במוסך הרבה יותר מדויק מהמכשיר בפנצריה אם המפעיל שלו מיומן (ראה סרטון איך מאזנים במסלול המרוצים)